Nové Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid je důkazem, že i hybridy můžete mít rádi

Joe Doe  |  13. 08. 2019 09:00

Toto Porsche nedokazuje zhola nic a titulok akurat fakt, ze autor clanku nema problem prezentovat svetu svoj infantilny svetonazor.

Dokazom, ze hybridy ludia MAJU radi je, ze viac ako polovica predajov Toyoty v Europe su hybridy.

Toyota preda rocne viac hybridov (1.6 miliona v 2018, cca 15% produkcie), nez Skoda vyrobi aut (1.25 miliona).

https://www.reuters.com/article/us-toyota-hybrid-... ...

Odpovědět  |   | 
Čert  |  13. 08. 2019 09:37

Prodeje nejsou důkazem o lásce k hybridům ani k jinému typu pohonu, ale pouhá z nouze cnost. Golf si kupují s tříválcem hromady zákazníků a přesto vysoké prodeje nedokazují nějakou "lásku" k tříválcům, ale jsou to jenom a pouze z nouze cnost. 911, Panamer nebo Cayennů se proti tomu prodá hrstka a přesto by všichni majitelé Golfů (kdyby na to měli) vyměnili svou z nouze cnost (Golf) za 911 nebo za ten Cayenne. Dtto platí pro zákazníky Toyoty v Evropě, kteří si kupují hybridy. Full stop

Odpovědět  |   | 
HH  |  13. 08. 2019 10:14

AutoExpress UK - Driver Power 2019: Best cars to own
TOP10 - 60% full hybridov s malou bateriou
4x Toyota/Lexus (Prius/IS/RX/GS)
2x Huyndai/Kia (Ioniq/Niro)
https://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/95... ...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  13. 08. 2019 11:13

Čert: Tleskám. To jsi shrnul tak, že to pochopí i méně zdatní myslitelé.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 08. 2019 11:55

Zakaznik Toyoty si moze vybrat hybridnu i nehybridnu verziu prakticky kazdeho modelu za rozumnu cenu. Z nehybridnych z viacerych motorizacii.

Na vyber ma.

A vybera si hybridy.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 08. 2019 12:17

Protože, jak jsi "zapomněl" dodat, do toho často vstupují daňové úlevy a různé formy dotací.

Odpovědět  |   | 
full hybrid  |  13. 08. 2019 13:59


Az na to, ze full hybridy stratili moznost zvyhodneneho parkovania v Prahe a su vynechane z dotacnych programov v SK/CZ/atd., v SK su dotovane vsetky mozne alternativy CNG/LNG/LPG/PLUGIN/BEV ... okrem full hybridov .... a ludia ich kupuju,

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 08. 2019 14:24

A opět jen částečná odpověď jen na něco, co se hodí. Zbytek taktně opomenut.

Ptám se, děláš to naschvál, nebo o tom prostě nevíš?

Odpovědět  |   | 
full hybrid  |  13. 08. 2019 15:53

Aky zbytek? Full hybridy su vynechane z dotacii. Ak vies o nejakych vyhodach v SK/CZ, napis ...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 08. 2019 16:10

Já jsem se teď na vlastní kůži přesvědčil, že nějaký člověk s nickem "full hybrid" sděluje z nějakého důvodu nepřesné informace. Takže pro mě tato diskuze pozbyla relevantnosti a tedy smyslu.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 08. 2019 14:18

A zapomnel jsi dodat, ze nabidka nehybridnich verzi je dost vasto tristni a nebo hur pouzitelna. A protpzw misto dieselu nabizeji hybrid, tak pokud nekdo vyzaduje toyotu, nema jinou moznost.
Pokud lokalni automobilka vyrobi 10 % toho, co svetovy lidr, tak to svedci v jeji prospech.

Odpovědět  |   | 
Čert  |  13. 08. 2019 18:37

Vyberá si prdlačku. Toyota prodává ročně jestli nemýlím 10 mio. aut. Kolik je z toho hybridů? Odpovím si sám, ani ne 20%. A to se v řadě případů ty hybridy prodávají jenom díky různým pobídkám, daňovým zvýhodněním etc.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 08. 2019 08:54

Odpovedat sam si nemusi - napisal som to vo svojom prispevku hore. Staci vediet citat.

"Toyota preda rocne viac hybridov (1.6 miliona v 2018, cca 15% produkcie), nez Skoda vyrobi aut (1.25 miliona)."

Odpovědět  |   | 
Čert  |  14. 08. 2019 09:11

No vidíš, dokonce jenom mizerných 15%, takže daleko oblíbenější koncepce i u Toyoty je ne nehybrid.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 08. 2019 08:41

laska to fakt nebude, ale "z nouze cnost" to taky nebude, kdys se hybrid prodaval do nedavna jeste draz nez vsechny ostatni motorizace v Toyotach, tak to "z nouze cnost" proste bejt nemuze lide jsou s hybridnima Toyotama proste spokojeny, tak jako platilo ze autmosfericke benziny od Toyoty byli drzaky, tak to ted plati i o jejich hybridech, lidi je tedy berou jako auta co vydrzi

Odpovědět  |   | 
kari  |  13. 08. 2019 12:30

Nebude to trochu tím, že u Toyoty si tak nějak nic nevybereš, max opravdu ten hybrid. A pokud někdo touží po Toyotě, tak mu nic jiného nezbude.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 08. 2019 09:09

ten nevyber je teprve par mesicu, diesely i benziny byli zastoupene jest minulej rok hojne, i presto si spousta zakazniku vybrala hybrid, neb maji vytecnou povest co se spolehlivosti tyce, u nove Coroly navic hybrid radi novinari k tomu nejlepsimu na trhu v segmentu, na 2 litr je doslova pena chvala z kazde recenze

Odpovědět  |   | 
chacha  |  13. 08. 2019 09:29

Tohle auto je nošením dříví do lesa. Přidali další výkon který není potřeba, přidali váhu už tak mastodontovi a ve výsledku vzniklo auto které je určené komu? Proti hybridům nemám ani zbla ale musejí mi dávat smysl. Tento model je jen iracionální masírka, která slouží k podojení movitých zákazníků a má nulový vliv na to co si myslím o hybridech.

Odpovědět  |   | 
lulda  |  13. 08. 2019 10:28

Tak nefňukej, že nejseš movitej zákazník.

Odpovědět  |   | 
David  |  13. 08. 2019 10:35

Myslím že nefňuká. ....jen napsal svůj názor.

Odpovědět  |   | 
lulda  |  13. 08. 2019 10:49

Takovýhle auta obecně smysl nedávaj, žerou, jsou drahý, nepraktický. Automobilky tímhle způsobem pouze předvádí sami sebe, co dokážou zkonstruovat. Ví to každej čtenář, ale vždycky se musí pod každym podobnym článek objevit nějakej brouk Pytlík a sdělit nám, že je to auto vlastně k ničemu pro pár vyvolenejch, kteří s tím akorát masírují. Bodejť by ne, na to je tohle auto postavený. Kdyby chtěl bejt černá myš, tak si koupí tuctovou Škodovku/VW.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  13. 08. 2019 11:06

tak ono záleží na úhlu pohledu... pro více než polovinu lidí na planetě je jakékoliv nové auto naprostej Marz.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 08. 2019 11:17

Stejne tak se pravidelne objevuji reakce, to tohle je auto pro prave chlapy a ostatni jsou diktat buhvikoho...

Odpovědět  |   | 
lulda  |  13. 08. 2019 11:59

Aha, to tady někdo píše?

Odpovědět  |   | 
Jig  |  13. 08. 2019 10:44

tenhle model je pro to, aby splnil výmysly a restrikce některých zelených a majitel s tím mohl do centra / zón / případně vyhrazených pruhů / parkování

Odpovědět  |   | 
king014  |  13. 08. 2019 09:51

tohle je pouze následek zvýhodňování elektra a hybridů, zákazníkům v určitých oblastech se to prostě díky různým "úlevám" vyplatí koupit

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  13. 08. 2019 10:53

Koncern není možné nemilovat!🤣

Odpovědět  |   | 
TVL  |  13. 08. 2019 15:14

Cayenne je v první řadě nevzhledná 2,5 tunová kráva a je úplně šumák zda má konvenční nebo hybridní pohon. Kdyby autor zmínil LaFerrari, P1 nebo Porsche 918 Spyder tak to by byla jiná. Ale fakt netuším proč bychom zrovna tohle měli mít rádi?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 08. 2019 16:14

A proč bychom měli mít rádi něco z toho, co jsi vyjmenoval?

Já mám auta rád, ale z těch tebou jmenovaných jsem na vlastní oči neviděl ani jedno. To, že Cayenne v hybridu budu potkávat vcelku pravidelně, je bez diskuze.
Tey abych to uzavřel, je dobré, že autor zmiňuje modely, které se ostanou k běžným lidem a budou vidět na cestě.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  13. 08. 2019 17:39

Jo jo, Jižní město jich bude plné, jeden vedle druhého. Jestli se musíš ptát proč mít takové skvosty raději než tuctové SUV tak ti fakt není pomoci.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 08. 2019 20:39

Tak když máš nad postelí plakáty aut, asi tě chápu. Taky jsem byl malý kluk.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

včera | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 23 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry