Nové projekty MG, část 2.

Základem X20 je čtyř nebo pětidvéřová karoserie. Na první pohled upoutají 17" litá kola, přední a zadní spoiler. Stejně jako u X10 najdeme v interiéru sportovní sedadla...
Nové projekty MG, část 2.
Projekt X20

Základem X20 je čtyř nebo pětidvéřová karoserie. Na první pohled upoutají 17" litá kola, přední a zadní spoiler. Stejně jako u X10 najdeme v interiéru sportovní sedadla, speciální volant a řadicí páku.

Zatím nejvýkonnějším motorem je dva a půl litrový šestiválec o výkonu 177 ks, v nabídce však budou i další benzínové a dieselové motory. Z benzínových motorů jmenujme čtyřválce o objemu 1.6 a 1.8, diesely zastupuje přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec.

S vozem projektu X20 se počítá i pro účast na britském mistrovství cestovních vozů. S tím souvisí i možnost uvedení silnějšího motoru, než zmíněný šestiválce.

Projekt X30

Projekt X30 nezapírá příbuznost s Roverem 25 a proto se počítá s výrobou tří i pětidvéřové verze. Jako u předchozích modelů i X30 dostane přední, boční i zadní (střešní) spoiler a 17" litá kola. I pro X30 byly představeny sportovní plány. Tyto by se měly realizovat uvedením vozu určeného pro rally.

Poznámka: První tři fotografie zachycují projekt X20, ostatní projekt X30.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků