Nové Subaru Impreza konečně oficiálně! Výbava RS nabídne 182 koní, první kousky budou na jaře

46 komentářů

Twan
19. listopadu • 17:36

Hodně inženýrů Subaru ten den spáchalo seppuku.

šofér
19. listopadu • 15:02

Evoluce pokračuje, což je jen dobře, otočné knoflíky nejsou ztraceny, vše je tam, kde člověk očekává, je to bezpečnější, podvozek očekávám opět excelentní, jako u Subaru vždy a motor + CVT také ostudu neudělají. Kdo chce Hot hache, ať jde jinde, toto je auto na normální cestování. Trumbelové s "vyůněnými" Golfy a Octaviemi se ve zpětném zrcátku ztratí po prvních serpentinách! A " vo tom to je!" a Subaru to ví.

Marek Zrak
19. listopadu • 18:35

Jakože tento průměrný hatchback, ujede v zatáčkách ostatním o parník, jo?

šofér
20. listopadu • 22:19

Ano, jako každé Subaru!

Ano
19. listopadu • 15:43

Takže za 900tis bereš toto auto? To je dobře. Už roky jsem neviděl žádné nové Subaru. Jedna věc je teoretizování a druhá, když máš svoje vydělané peníze proměnit za auto.

šofér
20. listopadu • 22:24

No tak cenu dělá importér, ten "pokakaný" Švýcar(Emil Frey), to je "výhoda" posledních let u Subaru a Toyoty. Ovšem zase za 4x4 a e blbinami je to dost dobře poslední dobou standart.

Ozz
19. listopadu • 19:24

Měl jsem Outback 2,5 -perfekní auto na chatu, rybaření,v zimě hory.Nyní čtvrtým rokem Levorg 1,6 a taky spokojenost.Klidně bych si Imprezu koupil, jízdní vlastnosti.spolehlivost super, prostě Subaru

šofér
20. listopadu • 22:19

Taký mám zadek povozený roky v Outbacku 2,5l, jen dnes už fasujeme Octavie .. nová doba. Ale na Outbacka nedám dopustit!

Mirek
20. listopadu • 18:51

Před léty jsem viděl test na Levorg 1,6. Vcelku auto recenzent chválil, ale abych při kickdownu čekal asi 3 sec. na to, než si auto vzpomene, co se po něm chce, to je docela tragédie. Dle testů také spotřeba není zrovna konkurenční.

šofér
20. listopadu • 22:22

Dle testu .. .kdo ještě vyrábí permanentní čtyřkolku v 1,6 turbobenzínu?, aby se to dalo srovnávat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Libor
21. listopadu • 19:43

Levorg už se neprodává, takže co chceš srovnávat? Ale pokud tento historický model chceš srovnávat s něčím současným, tak se stále prodává třeba Octavie 2.0 TSI 4x4.

Ano
20. listopadu • 21:56

Známý ho měl, auto celkem dobré, hlavně si pochvaloval přesné řízení. Akorát to děsně chlastalo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
20. listopadu • 22:20

Jj, však se mu říkalo "chastoun " :)

David
19. listopadu • 14:46

1
Za mě design nepovedený nevyvážený fujtajksl. Představa, že by se to nejmenovalo Subaru, tak o to nezavadí ani pes
2.
Interiér je (až na nehodící se ohavný středový tablet asi s Outbacku) 20 let zpátky. Tohle, že je sportovní interiér pro vůz roki 2023 a dalších 8 let???
3.
doufám, že všichni inženýři zapracovali na protikorózní ochraně prahů, podběhů, trubek, brzdičů a podlahy vozu? Nebo to bude zase něco tak otřesného, jako u předchozích generací?

Pikus
19. listopadu • 13:31

To už aby si nechali opravit chodit před autosalonem, aby se tam dobře spalo těm, co tam budou kempovat kvůli místu v pořadníku!Jako atmosféricka 2.5l s CVT? To bude mít stovku tak za 9-10s? To bude pořád víc RS Fabka s 1.5tsi a nebo hybridy od Toyoty, co aspoň jedou od nuly.Přitom by toho s Toyoutou mohli dělat mraky... Vyžít Corolla platformu, dělat verze s s 4*4 a foukanou 1.6t ... Ale ne, bude to auto co bude pomalý i pro důchodce.

Ano
19. listopadu • 13:17

Jak se stydí uvést výkon v kw. :-) To bude vzrůšo s nadupanou RS verzí, předjedu tu rodinnou Corollu nebo ne?

petr r. (petrumr)
19. listopadu • 15:49

americký a japonský trh uvádí KW???????????
U nás se taky uváděli jenom koně, mám učebnice, techická data a kw tam nejsou.

Ano
19. listopadu • 15:57

Fyzikální jednotka výkonu byla 1 koňská síla, už roky to je dle SI 1 watt. Takže by bylo dobré, kdyby to uváděli dle pravidel. Koně si mohou nechat pro reklamy a katalogy. Rychlost také neuvádí v mílích.

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 10:58

nevím, ale tohle auto o čem je diskuze má tachometr v mílích.

Mirek
21. listopadu • 11:37

A ty jsi slepý, jako obvykle, auto na obrázcích, o kterém je článek, má tachometr v km.

Karel.
19. listopadu • 12:37

182 koní, CVT, no to je RS jak, tzo se mohou jít ostatní RS schovat.

Pavel Kapoun
19. listopadu • 15:39

Tady vůbec nejde o výkon a rychlost v přímce, ale o to, jak to auto sedí a drží v zatáčkách. Má podvozek na 300kW, namaže si na chleba cokoli, bez ohledu na to, že má třeba poloviční výkon...

Guzman
19. listopadu • 19:28

Namaže si leda tak velký prd.
Vyhýbací manévr v 75 km/h je těžká bída.
https://www.youtube.com/watch...
Takže v zatáčkách nářez od prvního Leonu nebo Focusu a v přímce totální Waterloo prakticky s kýmkoliv.

Jerman
19. listopadu • 13:29

nebo počůrat smíchy.

webpaja
19. listopadu • 11:27

nicneříkající archajická malolitražka

WP
20. listopadu • 5:47

Kradeš i v obchodech a sousedkám na balkoně spoďáry nebo si dovolíš jen na webu úchyláčku :-)

webpaja
20. listopadu • 9:37

nebreč, chlebodárce je jistě s tebou spok 😉

WRC Fabia R2 Twincharger
19. listopadu • 9:36

No jo.. RS. Vidíš to, káry od 180 koní výš jsou to už všechno ostré verze B-] Namísto dual cluth koncepce převodovky tam dali CVT a jedeeem žihadlem..

petr r. (petrumr)
19. listopadu • 9:58

no v dnešní době nepoužiješ dálková světla natož ten výkon. Ve městech je to tak přecpaný, že každý automat je dobrý a je lepší mět převodovku co vydrží 400tkm než mět dsg co nevyvinulo vw a jezdit vyměnovat spojky co chvíla.

WP
20. listopadu • 5:56

Ale ty šmudlo...že sám nevíš kde se u kojoty co přepíná neznamená, že se nedají použít dálková světla. Až si koupíš dálniční známku a vyvezeš Jardu jinak než 45kph po městě, tak si v připojovacím pruhu při snaze se včlenit do dálničního provozu, ještě rád u kojotího vytí vzpomemeš na rychlou a pěkně řadící dvouspojku. ;-)

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 7:53

já mám automatický dálkový a používám tempomat a tak ani nezaregistruju připojovací pruh, už od nulové rychlosti za pomoci elektromotoru to vystřelí dříve, než turbo a nerozhodná dsg, ty budeš čučet na otáčkoměr abys to netočil přes 3totáček, otáčkoměr je právě pro tebe, který podtáčí motor aby to nebylo ekologický. WP-Welký Podtáčedlo

WRC Fabia R2 Twincharger
19. listopadu • 11:27

Ale kde že.. To můj bezporuchový, výběhový model s kódem CTHE je asi vyjímečný exemplář, že za těch 9 let prošel jen výměnou brzdových destiček, provozních kapalin, filtru, svíček a pneu+stěrače

ACE
19. listopadu • 15:25

Pokud jsi ujel za 9 let třeba 20t ve slunečných svátečných dnech a po každé jizdě měnil volej, tak proč by nedržel

WRC Fabia R2 Twincharger
19. listopadu • 15:59

..mám nadivočeno jen necelých 70tis. Jo a ještě baterii jsem měnil, olej každých 5.tis. Hezky se o to starám to jo..přece jen je to lahůdka v plné palběB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter(Charouz)
20. listopadu • 13:12

Za devět let necelých 70tkm, žádná sláva. Tím bych se moc nechlubil. Za 6 let mám 97tkm jenom ježděním do práce. A to jsem měl ¾ roku nemocenskou, jinak by bylo cca 120tkm.

WRC Fabia R2 Twincharger
20. listopadu • 13:31

Mám práci snů. V práci se každý den projedu 10-20 všelijakými různými auty. Nedávno tu u nás ještě pracoval pan Dolejš z automotorevue..cpou mi pořád nějaké služební auto a já se svojí vlastní oblíbenou ostrou nabušeninou tak často nesvezu..jen když si to prosadím, že už to nemůžu bez svého unikátu vydržet B-]

ACE
20. listopadu • 16:04

Parkovat auta na plochu je jistě práce snů.

WRC Fabia R2 Twincharger
20. listopadu • 16:19

Spíš je vyparkovávat a pak rajtovat vším možným, všude možně po republice, všelijak po EU a tak nějak studovat auta za hezkou mzdu.

ACE
20. listopadu • 17:11

Ale proč by ne, není to špatná možnost, pokud člověk rád řídí tak tomu rozumím.

WRC Fabia R2 Twincharger
20. listopadu • 17:52

..ale hlavně umí pilotovat..je to pro staré profíky motoristické branžeB-]

ACE
21. listopadu • 9:06

Jj na papíře umí i pilotovat 🤣

ACE
19. listopadu • 19:07

Tak to by i na tohoto nepovedeného folkse bylo dost smutný, kdyby to skáplo.

WRC Fabia R2 Twincharger
19. listopadu • 19:50

..jak tvoje dvojková mazda a nebo mpolanovo clio.. to se doufám jen tak nestane. Spíš to vypadá, že sem budu chodit machrovat ještě hodně pátkůB-]

ACE
20. listopadu • 1:03

Loňské sněhu hochu. Ale co machruj tady, když na silnici jsi k smíchu. Tady jsi sice taky k smichu, ale nejsi alspoň nebezpečne s dvojkovou malorážkou.

petr r. (petrumr)
19. listopadu • 14:15

pro velkou poruchovost motoru s mechanickým turbem nejezdíš každý den a víš to, tak jezdíš jen svátečně. To auto neumí brzdit motorem, že jsi měnil desky? A jsem u toho, bát přidat plyn, bát se zabrzdit, bát zatáhnout ruční brzdu, bát se jízdy do města....

ACE
19. listopadu • 10:54

Musím souhlasit, tohle auto je o něčem jiném, než oturbená malorážka s legrační spolehlivostí a životností. Tohle je pro někoho, kdo prostě jen chce spolehlivě a za všech okolností komfortně jezdit.

Doporučujeme

Články odjinud