Nové složení statutárního orgánu ČPU

V pondělí 18. září se sešlo shromáždění členů České plynárenské unie (ČPU), aby kooptovalo nové členy prezídia ČPU. Ve stejný den prezídium ČPU zvolilo nového prezidenta ČPU.
Shromáždění kooptovalo následující nové členy prezídia:
  • Ing. Roman Budinský (předseda představenstva Severočeská plynárenská, a.s., Středočeská plynárenská, a.s. a Západočeská plynárenská a.s.),
  • Ing. Milan Fafejta (generální ředitel, Pražská plynárenská, a.s.)
Další členi prezídia zůstávají beze změn, viceprezidentem je Dr. Ulrich Jobs a členem prezídia Ing. Radek Lucký. Současně přijalo shromáždění členů ČPU oficiálně rezignaci prezidenta Ing. Dana Ťoka a člena prezídia Ing. Petra Aleše. Dozorčí komise zůstává také ve stejném složení (Ing. Zdeněk Blažek, Ing. Karel Mazal, Ing. Josef Hais), výkonné pracoviště pracuje nadále pod vedením Ing. Josefa Kastla (generální sekretář ČPU).
 
Zároveň se dnes sešlo prezídium ČPU, které následně zvolilo prezidentem ČPU Ing. Romana Budinského (předseda představenstva Severočeská plynárenská, a.s., Středočeská plynárenská, a.s. a Západočeská plynárenská a.s.).
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

dnes | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků