Nové Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid je důkazem, že i hybridy můžete mít rádi

31 komentářů

TVL
13. srpna • 15:14

Cayenne je v první řadě nevzhledná 2,5 tunová kráva a je úplně šumák zda má konvenční nebo hybridní pohon. Kdyby autor zmínil LaFerrari, P1 nebo Porsche 918 Spyder tak to by byla jiná. Ale fakt netuším proč bychom zrovna tohle měli mít rádi? :-/

Toper
13. srpna • 16:14

A proč bychom měli mít rádi něco z toho, co jsi vyjmenoval?Já mám auta rád, ale z těch tebou jmenovaných jsem na vlastní oči neviděl ani jedno. To, že Cayenne v hybridu budu potkávat vcelku pravidelně, je bez diskuze.
Tey abych to uzavřel, je dobré, že autor zmiňuje modely, které se ostanou k běžným lidem a budou vidět na cestě.

Frankie
13. srpna • 17:39

Jo jo, Jižní město jich bude plné, jeden vedle druhého. Jestli se musíš ptát proč mít takové skvosty raději než tuctové SUV tak ti fakt není pomoci.B-]

Toper
13. srpna • 20:39

Tak když máš nad postelí plakáty aut, asi tě chápu. Taky jsem byl malý kluk.

Josef Buřt
13. srpna • 10:53

Koncern není možné nemilovat!🤣

king014
13. srpna • 9:51

tohle je pouze následek zvýhodňování elektra a hybridů, zákazníkům v určitých oblastech se to prostě díky různým "úlevám" vyplatí koupit

chacha
13. srpna • 9:29

Tohle auto je nošením dříví do lesa. Přidali další výkon který není potřeba, přidali váhu už tak mastodontovi a ve výsledku vzniklo auto které je určené komu? Proti hybridům nemám ani zbla ale musejí mi dávat smysl. Tento model je jen iracionální masírka, která slouží k podojení movitých zákazníků a má nulový vliv na to co si myslím o hybridech.B-]

Jig
13. srpna • 10:44

tenhle model je pro to, aby splnil výmysly a restrikce některých zelených a majitel s tím mohl do centra / zón / případně vyhrazených pruhů / parkování

lulda
13. srpna • 10:28

Tak nefňukej, že nejseš movitej zákazník.

David
13. srpna • 10:35

Myslím že nefňuká. ....jen napsal svůj názor.

lulda
13. srpna • 10:49

Takovýhle auta obecně smysl nedávaj, žerou, jsou drahý, nepraktický. Automobilky tímhle způsobem pouze předvádí sami sebe, co dokážou zkonstruovat. Ví to každej čtenář, ale vždycky se musí pod každym podobnym článek objevit nějakej brouk Pytlík a sdělit nám, že je to auto vlastně k ničemu pro pár vyvolenejch, kteří s tím akorát masírují. Bodejť by ne, na to je tohle auto postavený. Kdyby chtěl bejt černá myš, tak si koupí tuctovou Škodovku/VW.

bzzz
13. srpna • 11:17

Stejne tak se pravidelne objevuji reakce, to tohle je auto pro prave chlapy a ostatni jsou diktat buhvikoho...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lulda
13. srpna • 11:59

Aha, to tady někdo píše?

Jig
13. srpna • 11:06

tak ono záleží na úhlu pohledu... pro více než polovinu lidí na planetě je jakékoliv nové auto naprostej Marz.

Joe Doe
13. srpna • 9:00

Toto Porsche nedokazuje zhola nic a titulok akurat fakt, ze autor clanku nema problem prezentovat svetu svoj infantilny svetonazor.Dokazom, ze hybridy ludia MAJU radi je, ze viac ako polovica predajov Toyoty v Europe su hybridy.Toyota preda rocne viac hybridov (1.6 miliona v 2018, cca 15% produkcie), nez Skoda vyrobi aut (1.25 miliona).https://www.reuters.com/article/us-toyota-hybrid-... ...

kari
13. srpna • 12:30

Nebude to trochu tím, že u Toyoty si tak nějak nic nevybereš, max opravdu ten hybrid. A pokud někdo touží po Toyotě, tak mu nic jiného nezbude.

iPace
14. srpna • 9:09

ten nevyber je teprve par mesicu, diesely i benziny byli zastoupene jest minulej rok hojne, i presto si spousta zakazniku vybrala hybrid, neb maji vytecnou povest co se spolehlivosti tyce, u nove Coroly navic hybrid radi novinari k tomu nejlepsimu na trhu v segmentu, na 2 litr je doslova pena chvala z kazde recenze

Čert
13. srpna • 9:37

Prodeje nejsou důkazem o lásce k hybridům ani k jinému typu pohonu, ale pouhá z nouze cnost. Golf si kupují s tříválcem hromady zákazníků a přesto vysoké prodeje nedokazují nějakou "lásku" k tříválcům, ale jsou to jenom a pouze z nouze cnost. 911, Panamer nebo Cayennů se proti tomu prodá hrstka a přesto by všichni majitelé Golfů (kdyby na to měli) vyměnili svou z nouze cnost (Golf) za 911 nebo za ten Cayenne. Dtto platí pro zákazníky Toyoty v Evropě, kteří si kupují hybridy. Full stop

iPace
14. srpna • 8:41

laska to fakt nebude, ale "z nouze cnost" to taky nebude, kdys se hybrid prodaval do nedavna jeste draz nez vsechny ostatni motorizace v Toyotach, tak to "z nouze cnost" proste bejt nemuze ;-) lide jsou s hybridnima Toyotama proste spokojeny, tak jako platilo ze autmosfericke benziny od Toyoty byli drzaky, tak to ted plati i o jejich hybridech, lidi je tedy berou jako auta co vydrzi ;-)

Joe Doe
13. srpna • 11:55

Zakaznik Toyoty si moze vybrat hybridnu i nehybridnu verziu prakticky kazdeho modelu za rozumnu cenu. Z nehybridnych z viacerych motorizacii.Na vyber ma. A vybera si hybridy.

Čert
13. srpna • 18:37

Vyberá si prdlačku. Toyota prodává ročně jestli nemýlím 10 mio. aut. Kolik je z toho hybridů? Odpovím si sám, ani ne 20%. A to se v řadě případů ty hybridy prodávají jenom díky různým pobídkám, daňovým zvýhodněním etc.

Joe Doe
14. srpna • 8:54

Odpovedat sam si nemusi - napisal som to vo svojom prispevku hore. Staci vediet citat."Toyota preda rocne viac hybridov (1.6 miliona v 2018, cca 15% produkcie), nez Skoda vyrobi aut (1.25 miliona)."

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Čert
14. srpna • 9:11

No vidíš, dokonce jenom mizerných 15%, takže daleko oblíbenější koncepce i u Toyoty je ne nehybrid.

Tom
13. srpna • 14:18

A zapomnel jsi dodat, ze nabidka nehybridnich verzi je dost vasto tristni a nebo hur pouzitelna. A protpzw misto dieselu nabizeji hybrid, tak pokud nekdo vyzaduje toyotu, nema jinou moznost.
Pokud lokalni automobilka vyrobi 10 % toho, co svetovy lidr, tak to svedci v jeji prospech.

Toper
13. srpna • 12:17

Protože, jak jsi "zapomněl" dodat, do toho často vstupují daňové úlevy a různé formy dotací.

full hybrid
13. srpna • 13:59

:-D
Az na to, ze full hybridy stratili moznost zvyhodneneho parkovania v Prahe a su vynechane z dotacnych programov v SK/CZ/atd., v SK su dotovane vsetky mozne alternativy CNG/LNG/LPG/PLUGIN/BEV ... okrem full hybridov .... a ludia ich kupuju,

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
13. srpna • 14:24

A opět jen částečná odpověď jen na něco, co se hodí. Zbytek taktně opomenut. Ptám se, děláš to naschvál, nebo o tom prostě nevíš?

full hybrid
13. srpna • 15:53

Aky zbytek? Full hybridy su vynechane z dotacii. Ak vies o nejakych vyhodach v SK/CZ, napis ...

Toper
13. srpna • 16:10

Já jsem se teď na vlastní kůži přesvědčil, že nějaký člověk s nickem "full hybrid" sděluje z nějakého důvodu nepřesné informace. Takže pro mě tato diskuze pozbyla relevantnosti a tedy smyslu.

Driver
13. srpna • 11:13

Čert: Tleskám. To jsi shrnul tak, že to pochopí i méně zdatní myslitelé.

HH
13. srpna • 10:14

AutoExpress UK - Driver Power 2019: Best cars to own
TOP10 - 60% full hybridov s malou bateriou
4x Toyota/Lexus (Prius/IS/RX/GS)
2x Huyndai/Kia (Ioniq/Niro)
https://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/95... ...

Doporučujeme

Články odjinud