První generace  Porsche Macan  je na trhu již šest let. Pomalu je tak čas hledat odpověď na otázku, co s příští generací. Macanu se v loňském roce prodalo celosvětově téměř sto tisíc kusů, takže Porsche bude muset dělat kroky opatrně, aby nešláplo vedle a tento veleúspěšný model tak ztratil popularitu. Porsche

První generace Porsche Macan je na trhu již šest let. Pomalu je tak čas hledat odpověď na otázku, co s příští generací. Macanu se v loňském roce prodalo celosvětově téměř sto tisíc kusů, takže Porsche bude muset dělat kroky opatrně, aby nešláplo vedle a tento veleúspěšný model tak ztratil popularitu. | Porsche

V útrobách automobilky se už na novince pracuje a výsledek uvidíme v horizontu osmnácti měsíců. Předmětem diskuzí je samozřejmě čistě elektrická verze, která se jeví jako nejpravděpodobnější možnost. Michael Steiner, šéf vývoje automobilky, proto prozradil magazínu Auto Express pár informací. Porsche

V útrobách automobilky se už na novince pracuje a výsledek uvidíme v horizontu osmnácti měsíců. Předmětem diskuzí je samozřejmě čistě elektrická verze, která se jeví jako nejpravděpodobnější možnost. Michael Steiner, šéf vývoje automobilky, proto prozradil magazínu Auto Express pár informací. | Porsche

„Na vývoji čistě elektrického Macanu již pracujeme. Pro nás v Porsche je nyní povinností, abychom hledali na elektrickém pohonu sportovní stránky“, sdělil magazínu. Klíčovým prvkem novinky bude nová platforma PPE, kterou Porsche vyvíjelo společně s  Audi.  Porsche

„Na vývoji čistě elektrického Macanu již pracujeme. Pro nás v Porsche je nyní povinností, abychom hledali na elektrickém pohonu sportovní stránky“, sdělil magazínu. Klíčovým prvkem novinky bude nová platforma PPE, kterou Porsche vyvíjelo společně s Audi. | Porsche

Znamená to tedy, že se Porsche chystá udělat ten obávaný krok, který by se části potenciální klientely nemusel líbit? Ne tak docela. „Elektrický Macan bude stát na této nové platformě, nepůjde tedy o žádný derivát. Víme, že přechodem ze spalovacích motorů na elektrické nebudeme moct nabídnout takovou rychlost, tudíž budeme oba modely nabízet paralelně“ doplnil Steiner. Porsche

Znamená to tedy, že se Porsche chystá udělat ten obávaný krok, který by se části potenciální klientely nemusel líbit? Ne tak docela. „Elektrický Macan bude stát na této nové platformě, nepůjde tedy o žádný derivát. Víme, že přechodem ze spalovacích motorů na elektrické nebudeme moct nabídnout takovou rychlost, tudíž budeme oba modely nabízet paralelně“ doplnil Steiner. | Porsche

Elektrický a spalovací Macan se tedy budou nějakou dobu prodávat souběžně. Přednost bude mít samozřejmě ten, po kterém bude vyšší poptávka. Ten, který už na tom bude prodejně špatně, se odporoučí. Porsche

Elektrický a spalovací Macan se tedy budou nějakou dobu prodávat souběžně. Přednost bude mít samozřejmě ten, po kterém bude vyšší poptávka. Ten, který už na tom bude prodejně špatně, se odporoučí. | Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

V útrobách automobilky se už na novince pracuje a výsledek uvidíme v horizontu osmnácti měsíců. Předmětem diskuzí je samozřejmě čistě elektrická verze, která se jeví jako nejpravděpodobnější možnost. Michael Steiner, šéf vývoje automobilky, proto prozradil magazínu Auto Express pár informací. Porsche
„Na vývoji čistě elektrického Macanu již pracujeme. Pro nás v Porsche je nyní povinností, abychom hledali na elektrickém pohonu sportovní stránky“, sdělil magazínu. Klíčovým prvkem novinky bude nová platforma PPE, kterou Porsche vyvíjelo společně s  Audi.  Porsche
Znamená to tedy, že se Porsche chystá udělat ten obávaný krok, který by se části potenciální klientely nemusel líbit? Ne tak docela. „Elektrický Macan bude stát na této nové platformě, nepůjde tedy o žádný derivát. Víme, že přechodem ze spalovacích motorů na elektrické nebudeme moct nabídnout takovou rychlost, tudíž budeme oba modely nabízet paralelně“ doplnil Steiner. Porsche
Elektrický a spalovací Macan se tedy budou nějakou dobu prodávat souběžně. Přednost bude mít samozřejmě ten, po kterém bude vyšší poptávka. Ten, který už na tom bude prodejně špatně, se odporoučí. Porsche
42
Fotogalerie

Nové Porsche Macan se blíží. Elektrickou verzi mohou zaříznout samotní zákazníci

Nový Macan bychom měli vidět do dvou let. Jak to ale bude kapotou? Bude bzučet, nebo bručet?

První generace Porsche Macan je na trhu již šest let. Pomalu je čas hledat odpověď na otázku, co s příští generací. Macanu se v loňském roce prodalo celosvětově téměř sto tisíc kusů, takže Porsche bude muset dělat kroky opatrně, aby nešláplo vedle a tento veleúspěšný model tak ztratil popularitu.

V útrobách automobilky se už na novince pracuje a výsledek uvidíme v horizontu osmnácti měsíců. Předmětem diskuzí je samozřejmě čistě elektrická verze, která se jeví jako nejpravděpodobnější možnost. Michael Steiner, šéf vývoje automobilky, proto prozradil magazínu Auto Express pár informací.

„Na vývoji čistě elektrického Macanu pracujeme. Pro nás v Porsche je nyní povinností, abychom hledali na elektrickém pohonu sportovní stránky“, sdělil magazínu. Klíčovým prvkem novinky bude nová platforma PPE, kterou Porsche vyvíjelo společně s Audi.

Znamená to tedy, že se Porsche chystá udělat ten obávaný krok, který by se části potenciální klientely nemusel líbit? Ne tak docela. „Elektrický Macan bude stát na nové platformě, nepůjde tedy o žádný derivát. Víme, že přechodem ze spalovacích motorů na elektrické nebudeme moct nabídnout takovou rychlost, tudíž budeme oba modely nabízet paralelně“ doplnil Steiner.

Elektrický a spalovací Macan se tedy budou nějakou dobu prodávat souběžně. Přednost bude mít samozřejmě ten, po kterém bude vyšší poptávka. Ten, který už na tom bude prodejně špatně, se zřejmě odporoučí.

V galerii najdete Porsche Macan aktuální generace.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud