Nové projekty MG, část 2.

Základem X20 je čtyř nebo pětidvéřová karoserie. Na první pohled upoutají 17" litá kola, přední a zadní spoiler. Stejně jako u X10 najdeme v interiéru sportovní sedadla...
Nové projekty MG, část 2.
Projekt X20

Základem X20 je čtyř nebo pětidvéřová karoserie. Na první pohled upoutají 17" litá kola, přední a zadní spoiler. Stejně jako u X10 najdeme v interiéru sportovní sedadla, speciální volant a řadicí páku.

Zatím nejvýkonnějším motorem je dva a půl litrový šestiválec o výkonu 177 ks, v nabídce však budou i další benzínové a dieselové motory. Z benzínových motorů jmenujme čtyřválce o objemu 1.6 a 1.8, diesely zastupuje přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec.

S vozem projektu X20 se počítá i pro účast na britském mistrovství cestovních vozů. S tím souvisí i možnost uvedení silnějšího motoru, než zmíněný šestiválce.

Projekt X30

Projekt X30 nezapírá příbuznost s Roverem 25 a proto se počítá s výrobou tří i pětidvéřové verze. Jako u předchozích modelů i X30 dostane přední, boční i zadní (střešní) spoiler a 17" litá kola. I pro X30 byly představeny sportovní plány. Tyto by se měly realizovat uvedením vozu určeného pro rally.

Poznámka: První tři fotografie zachycují projekt X20, ostatní projekt X30.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků