Nové Porsche Taycan: Až 630 koní a prapodivné označení Turbo

Karel.  |  30. 03. 2019 12:21

Tak doufejme, že na rozdíl od Tesly to nebude předvádět jenom drag race, ale bude to alespoň průměrně schopné i v oblouku a předvede to nějaké solidní časy na okruzích.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 03. 2019 14:10

Zaspal si dobu, sleduj trochu cvrkot. Tesla se už na okruhu dávno předvedla, natrhla prdel Alfě Romeo Giulia Quadrifoglio i Ferrari 458 Italia. Celkem výkon na ty nedodělky co vypadávaj z Fremontu ;D

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  30. 03. 2019 14:57
kuk  |  30. 03. 2019 22:28

Neschopnost předvádíš akorát ty.
https://www.bmwblog.com/2018/11/08/tesla-model-3-... ...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 03. 2019 16:50

https://www.youtube.com/watch... aha na cem ze? na okruzich?

jel jsi vubec nekdy v Tesle S? treba v Moste na okruhu jsem si s 90D vpohode daval obe BMW M3 (jak V8 E90 tak soucasnou F80 s 6 valcem) ktere tam krouzili se mnou na jizdach pro verejnost, ta F80 hned 2x, protoze je znameho a Taycana ma jiz objednaneho a mel by ho mit nekdy koncem roku, k vanocum

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  30. 03. 2019 17:38

Sonoma? Kola za 2:05-2:10 minuty? To dá jakýkoliv HH lépe.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 03. 2019 17:57

jasne, ty jako porovnavas oficialni casy vetsinou profesionalnich zavodnich jezdcu s amaterskyma ridicema? tak aby ti to nebylo malo, tak treba v Laguna Seca si Tesla Model 3 Performance podal casove treba Porsche Cayman R

proste trolis a nevis jakou blbost bys jeste napostoval vid ve finale je to stejne fuk

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  30. 03. 2019 20:28

Co to plácáš? Na tom odkazu z RB Ringu máš časy od jednoho a toho samého profesionálního řidiče
Lamborghini Huracan LP 610-4 1:45.40
Nissan GT-R Nismo (R35) 1:45.50
Ferrari 458 Speciale 1:46.00
Mercedes-Benz AMG GT S 1:48.60
Chevrolet Corvette Z06 (C7) 1:49.10
Porsche Cayman GT4 (981) 1:50.90
BMW i8 1:57.70
Renault Megane RS 275 Trophy R 1:59.70
Range Rover Sport SVR 2:00.90
Ariel Nomad 2:02.20
Mini Cooper JCW GP 2:02.90
Tesla Model S P85D 2:03.20
Prostě Tesla umí jezdit rovně, tím to hasne, pár zatáček a běžné hot hatche si s ní vytřou laufy, všechno co je trochu sportovní jí naloží obrovskou rychtu.

Odpovědět  |   | 
r.k  |  30. 03. 2019 13:26

20 minut pro zimní dojezd ani ne 300 km Pokrok holt nezastavíš. Ale věřím, že spoustu trendy-tajtrlíků si to koupí. A prej dokonce turbo. To jsou mi věci.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 03. 2019 14:17

Tak ty co musej požírat denně stovky a tisíce km až toho maj placatou prdel, křeče v rukách a hučení v uších si to určitě kupovat nebudou. Ty budou dál odouzený se trmácet ve svých smradlavejch rakovinometech a dál čuchat karcinogení smradlavý výpary při tankování zatímco je prohání šéf nebo byznys. Mňam mňam.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  30. 03. 2019 15:08

Rozměry to pasuji někam do střední třídy ale váží to jako Cayenne s V8, tomu říkám pokrok. A ty fejkový koncovky výfuku, střešnička na dortu. Ve světle nových represí které EU chystá těch 630 koní fakt dává smysl, hlavně u konceptu který má z měst vystrnadit spalovací motory. To budou drag race od světel ke světlům.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 03. 2019 16:55

to ze jsou ty koncovky namalovane jako kamuflas testovacich mul predpokladam lidem jako ty asi nikdy nedocvakne, a tkanicky na botach si jiz umis zavazat sam?

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  30. 03. 2019 17:00

No to já se zase vsadím, že fejkový koncovky budou i na výsledku, koncern tyhle věci tak nějak "umí"

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 03. 2019 18:36

Mission E vyfuky nema tak snad ani toto nebude.

Odpovědět  |   | 
Boro  |  30. 03. 2019 18:58

Tie zrychlenia su pekne avsak vacsina ludi co vlastni nejaku M4 ci Carreru a pod. si neviem predstavit ze sa dobrovolne vzda toho uzasneho zvuku aky v6 ci v8 maju a bude sediet v niecom, sice rovnako rychlom, ale bude pocut bud nic alebo nieco co sa podoba vysavacu. To by museli byt masochisti alebo eko fanatici.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 03. 2019 20:55

to poves vsem tem co si poridili Porsche s dieselem, apak to poves vsem tem lidem co presedlali z BMW, Audi a Mercedesu na Teslu ikdys meli ty 6 a 8 valce, a ze podle BMW USA jim takto odeslo prez 20% zakazniku, ano tohle si zjistovalo primo BMW USA v dotaznicich klientu

to ze par lidi nechce prejit ze spalovaku na cokoliv co ma neco spolecneho s elektrikou je proste fakt, ale kolik takovych dobudoucna bude? ver ze ty cisla budou klesat, ale ano Porsche si jiste dlouho ponecha pro vyvolene spalovaci techniku, jen jim ji casm bude servirovat treba s hybridni technikou, protoze at to porad super zni, je tu i stale chut po vetsich a vetsich vykonech a sposuta tech klientu si casem rekne "proc to nema vykon jako ta konkurence kde je ten elektromotor" , osttane podivej se jak rychle se vyprodali 918

normalni evoluce, podivej se na reklamu Mercedesu, terba ti docvakne jak se dnes vnima elektro https://www.youtube.com/watch... , schvalne jak se bude tohle jevit za 10-20-30-50let? a verim ze treba za 100 let si na fosilni auta moc lidi nevzpomene

Odpovědět  |   | 
Boro  |  30. 03. 2019 22:52

To ze niekto vymeni Carreru za elektro je kazdeho osobna vec. Urcite je ale viac ludi milujucich sportiaky co ostanu radsej pri benzinoch. Ja len logicky uvazujem, hovorim podla seba, sice sportiak nemam ale z pozicovni mavam casto vozy ako m4 a pod. a ano skusal som aj zopar elektro vratane Tesly. Teraz neriesim spotrebu ale to co ma fascinuje na aute. A to je zrychlenie a druhu polovicu zazitku pre mna vytvara ten famozny zvuk. Pri elektre mam iba ten zatah. Tak vzhladom na to sa nemam preco rozhodnut pre elektro. A co sa tyka tych Porsche dieslov, uz sa nevyrabaju lebo jednoducho nebol dopyt po diesloch.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 03. 2019 08:19

Jj zvuk motoru resp veskera 'akustika' jsou fajn, ale spousta lidi toto neresi a presto chteji jezdit v peknem, pohodlnem a dynamickem aute.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 03. 2019 08:56

Toho kraválu se nevzdaj akorát hlukový fetišisti, který si pletou výkony s kraválem a smradem.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  31. 03. 2019 09:49

Kraválu? Takže v EV neslyšíš hukot pneumatik, hluk od podběhů a vzduch který proudí kolem karosérie? Nemám pocit že přechodem na elektřinu se oprostíš od kraválu, takže mluvit o nějakých fetišistech je dost mimo. Výkon, snad si nemyslíš že ID od VW a jemu podobné pokusy o masovky bude mít taky 630 koní? Stejně jako u spalováku bude Taycan patřit o kategorie úzce zaměřených modelů pro vyvolené a patřičně movité. Porsche ho rohodně nestaví s úmyslem zachránit planetu, jen se snaží urvat si co největší krajíc z trhu a nepřijít o zákazníky kterým z nějakého důvodu už benzín nevoní.

Odpovědět  |   | 
Boro  |  31. 03. 2019 13:10

Predaje znaciek ako Ferrari, Lambo, McLaren a im podobnych kazdorocne dosahuju rekordy, takze aj ked mnoho ludi si elektro zadovazilo, stale je to iba maly zlomok z poctu predanych silnych aut vo svete. Raz darmo, ci sa to niekomu paci alebo nie, vacsina zaujemcov s sportove auta si aj tak chce dopriat krasny zvuk za ktorym sa kazdy otoci ako pocut...nic.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 03. 2019 13:24

No vida řec celou dobu je řeč o kraválu z motoru a z výfuku a pán najednou začně řešit zvuk projev zbytku jedoucího auta.
Jsou to fetišisti, ten krával dělaj hlavně tůrováním na místě, když nikam nejedou a hlavně proto aby se za nima všichni otáčeli. Zbytek zvuků už je daleko míň intenzivnější a projevuje se spíš na dálnici než ve městě.

Odpovědět  |   | 
Boro  |  31. 03. 2019 14:10

Netrep sprostosti.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 03. 2019 21:45

Akorát ty jezdíš 200 po dedine.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  31. 03. 2019 09:50

otazkou bude kolik skutecne "petrolheadu" ma ty sportovni auta, vetsinou to vypada spise tak, ze ty auta vlastni vetsinou lide, kterym jde pouze o image a je jim vesmes jedno jaky motor je pod haubnou

treba ja, jeste nedavno me lidi mohli vesmes klidne oznacit za petrolheda, za celej zivot jsem mel vzdy jen atmosfericke benzinaky od 4 do 8 valcu, auta jsem se snazil vzdy vybirat podle jizdnich vlastnosti, takze mensi auta jako lehci sportovni jako treba Clio RS, Mazda MX5, a vetsi jako luxusni tedy treba S6, ted elektromobil a nevidim na tom nic spatneho, krome zvuku motoru se vse zlepsilo, lepe to linearne tahne a je to pohodlnejsi

pravdepdobne nej auto ktere jsem mel moznost kdy ridil byla Zonda S, ale zabavnosti ji predcil i Lotus Exige, auto snu je v tuchle chvili Regera, ale proc bych nejezdil elektromobilem kdys to jde

Odpovědět  |   | 
L&K  |  30. 03. 2019 21:04

Myslím, že to dopadne jako s hodinkami. Když nastoupily digitálky řízené quartz krystalem, tak všichni předpovídali brzký zánik klasických mechanických hodinek. Ovšem po krátkém očarování novou technologií se stal pravý opak. I přesto, že digitálky jsou nesrovnatelně přesnější, tak se dnes prodávají za pár šušní a každý nad nimi ohrne nos a naopak hodinky s mechanickým strojkem ač nepřesné se staly luxusním zbožím a platí se za některé kusy i miliony. Takže ten kdo dnes jezdí Carrerou bude mít v budoucnu klenot velké hodnoty a z elektrobzučáků se stanou bezcenné cetky denní spotřeby.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 03. 2019 22:26

Nestal se pravý opak, naopak vyrábí se jich daleko míň, spousta firem to zabalilo a to co přezilo se přesunulo do luxusu a zdražili na bambiliony.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  31. 03. 2019 10:02

klasicke mechanicke hodinky dnes vesmes v bezne sfere neexistuji, vse jsou to digitalky s baterkou a misto display maji proste jen rucicky, ale s klasickym strojkem to nema mnoho spolecneho "poctive" mechanicke hodinky dnes v kvalite pod desitky tisic neporidis, spise ve statisicich, takze pokud to dopadne jako s hodinkama, tak spalovaci techniku casem najdes jen v luxusnich autech za miliony

vesmes cetka denni spotreby je kazde auto ktere se dela v desitkach tisic rocne, takze v cem je jako problem?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  01. 04. 2019 20:34

Stačí vyzkoušet. Neměl jsem M4 ale M3 a stačilo mi zkusit iPace a další. Fakt je to zážitek. Nevím, co je lepší, ale ja fandím wlektromobilum.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  30. 03. 2019 20:42

O 5 let elektromobily v prodejích předběhnou auta s klasickými motory.
A o 10 let budou ve spalovácích jezdit jenom socky...

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 03. 2019 21:19

Souhlas, ale vidím to spíš na 50 a 100 let

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 03. 2019 22:26

Ty už sockaříš teď

Odpovědět  |   | 
josephko  |  31. 03. 2019 07:01

Zlom v elektromobiloch nastane o pár rokov, kedy sa ich cena dostane na úroveň áut so spaľovacími motormi. Ak si bežný motorista (čo používa auto na cestu do práce a raz či dva krát do roka na zahraničnú dovolenku) uvedomí, koľko pri elektromobile ušetrí za "palivo" a za údržbu, tak voliť bude jednoznačne elektromobil. Keď ženské zistia, ako jednoducho sa elektromobily ovládajú a aké sú tiché, tak tiež nebudú chcieť nič iné. Keď "majstri sveta" v nadupaných spaľovákoch zistia, že pri odpichoch z križovatky ich zosmiešnia aj podstatne menšie elektromobily, tak tiež nebudú chcieť nič iné.
Samozrejme elektromobily nebudú hneď autá vhodné pre úplne všetkých. Ale každý rok sa okruh vhodných potenciálnych zákazníkov bude rozširovať.Na začiatku bude jedným z podstatných kritérií otázka: mám kde svoje auto pohodlne dobíjať? Ľudia bývajúci v rodinných domoch (a tých je asi 50 % populácie) s tým problémy mať nebudú. Na dedinách má väčšina ľudí prípojku aj na 380 V, takže používať nabíjačku nebude problém.
Ľudia bývajúci v panelákoch ale tiež nezostanú bez možnosti dobíjať. Nákupné centrá sa budú predbiehať, ktoré ponúkne zaujímavejšie podmienky nabíjania - v momente, keď to začne robiť prvé, ostatné sa kvôli konkurencii budú musieť pridať. Inak k nim veľká časť zákazníkov prestane jazdiť.
Inou možnosťou bude benefit dobíjania svojho auta v stredných a veľkých firmách. Teraz služobný mobil nikoho neohúri, skôr naopak. Ale možnosť pohodlného každodenného dobíjania auta počas pracovnej doby bude pre mnohých veľmi zaujímavá.
Ono to bude ako s nástupom smartfónov. Najskôr to boli len prvé lastovičky /vlaštovky/, potom sa ich ponuka pomaly rozširovala a v určitom momente chcel mať smartfón takmer každý, kto si to mohol (a často aj nemohol) finančne dovoliť. Síce sa stále predávajú aj tlačítkové hlúpe telefóny, ale tie kupuje len úzka skupina zákazníkov.
"Polibek" smrti spaľováky dostanú, keď sa spustí druhá vlna nákupu elektromobilov - z druhej ruky, teda ojazdených /ojetých/. Tam bude úspora peňazí ešte zaujímavejšia. Na elektromobile sa nemôže pokaziť turbo, vstrekovače, olejové čerpadlo, chladič, prasknúť tesnenie pod hlavou valcov a množstvo ďalších drobností. Nemusia sa vymieňať rozvody, vodná pumpa atď. Akurát za zníži kapacita batérie. Ale ľuďom, čo budú používať auto ako druhé či tretie do rodiny na rozvoz detí do škôl a na jazdy na nákupy a do práce, úbytok 10 či 15 % kapacity (ak vôbec) vadiť určite nebude. Navyše prevádzka /provoz/ výkonnejších elektroáut nebude o moc drahší ako prevádzka lacných elektroáut.
U spaľovákov je rozdiel servisovať fabiu či octávku na jednej strane a BMW M3, Audi RS4 či BMW 750 na strane druhej obrovský. A nehovoriac už o Ferrari, Lamborghini a podobne...

Odpovědět  |   | 
josephko  |  31. 03. 2019 07:32

Súkromní majitelia však nebudú jediní, pre ktorých bude výhodnejšie jazdiť elektromobilmi než spaľovákmi. Uviediem niekoľko ďalších príkladov:
- veľké firmy s flotilami áut, ktoré potrebujú napr. pre obchodných zástupcov. Veľa obchoďákov pracuje v regióne jedného okresu, a pre tých 400 km dojazd bude v pohode stačiť. Pre tých, čo jazdia dlhé trasy, sa budú dať kúpiť autá s väčšími batériami. Keď si veľké spočítajú, koľko ročne ušetria na jednom aute a vynásobia počtom áut, tak nebude o čom uvažovať. Navyše jazdiť elektromobilmi bude vizitka firmy a jej propagácia
- podobne na tom budú rozvážkové firmy s množstvom dodávok, napr. pekári, kuriérske firmy, firmy rozvážajúce náhradné diely do áut a pod.
- taxikári - pre nich sú tiež pohonné hmoty dôležitou zložkou. Ale taxikári budú mať z elektromobilov ešte iné veľmi dôležité benefity. Ako fungujú taxikári v zime alebo v lete? Majú zapnuté motory, aby sa vyhriali /vytopili/ či naopak schladili interiéry. Pri elektroautách to bude inak - žiadne zapnuté motory, len tichý bzukot klimatizácie. Bude to síce stáť koruny naviac, ale stále to bude lacnejšie ako spaľovať benzín či naftu. A ešte jeden benefit budú taxikári mať: ich stanovištia budú vybavené indukčným dobíjaním. Takže počas čakania na zákazníkov sa ich autá budú pekne dobíjať a zohrievať, resp. chladiť.
- štát nakupuje veľké množstvo áut. Keď si na ministerstvách spočítajú, koľko ušetria na palive a údržbe, tak tiež budú nakupovať elektroautá. Predstavme si napr. policajtov, čo trávia veľkú časť svojho pracovného času v aute - napr. statickým meraním rýchlosti. Teraz musia so sebou voziť generátory alebo musia mať stále pustený motor. Ten musia mať pustený aj v zime či v lete - z rovnakých dôvodov ako taxikári. Ak budú k tomu používať elektromobily, tak to bude podstatne jednoduchšie. A netreba mať obavy, na klimatizáciu a provoz radaru 80 či 100 kWh batéria v pohode vystačí...
Ak si predstavíte, že od určitého momentu všetky tieto subjekty plus podstatná časť súkromných majiteľov budú mať záujem používať elektromobily, tak nie je až tak ťažké predstaviť si veľký elektro-boom.
S nabíjacím stanicami v začiatkoch možno bude sem-tam problém. Ale elektrárne a rozvodné firmy sú firmy ako iné a hlavným zmyslom každej firmy je produkovať zisk. Takže budú veľmi radi investovať do infraštruktúry pre elektromobily...

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  31. 03. 2019 10:09

Ušetří, za palivo? Važně si myslíš že stát si výpadek v DPH z pohonných hmot nebude kompenzovat uvalením daně na elektřinu pohánějící EV. Na to že by si "tankoval" za stejné peníze jako dnes zapomeň, stejně tak na to že na každém paneláku bude solární elektrárna a oj.beš to.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  31. 03. 2019 12:27

osobni doprava se na vyberu spotrebnich dani a DPH z pohonnych hmot podili ani ne 20% takze vypadak vesmes smesnej a tak znacne rozlozeny do nekolika desitel ket, ze to bude jak resit statistickou chybu, pravdepodobnejsi je spise reseni, siolnicni dane pro vsechny, tak jako to resi treba v Nemecku, nez aby se snazili nejak danit elektrinu pro ten a onen ucel, vesmes momentalne je elektrina pro elektromobilitu zvyhodnovana, takze kdo ma elektromobil, muze mit levnejsi elektrinu i v cele domacnosti/baraku

ony napady se zdanovanim elektriny pro elektromobilitu jsou napady lidi kteri smysleji vesmes jako socialisti, aneb pro blaho vsech a nejvic pro blaho vyvolenych v budoucnu se da ocekavat prave zvyseni spotrebni dane na fosilnich palivech, na kterych mame v CR jezte docela rezervu, a jedinej duvod proc zustala jak zustala je to, ze soucasna politicka moc na palovech vydelava, respektive firmy v jistem svereneckem fondu, a kdyby to jeste dal zdanili krom tech nesmyslu co na tom pridavaj ted, tak by to mohlo ohrozit soucasnou politickou moc volicsky v pristich vobach aneb jak se ukazalo nedavno v Mlade Boleslavi kde se to resilo se Skodovkou a vladou, tak vlada pro elektromobilitu udela minumum, ale zaroven proti ni nijak nepujde a soucasne "vyhody" ji urcite brat nebude, nehlede na fakt ze to je stejne spise v rukou dodavatelu elektriny, kde stat vlastni vetsinove jen CEZ, zbyli distributori jsou soukromi

to ze do 30-40 let bude na kazdem panelaku fotovoltaika a treba i male horizontalni vetrne elektrarny je celkem logickej krok, a ne kvuli elektromobilite, ale proste proto, ze ceny energii rostou a ceny technologii v oblasti ostrovnich systemu zlevnuji drtiva vetsina tech panelaku je bud soukjroma formou SVJ ci jednotlivych vlastniku a nebo v druzstvech, a vsude kde se tam rozhoduje tak rozhoduji vesmes penize, pokud tedy bude vyhodne resit fasady a strechy tech panelaku fotovoltaikou a vetrem, tak ver ze se tak stane dnes je navratnost tech systemu v pripade panelaku nejakych 10-12 let, takze se to nevyplaci, ale co se zacina vyplacet v tech panelacich je jiz ted kogenerace spojena s tepelnyma cerpadlama, takze jiz i v CR se zacinaj objevovat panelaky ktere toto vyuzivaji, a ty technologie na cene budou jiz jen klesat, takze navratnost bude samozrejme take klesat

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 03. 2019 13:29

Za DPH z PHM se vybere asi 90 mld. Kč z čehož se obratem vrhne 60 mld. Kč na léčbu chorob způsobených znečištěním životního prostředí a to si stát rád vodpustí. Celý zdravotnictví stojí 300 mld. Kč ročně.

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  01. 04. 2019 06:44

Hloupější myšlenku jsem už dlouho nečetl, zavedením EV do osobní dopravy státu(ům) výdaje na zdravotnictví neklesnou ani o korunu(euro). Představa, že stát nebude muset investovat do léčby chorob způsobených znečištěním životního prostředí je zcela naivní.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 04. 2019 13:29

Choroby budou furt, ale bude jich míň. Ještě se musíme zbavit spalování v domácích kotlích a kamnech.

Odpovědět  |   | 
RG  |  04. 04. 2019 17:08

Ty mas v hlavě opravdu nasrano a dokazujes to každou svou reakci

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 41 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A