Nové Subaru BRZ konečně oficiálně: Má 228 koní, staré zvyky i šasi předchůdce

37 komentářů

chuj
18. listopadu • 20:15

Na starým se mi moc nelíbila predni světla, na novým jsou lepší. Na novým se mi zas nelibi ty nafouknutý zadní blatnik.

Neurotic
18. listopadu • 19:05

Ani se nedivím, že neuvádí zrychlení. To zase bude ostuda, když to má menší výkon než průměrné americké rodinné auto... V Evropě na tom bude sice o trochu líp, ale to je tím, že tady se prodávají auto jenom s půlkou motoru:-DB-]Můžete si nesouhlasit jak chcete, ale "sporťák", který bude mít v kopci potíže předjet naloženou Tatru fakt nechci.

Twan
19. listopadu • 21:16

By si z toho vypadl zelenej kdyby tě v tom někdo svezl naplno ale meleš jak Palacký..

Eumenes
11. srpna • 15:08

Naprosto trefné.Posuzovat toto auto podle zrychlení na lajně je stejně hloupé,jako posuzovat partnerku podle toho jak rychle se udělá,protože se pán nechce namáhat :-).

Allamarein
18. listopadu • 19:28

Pokud má sporťák potíže předjet v kopci naloženou Tatru, je potřeba vyměnit řidiče, ne motor!

Pantani
18. listopadu • 20:36

Má pravdu, předsedo, tohle nepojede.

Substituce
6. listopadu • 21:58

Pojede to pěkně s touhle celkovou hmotností. Pravda připomíná mi to výkonově atmosféry BMW apod. v 90tých letech, ale ty jezdí dodnes uspokojivě a ty auta byly těžší.
Řekněme pokud udělá takových cca 6.5sec z 0 na 100 je to pořád svižná hodnota i pocitově na dnešní dobu. Podle mě nějakou homologovanou serii pro Evropu by Subáč udělat mohl, věřím že by se jim to mohlo vyplatit.

ACE
19. listopadu • 8:39

Ano tohle nepojede "samo", tohle totiž bude potřebovat někoho kdo to bude řídit.

Allamarein
18. listopadu • 22:11

No, když nezařadíš více jak jedničku, tak opravdu ne.

děda Lebeda
18. listopadu • 18:45

Posílilo, ale nevím, podle mně stále slabé. Těch jejich 228 HP totiž bude zřejmě zase sotva na knap. Kdežto dneska má každý turbomotor o x % víc než je udáváno, takže reálný rozdíl je pak velký. A může si říkat co chcete, ale slabý sporťák se prostě neprodá, i kdyby byl nevím jak lehký (to zrovna taky moc není), vyvážený a sofistikovaný.

Substituce
6. listopadu • 21:44

Světla, maska profil vypadá celkem OK, ty boční prahy to mu dodaly trochu hmoty, víko kufru celkem to má šmrnc, zadní lampy ne mě moc asie ale budiž.
Že zrovna moc lehký není ? Ukaž mi současné podobně lehké dostupné kupé a nechci nějaké karbonové studie za dvojnásobek ceny. Vždyť psali něco o 1240 kg to je přece při takové tuhosti kastle fajne. Výkon i krouťák posílil a myslím, že bude na zábavu stačit. Není potřeba srovnávat s ostatníma, proč? Tatru do kopce Lebedo určitě dá, neboj..

Babka Lebeďačka
18. listopadu • 20:11

Dědkůů, nemudruj a běž se do toho sednout a projeď se, takovejch expertů u počítače máme dneska plný internety. Jel si v tom? Nejel, protože bys tohle nepsal. Jestli ti to připadá slabý, tak doporučuju dragster, ale ten by ti taky mohl připadat slabý.. pak možná zbývá nechat se vystřelit gauss kanónem, to uz by ti možná nemuselo připadat slabý. A nebo je to slabý v rozkroku a potřebuješ to nahnat nekde jinde, to pak chápu.

Switch007
18. listopadu • 23:17

Osobně jsem s tím najel pár tisíc km a na výkonu jsem nepociťoval. Rozhodně ne na první tři převody, víc při kudle na okresce stejně nevyužiješ (130 na trojku točí asi 7 tisíc a je ještě před omezovačem). Vyšší rychlosti už jsou slabší, ale ty zas řadíš stejně jenom při klidný jízdě, kdy o výkon tolik nejde. A pokud si mám vybrat, jestli tu okresku proletím s nějakým nakopnutým turbem o 2 minuty rychleji, nebo se budu o 2 minuty déle bavit precizním řazením, a super zvukem a gradující atmosférou, beru rozhodně druhou možnost.

WRC Fabia R2 TwinCharger
18. listopadu • 17:33

No jo... s nemeckym motorem se to jezdi mi zlati asiati B-]

Assasin
19. listopadu • 13:46

Ne. Tato plocha 2.4 opravdu nepochází z Německa.Takze ted když to vis, bude to auto jezdit určitě na hovno ne..? :-D

Hasič (ten původní)
18. listopadu • 18:22

Proč sem taháš německý motor? Jako že ten starý 2.0l, nebo nový 2.4l je z Německa? Obávám se že není. Asi si to pleteš se Suprou 2.0T ,nebo 3.0T s motory od BMW ...

WRC Fabia R2 TwinCharger
18. listopadu • 18:45

Instaluju si ted novou pracku.. a blbe jsem se soustredil. Jo, praveze to o Supre vim. Boxer engine jsem si pak ve videu spatne zamenil za Boxter:-/

petr r. (petrumr)
18. listopadu • 18:48

jo a nezapomen odšrubovat ty šruby z bubnu s těma hmoždinkama.

WRC Fabia R2 TwinCharger
18. listopadu • 18:56

Ty mi teda radis kamarade. Uz to vali 1600 otacek. Ten invertorovy motor je skoro neslysny, doporucuju vsem kdo mate radi tiche prani po dni stravenem ve WRC kokpituB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
18. listopadu • 19:53

no moment, to sem nepochopil, znám spoustu lidí co to tam nechali a zlikvidovali celou pračku, ty šruby jsou jen na přepravu.

WRC Fabia R2 TwinCharger
18. listopadu • 20:16

Jo Peto, ty prepravni celkem tri sly ven. Ja ze jsi mi radil odjistit si buben aby mi pak vytancoval ven po cele koupelne pri 1600rpm:-D:-D:-D Taky mam od ted paru ...i susicku v jednom. Takovy tichy TwinCharger z koupelnyB-]

petr r. (petrumr)
19. listopadu • 17:13

jenom jsem to musel napsat, někdy v ghettech vidím vyhozený pračky a tam ty šruby jsou, ale sociálka dá novou, tak oni nemusí přemýšlet.

zvláštní škola
19. listopadu • 17:28

ty chodíš po ghettech a prohlížíš si vyhozený pračky???Tak to je fakt hustýýýýý

Pepo
18. listopadu • 20:51

kolaborante koncernový..

petr r. (petrumr)
18. listopadu • 19:46

joo já mám taky lavamatku, ale na druhé nemovitosti mám tu se 6 smyslem a párou. Joo to taky doporučuji klid, já sem celéj den oral s profi hondou.

WRC Fabia R2 TwinCharger
18. listopadu • 18:33

Sorry, ja ze je Porsche nemecke.. a co se designu tyce tak ze predu vypada dost podezrele porsacky.

M
18. listopadu • 19:03

No nevím, jestli se to dá takhle prezentovat. Porsche totiž až po exotických pokusech s hvězdicovým motorem přešel na koncepci plochého motoru, který měl Ledwinka už na Tatře 11.

petr r. (petrumr)
18. listopadu • 19:28

v seatu ibiza I byl poršácký motor, ale porše začínalo vzducháčem, ale subaru vodníkem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
M
18. listopadu • 19:32

Sorry, zřejmě jsem omylem hodil perly sviním.

petr r. (petrumr)
18. listopadu • 19:58

měls to více technicky rozvinout, jestli 2ojnice je na jednym lomením kliky, mazací systém atd.

Hasič (ten původní)
18. listopadu • 20:35

Až budeš mít během tvého nabitého dne chvilku čas Petře, vem si telefon a zavolej do Porsche, s žádostí o nový motor, klidně ten nejlevnější... Napiš si na papír jeho cenu a pak zavolej do Seatu, kolik stojí ta nejdražší Ibiza, klidně Cupra a napiš si na papír její cenu. Pak se na ta čísla podívej a popřemýšlej ....😂
To, že se někdo chlubí spoluprací s Porsche opravdu neznamená , že má motor od Porsche.
Každopádně vytuňená Cupra se Zkušeným řidičem a na závodním okruhu nemá problém si většinu namachrovaných závodníků v Porsche GTxRS namazat na chleba.

petr r. (petrumr)
19. listopadu • 16:28

a proč?, dělal jsem motoráře a nikdy jsme nový motor jakékoliv značky nekupovali. Když byl s vložkama, tak sadu, klika se přebrušovala, vačky nové. A když blokem třeba proletěla ojnice. tak se sehnal blok. Motory porsche kupovali třeba ve zlíně autokrosaři a přiznám se, že vzducháče jsem nedělal, někdy tatru, ale bokem.

Honza
18. listopadu • 21:55

Jen poznámka: Cupra Ibiza v této generaci není. Seat Leon Cupra 2.0tsi má motor od Audi.

WRC Fabia R2 TwinCharger
18. listopadu • 22:52

Ale tenkrat.. kdyz Ibiza Cupra byla, tak mela doslova muj motor a ten je taky v podstate ctyrkrouzkovy 1,4 TFSI ..ovsem na Boxtera mi to nestacilo
https://www.youtube.com/watch...

Hasič (ten původní)
18. listopadu • 20:40

Tady přikládám odkaz, co je Cupra v rukou zkušeného řidiče na Nurburgringu schopna : https://youtu.be/BvHy-daJVE0...

petr r. (petrumr)
18. listopadu • 18:46

k tomu dizajnu bych se chtěl dozvědět kdo to kreslil, yaris je taková zmenšenina, akorát ty blatníky zůstaly.

Pepo
18. listopadu • 17:37

škodovácká špína..

Doporučujeme

Články odjinud