Nové Porsche Cayman GT4: 385 koní a pořád ještě manuál

Quebe  |  04. 02. 2015 09:49

Takhle to má vypadat. Automat ať si cpou do rodinných kombíků a MPV (a i tam by měla být možnost volby), tady se má řídit.

Odpovědět  |   | 
Miky  |  04. 02. 2015 10:01

Pořád ještě manuál? To by snad měla být povinnost u takových aut!

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  04. 02. 2015 10:08

To máš těžko, když početnou skupinou kupců těchto aut jsou pozéři, kteří umí tak akorát vrklat volantem a s manuálem by skončili v příkopě po prvním podřazení bez meziplynu...

Odpovědět  |   | 
Xenob  |  04. 02. 2015 14:20

Tohle dává meziplyny samo i s manuálem.

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  04. 02. 2015 11:11

Jednim slovem: sen.

Odpovědět  |   | 
patino  |  04. 02. 2015 13:20

osobne by som preferoval Jaguar F-type S s 6M.....

Odpovědět  |   | 
Kasl  |  06. 02. 2015 08:49

F-Type je úplně jiný svět a nemá cenu jej porovnávat s GT4. Neříkám, že lepší nebo horší, každému vyhovuje něco jiného, ale porovnávat F-Type s GT4 je jako porovnávat brokovnici se snajperskou puškou. Ten kdo si jde po GT4 , tak o F-Type vůbec nepřemýšlí a naopak, snad vyjma českých Pepíků, kteří nakupují stylem kolik "salámu" dostanu za 2,4 mega.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  06. 02. 2015 08:54

Tak to je hodně odvážné tvrzení.... já myslím, že člověk zvažuje všechna kupátka a hledá, co by mu vyhovovalo nejvíce. I proto jsou na youtube srovnávací testy ze zahraničí... např. právě F-Type S vs. Cayman GTS.

Odpovědět  |   | 
seladon  |  07. 02. 2015 13:05

Znam pomerne dost majitelu ruznych sportovnich vozu s cenami 2,5-3M a vyse, az nekde k 10ti za vrcholne modely F a L. Jen naproste minimum z nich vybiralo auto dle realnych schopnosti auta, protoze je nikdy realne nevyuziji, ale veskrze vybirali to, co se jim libi a pak k tomu pripdali urcite vlastnosti. Protoze jet treba se 458 nekam na dvou tydenni roadtrip neni zrovna to prave orechove, takze vybrali treba misto toho FF, ve kterem to uz jde.

Takze lidi klidne vybiraji meji Porsche, Jaguarem, Ferrari, Audi apod. tak to proste je. Samozrejme pokud nemaji neco, co vylozene od pocatku chteji a maji na to.

Je pravda, ze vyberem "mam 2,5 M, tak kdo mi da nejvic" vybira asi jen velmi mala cast zakazniku techto aut.

Odpovědět  |   | 
Gant  |  04. 02. 2015 19:53

Bez komentáře až na ten manuál! Automat je pro baby!

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 02. 2015 15:35

Auto jedním slověm - famózní. Ale ty kecy tady od lidí, co s pořádným sportovním automatem ještě nejeli, to je smutné

F-Type je výborný, ale z jiného těsta. Je těžký. I v britském testu (je na youtube) prohrál se slabším Caymanem GTS.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  05. 02. 2015 22:07

Ale jejda, tady nejde o to, že pořádný sportovní automat zařadí za 0.05 s a že může být na okruhu dokonce rychlejší, než manuál. Při typickém užívání těchto aut (na rozdíl od soutěžních), nejde primárně o nejlepší čas, ale o radost z jízdy a té je s automatem méně. Ten pocit, jak zapadne rychlost, radost z dokonale trefeného meziplynu, větší pocit souznění člověk-stroj - o tohle všechno člověk s automatem přijde a nějaké lupání pádlama se tomu zdaleka nevyrovná.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  06. 02. 2015 08:52

Tak to je mi líto všech majitelů Ferarri, 80 % majitelů Porsche, všech majitelů vozů Mercedes AMG.... jsou to všechno chudáci, co si auto ani neužijí.

O převodovce to opravdu není...

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  06. 02. 2015 09:29

Myslím, že spousta těchto majitelů by si svůj vůz koupila raději s manuálem, kdyby měla tu možnost. Holt když ale na výběr nemají...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  06. 02. 2015 10:12

Kdyby ten manuál opravdu chtěli, tak by se to s ním prodávalo. Poptávka / nabídka....

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  06. 02. 2015 10:28

Jak jsem psal výše - významnou (ne-li dominantní) skupinu kupců tvoří lidé, kteří si to auto kupují kvůli image (fotbalisti apod.) a taky, že je to rychlé, když dupnu na plyn. Ne kvůli tomu, že by řešili nějakou radost z řízení - té budou mít ze svého pohledu i tak dost, protože je to zatlačí do sedaček. Ti automat naopak ocení, protože je mnohem jednodušší na obsluhu a nehrozí, že např. po pěti špatných rozjezdech budou měnit spojku. Srdcaři, jak už to u pouze ziskem motivovaných projektů bývá, ostrouhají a sice si to auto taky koupí, protože to auto je pořád fajn, ovšem automat budou považovat za nutné zlo, nikoliv přínos.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  05. 02. 2015 22:10

Automaty su fantasticka vec, ale ak budem mat raz sportove auto, tak len a len manual, je mi jedno ci automat rychlejsie prehadzuje alebo cokolvek ine, so sportovym autom ma byt zabava…

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A