Japonské Subaru vypustilo do světa další ukázku na novou generaci  modelu BRZ . Tentokrát již máme možnost vidět vůz na videu, kde uslyšíte zvuk a rafinovaně schovávanou karoserii. Auto je sice na jednom záběru vidět celé z dálky, ale po přiblížení není vlastně vůbec nic poznat.

Japonské Subaru vypustilo do světa další ukázku na novou generaci modelu BRZ. Tentokrát již máme možnost vidět vůz na videu, kde uslyšíte zvuk a rafinovaně schovávanou karoserii. Auto je sice na jednom záběru vidět celé z dálky, ale po přiblížení není vlastně vůbec nic poznat.

Mnohem důležitější ale je, že už víme i datum premiéry, ke které dojde ve středu 18. listopadu. Na stránkách značky má nový model zatím jen velmi skromný popis, který od vozu slibuje ještě více vzrušení a zábavy. Zároveň tam najdete i odpočítávání do světové premiéry.

Mnohem důležitější ale je, že už víme i datum premiéry, ke které dojde ve středu 18. listopadu. Na stránkách značky má nový model zatím jen velmi skromný popis, který od vozu slibuje ještě více vzrušení a zábavy. Zároveň tam najdete i odpočítávání do světové premiéry.

Subaru bude opět sdílet techniku s Toyotou, takže můžeme očekávat i nový model GT86. Toyota však zatím mlčí. Podle neoficiálních informací budou vozy stát na platformě Toyoty a pohánět je bude agregát Subaru. 

Subaru bude opět sdílet techniku s Toyotou, takže můžeme očekávat i nový model GT86. Toyota však zatím mlčí. Podle neoficiálních informací budou vozy stát na platformě Toyoty a pohánět je bude agregát Subaru. 

Tím by měl být atmosférický čtyřválec o objemu 2,4 litru s výkonem 162 kW (220 koní). Zákazníci by si pak měli vybrat mezi automatickou a manuální převodovkou.

Tím by měl být atmosférický čtyřválec o objemu 2,4 litru s výkonem 162 kW (220 koní). Zákazníci by si pak měli vybrat mezi automatickou a manuální převodovkou.

Příchod nového Subaru BRZ na evropský trh je prozatím nejasný. Flotilové emise jsou stále přísnější a dostat sem sportovní auto s atmosférickým motorem bude obtížné. Nicméně vzhledem k vysoké popularitě vozu na našich trzích tu naděje je.

Příchod nového Subaru BRZ na evropský trh je prozatím nejasný. Flotilové emise jsou stále přísnější a dostat sem sportovní auto s atmosférickým motorem bude obtížné. Nicméně vzhledem k vysoké popularitě vozu na našich trzích tu naděje je.

K technice se Subaru zatím nevyjadřuje. Podle britského Autocaru budou nicméně oba vozy postaveny na nové platformě (od Toyoty) a pohonnou jednotku opět zajistí Subaru.

K technice se Subaru zatím nevyjadřuje. Podle britského Autocaru budou nicméně oba vozy postaveny na nové platformě (od Toyoty) a pohonnou jednotku opět zajistí Subaru.

Boxeru se tedy sporťáky nevzdají. Poslední drby pak zmiňují udržení atmosférické jednotky, namísto dříve předpokládaného směru přeplňování.

Boxeru se tedy sporťáky nevzdají. Poslední drby pak zmiňují udržení atmosférické jednotky, namísto dříve předpokládaného směru přeplňování.

Přesněji se mluví o 2,4litrovém čtyřválci, který by zajistil asi 220 koní (162 kW) a 240 N.m točivého momentu. Zájemci by měli na výběr mezi klasickou manuální šestistupňovou převodovkou nebo nově vyvinutým automatem.

Přesněji se mluví o 2,4litrovém čtyřválci, který by zajistil asi 220 koní (162 kW) a 240 N.m točivého momentu. Zájemci by měli na výběr mezi klasickou manuální šestistupňovou převodovkou nebo nově vyvinutým automatem.

Právě setrvání u atmosférického motoru by však mohlo zhatit příchod nové generace BRZ do Evropy. Důvodem jsou samozřejmě místní emisní normy...

Právě setrvání u atmosférického motoru by však mohlo zhatit příchod nové generace BRZ do Evropy. Důvodem jsou samozřejmě místní emisní normy...

...rovněž ve spojitosti s vysokými pokutami za nesplnění flotilových emisí Subaru za letošní rok. Automobilce totiž hrozí pokuta ve výši 112 milionů eur (asi 3 miliardy korun).

...rovněž ve spojitosti s vysokými pokutami za nesplnění flotilových emisí Subaru za letošní rok. Automobilce totiž hrozí pokuta ve výši 112 milionů eur (asi 3 miliardy korun).

Při troše štěstí by se mohl příchod BRZ do Evropy jen opozdit do doby, kdy Subaru své flotilové emise sníží, například uvedením c hystaného elektrického crossoveru  a další elektrifikací modelové nabídky.  Více v článku...

Při troše štěstí by se mohl příchod BRZ do Evropy jen opozdit do doby, kdy Subaru své flotilové emise sníží, například uvedením chystaného elektrického crossoveru a další elektrifikací modelové nabídky. Více v článku...

Mnohem důležitější ale je, že už víme i datum premiéry, ke které dojde ve středu 18. listopadu. Na stránkách značky má nový model zatím jen velmi skromný popis, který od vozu slibuje ještě více vzrušení a zábavy. Zároveň tam najdete i odpočítávání do světové premiéry.
Subaru bude opět sdílet techniku s Toyotou, takže můžeme očekávat i nový model GT86. Toyota však zatím mlčí. Podle neoficiálních informací budou vozy stát na platformě Toyoty a pohánět je bude agregát Subaru. 
Tím by měl být atmosférický čtyřválec o objemu 2,4 litru s výkonem 162 kW (220 koní). Zákazníci by si pak měli vybrat mezi automatickou a manuální převodovkou.
Příchod nového Subaru BRZ na evropský trh je prozatím nejasný. Flotilové emise jsou stále přísnější a dostat sem sportovní auto s atmosférickým motorem bude obtížné. Nicméně vzhledem k vysoké popularitě vozu na našich trzích tu naděje je.
11
Fotogalerie

Nové Subaru BRZ se ukazuje v další upoutávce. Premiéra proběhne již za dva týdny

Řidiči opěvovaná dvojka Subaru BRZ a Toyota GT86 se chystají ukázat své nové generace. Ve vábení petrolheadů je ale aktivnější Subaru.

Japonské Subaru vypustilo do světa další upoutávku na novou generaci modelu BRZ. Tentokrát již máme možnost vidět vůz na videu, kde uslyšíte zvuk, karoserie se však rafinovaně skrývá. Auto je sice na jednom záběru vidět celé z dálky, ale po přiblížení není vlastně vůbec nic poznat.

Mnohem důležitější ale je, že už známe datum světové premiéry. Dojde k ní ve středu 18. listopadu. Na stránkách značky má nový model zatím jen velmi skromný popis, který slibuje ještě více vzrušení a zábavy. Zároveň tam najdete i odpočítávání do premiéry.

Subaru bude opět sdílet techniku s Toyotou, takže můžeme očekávat i nový model GT86. Toyota ale zatím mlčí. Podle neoficiálních informací budou vozy stát na platformě Toyoty a pohánět je bude agregát Subaru. Tím by měl být atmosférický čtyřválec o objemu 2,4 litru s výkonem 162 kW (220 koní). Zákazníci by si pak měli vybírat mezi automatickou a manuální převodovkou.

Příchod nového Subaru BRZ na evropský trh je prozatím nejasný. Emisní limity jsou stále přísnější a dostat sem sportovní auto s atmosférickým motorem bude obtížné. Nicméně vzhledem k vysoké popularitě vozu na evropských trzích tu naděje je.

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Doporučujeme

Články odjinud