Nové Porsche Macan GTS je konečně tady. Sportovní SUV posílilo o 20 koní

5 komentářů

kesu
17. prosince • 19:24

Jako není to podstatné, ale Macan S má 3,0 pravděpodobně z původní SQ5, tedy jednoturbovou verzi. 2,9 mají GTS a Trubo..

Bubák
17. prosince • 14:03

Při pohledu na nový silniční příspěvek by se mnohým mohlo zdát, že je nutné do Zuffenhausenu poslat pochvalu za další garážovou modlu. Vždyť veliká je fascinace tím, s jakou lehkostí a elegancí se mistři designového řemesla popasovali s úkolem karosovat silniční cihlu, no, spíše tvárnici. Povedlo se jim to však na jedničku. Takže nyní už jen stačilo dobře ořezat tužku, tu přiostřit hranu, tu přidat spoiler, do stáje pod kapotou nahnat pár dalších plnokrevníků a samozřejmě - větší kola nesmí chybět. A hle, dokonalé je .... ještě dokonalejší. Zajištění tatíkové od rodin, znalci světa garážového i okolního, nyní mohou své ratolesti vozit bez škrabošky na obličeji, na rodinném výletu nemusí hledat objížďky temnými bočními ulicemi. Naopak - hrdě a vznešeně plují hlavní třídou, hlavní třídou silniční, designovou i garážovou. A Cayman či 911 se už nemusí v temperované garáži posmívat vedle parkujícímu vozu, dostal totiž rovnocenného parťáka, který bez uzardění ustojí pohled z oka do oka, z LED očí do LED očí.
Takže jak je to s tou první větou, budeme do Zuffenhausenu posílat pochvalu ? Ale nikoli, vždyť i ty znáš to pravdivé silniční přísloví : "Dobré (garážové) zboží se chválí samo !".
Bravwo Macan, GTS obzvláště !

bzzz
17. prosince • 21:36

Bubaku, nechces psat rovnou clanky? Usetril bych proklikavani/prohledavani diskuzi ;-)

Rolf
17. prosince • 11:52

Nádherné auto a opět jsou zde hlupáčci, kteří skvělé koncernové vozy prostě nedávají ... nebo na ně prostě nemají tak urýpaně komentují. Ano, jsou tu i Dacie a Renaulty, Peugeoty a další dobrá auta ... :-)))))

Lord Jim
17. prosince • 11:05

Den bez koncernu je jako den bez srani.

Doporučujeme

Články odjinud