Nové pražské Porsche Centrum na Proseku otevřeno

Nové pražské Porsche Centrum na Proseku otevřeno

První říjnový den na pražském Proseku otevřelo své brány nové Porsche Centrum, které patří k největším a nejmodernějším v celé střední Evropě.

Český dovozce Porsche letos do rozvoje svých obchodních aktivit investoval 470 milionů korun, z čehož 150 milionů představují právě náklady na výstavbu showroomu na Proseku. V tomto Porsche Centru s prodejní plochou 2000 m2 bude vystaveno až dvanáct nových vozů stuttgartské značky. Servisní zázemí pak disponuje deseti samostatnými pracovišti a je vybaveno nejmodernější diagnostikou a opravárenskou technikou.

V areálu nebude chybět ani paleta ojetých vozů z programu Porsche Approved a nabídka doplňků z kolekce Porsche Design Driver’s Selection, jakož i příslušenství pro individualizaci vozů Porsche z kolekce Tequipment.

Pokud máte zájem navštívit vlastně jediný opravdu pořádný showroom výrobce sportovních vozů v České republice, máte od včerejšího dne na Proseku tu možnost...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Porsche Centrum v Praze na Proseku

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků