Nové Porsche Cayman GT4: 385 koní a pořád ještě manuál

17 komentářů

Art Vandelay
5. února • 22:10

Automaty su fantasticka vec, ale ak budem mat raz sportove auto, tak len a len manual, je mi jedno ci automat rychlejsie prehadzuje alebo cokolvek ine, so sportovym autom ma byt zabava…

Sir CHerokee
5. února • 15:35

Auto jedním slověm - famózní. Ale ty kecy tady od lidí, co s pořádným sportovním automatem ještě nejeli, to je smutné :-)F-Type je výborný, ale z jiného těsta. Je těžký. I v britském testu (je na youtube) prohrál se slabším Caymanem GTS.

Quebe
5. února • 22:07

Ale jejda, tady nejde o to, že pořádný sportovní automat zařadí za 0.05 s a že může být na okruhu dokonce rychlejší, než manuál. Při typickém užívání těchto aut (na rozdíl od soutěžních), nejde primárně o nejlepší čas, ale o radost z jízdy a té je s automatem méně. Ten pocit, jak zapadne rychlost, radost z dokonale trefeného meziplynu, větší pocit souznění člověk-stroj - o tohle všechno člověk s automatem přijde a nějaké lupání pádlama se tomu zdaleka nevyrovná.

Sir CHerokee
6. února • 8:52

Tak to je mi líto všech majitelů Ferarri, 80 % majitelů Porsche, všech majitelů vozů Mercedes AMG.... jsou to všechno chudáci, co si auto ani neužijí. :-OO převodovce to opravdu není...

Quebe
6. února • 9:29

Myslím, že spousta těchto majitelů by si svůj vůz koupila raději s manuálem, kdyby měla tu možnost. Holt když ale na výběr nemají...

Sir CHerokee
6. února • 10:12

Kdyby ten manuál opravdu chtěli, tak by se to s ním prodávalo. Poptávka / nabídka....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Quebe
6. února • 10:28

Jak jsem psal výše - významnou (ne-li dominantní) skupinu kupců tvoří lidé, kteří si to auto kupují kvůli image (fotbalisti apod.) a taky, že je to rychlé, když dupnu na plyn. Ne kvůli tomu, že by řešili nějakou radost z řízení - té budou mít ze svého pohledu i tak dost, protože je to zatlačí do sedaček. Ti automat naopak ocení, protože je mnohem jednodušší na obsluhu a nehrozí, že např. po pěti špatných rozjezdech budou měnit spojku. Srdcaři, jak už to u pouze ziskem motivovaných projektů bývá, ostrouhají a sice si to auto taky koupí, protože to auto je pořád fajn, ovšem automat budou považovat za nutné zlo, nikoliv přínos.

Gant
4. února • 19:53

Bez komentáře až na ten manuál! Automat je pro baby!:-P

patino
4. února • 13:20

osobne by som preferoval Jaguar F-type S s 6M.....

Kasl
6. února • 8:49

F-Type je úplně jiný svět a nemá cenu jej porovnávat s GT4. Neříkám, že lepší nebo horší, každému vyhovuje něco jiného, ale porovnávat F-Type s GT4 je jako porovnávat brokovnici se snajperskou puškou. Ten kdo si jde po GT4 , tak o F-Type vůbec nepřemýšlí a naopak, snad vyjma českých Pepíků, kteří nakupují stylem kolik "salámu" dostanu za 2,4 mega.

seladon
7. února • 13:05

Znam pomerne dost majitelu ruznych sportovnich vozu s cenami 2,5-3M a vyse, az nekde k 10ti za vrcholne modely F a L. Jen naproste minimum z nich vybiralo auto dle realnych schopnosti auta, protoze je nikdy realne nevyuziji, ale veskrze vybirali to, co se jim libi a pak k tomu pripdali urcite vlastnosti. Protoze jet treba se 458 nekam na dvou tydenni roadtrip neni zrovna to prave orechove, takze vybrali treba misto toho FF, ve kterem to uz jde.Takze lidi klidne vybiraji meji Porsche, Jaguarem, Ferrari, Audi apod. tak to proste je. Samozrejme pokud nemaji neco, co vylozene od pocatku chteji a maji na to.Je pravda, ze vyberem "mam 2,5 M, tak kdo mi da nejvic" vybira asi jen velmi mala cast zakazniku techto aut.

Sir CHerokee
6. února • 8:54

Tak to je hodně odvážné tvrzení.... já myslím, že člověk zvažuje všechna kupátka a hledá, co by mu vyhovovalo nejvíce. I proto jsou na youtube srovnávací testy ze zahraničí... např. právě F-Type S vs. Cayman GTS.

Clanek
4. února • 11:11

Jednim slovem: sen. :-O

Miky
4. února • 10:01

Pořád ještě manuál? To by snad měla být povinnost u takových aut! :-)

Quebe
4. února • 10:08

To máš těžko, když početnou skupinou kupců těchto aut jsou pozéři, kteří umí tak akorát vrklat volantem a s manuálem by skončili v příkopě po prvním podřazení bez meziplynu...

Xenob
4. února • 14:20

Tohle dává meziplyny samo i s manuálem.

Quebe
4. února • 9:49

Takhle to má vypadat. Automat ať si cpou do rodinných kombíků a MPV (a i tam by měla být možnost volby), tady se má řídit.

Doporučujeme

Články odjinud