Taky závodní Cayman dostal motor z GT3 a pokračuje v používání speciálního kompozitu.
K motorsportu má nejnovější 718 Cayman GT4 RS samozřejmě velmi blízko. Společně s jeho premiérou tak Porsche představilo i nejnovější závodní verzi Clubsport, nyní přímo vycházející ze silničního RS. I zde německá značka posunuje schopnosti modelu na další úroveň.
Stejně zásadní vylepšení jako u silničního GT4 RS padla na nový závoďák Clubsport. Rovněž tady najdete atmosférický šestiválcový boxer o objemu čtyř litrů přímo vypůjčený z 911 GT3, respektive GT3 Cup, produkující 500 koní (368 kW) a s omezovačem v 9000 ot./min. Točivý moment je na hodnotě 465 N.m (tedy o 15 N.m více oproti silničnímu GT4 RS).
Ve srovnání s předchozí variantou GT4 Clubsport používající 3,8litrový boxer mluvíme o navýšení výkonu o 75 koní (55 kW) a točivého momentu o 40 N.m. V novince našla místo i nová sedmistupňová dvouspojková PDK převodovka (dříve v Clubsportu jen šestistupňová). S ohledem na různé hlukové limity okruhů bude Porsche nabízet závoďák se dvěma typy výfukových systémů.
Pořádně se inženýři z motorsport divize pustili do nastavitelného podvozku Clubsportu, který v novém RS dostal mimo jiné upravené dvoustupňově nastavitelné tlumiče nebo nové stabilizátory vpředu a vzadu. Po vzoru silničního RS zde nechybí NACA otvory na kapotě pro chlazení brzdového systému s 380mm ocelovými kotouči.
Ostatně závoďák dále staví na vylepšené aerodynamice silničního modelu. Navíc má širší splitter, dodatečné winglety předního nárazníku nebo odlišný zadní spoiler (nadále ovšem vycházející z konstrukce 911 RSR). Nakonec nechybí průduchy v předních blatnících nebo kompletně zakrytovaný podvozek optimalizující proudění vzduchu k zadnímu difuzoru.
Předchozí GT4 Clubsport bylo prvním produkčním závodním autem, které používalo díly z kompozitu vyztuženého biovlákny (zbytkové materiály zemědělského původu, například lněná či konopná vlákna). Novinka využití takových dílů rozšiřuje z původních dveří a zadního křídla také na kapotu, přední blatníky, přední aerodynamické prvky a rovněž volant.
Kompletní homologace FIA pro závodní třídu GT4 je nakonec samozřejmostí s ochranným rámem, nastavitelnými Recaro skořepinami, šestibodovými pásy, ochrannými sítěmi, hasícím systémem, bezpečnostní palivovou nádrží nebo zabudovaným vzduchovým zvedákem. Do závodů tak mohou týmy vyrazit bez jakýchkoliv dalších úprav vozu. Cenovku Porsche nezveřejnilo.