Nové Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid je důkazem, že i hybridy můžete mít rádi

Joe Doe  |  13. 08. 2019 09:00

Toto Porsche nedokazuje zhola nic a titulok akurat fakt, ze autor clanku nema problem prezentovat svetu svoj infantilny svetonazor.

Dokazom, ze hybridy ludia MAJU radi je, ze viac ako polovica predajov Toyoty v Europe su hybridy.

Toyota preda rocne viac hybridov (1.6 miliona v 2018, cca 15% produkcie), nez Skoda vyrobi aut (1.25 miliona).

https://www.reuters.com/article/us-toyota-hybrid-... ...

Odpovědět  |   | 
Čert  |  13. 08. 2019 09:37

Prodeje nejsou důkazem o lásce k hybridům ani k jinému typu pohonu, ale pouhá z nouze cnost. Golf si kupují s tříválcem hromady zákazníků a přesto vysoké prodeje nedokazují nějakou "lásku" k tříválcům, ale jsou to jenom a pouze z nouze cnost. 911, Panamer nebo Cayennů se proti tomu prodá hrstka a přesto by všichni majitelé Golfů (kdyby na to měli) vyměnili svou z nouze cnost (Golf) za 911 nebo za ten Cayenne. Dtto platí pro zákazníky Toyoty v Evropě, kteří si kupují hybridy. Full stop

Odpovědět  |   | 
HH  |  13. 08. 2019 10:14

AutoExpress UK - Driver Power 2019: Best cars to own
TOP10 - 60% full hybridov s malou bateriou
4x Toyota/Lexus (Prius/IS/RX/GS)
2x Huyndai/Kia (Ioniq/Niro)
https://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/95... ...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  13. 08. 2019 11:13

Čert: Tleskám. To jsi shrnul tak, že to pochopí i méně zdatní myslitelé.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 08. 2019 11:55

Zakaznik Toyoty si moze vybrat hybridnu i nehybridnu verziu prakticky kazdeho modelu za rozumnu cenu. Z nehybridnych z viacerych motorizacii.

Na vyber ma.

A vybera si hybridy.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 08. 2019 12:17

Protože, jak jsi "zapomněl" dodat, do toho často vstupují daňové úlevy a různé formy dotací.

Odpovědět  |   | 
full hybrid  |  13. 08. 2019 13:59


Az na to, ze full hybridy stratili moznost zvyhodneneho parkovania v Prahe a su vynechane z dotacnych programov v SK/CZ/atd., v SK su dotovane vsetky mozne alternativy CNG/LNG/LPG/PLUGIN/BEV ... okrem full hybridov .... a ludia ich kupuju,

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 08. 2019 14:24

A opět jen částečná odpověď jen na něco, co se hodí. Zbytek taktně opomenut.

Ptám se, děláš to naschvál, nebo o tom prostě nevíš?

Odpovědět  |   | 
full hybrid  |  13. 08. 2019 15:53

Aky zbytek? Full hybridy su vynechane z dotacii. Ak vies o nejakych vyhodach v SK/CZ, napis ...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 08. 2019 16:10

Já jsem se teď na vlastní kůži přesvědčil, že nějaký člověk s nickem "full hybrid" sděluje z nějakého důvodu nepřesné informace. Takže pro mě tato diskuze pozbyla relevantnosti a tedy smyslu.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 08. 2019 14:18

A zapomnel jsi dodat, ze nabidka nehybridnich verzi je dost vasto tristni a nebo hur pouzitelna. A protpzw misto dieselu nabizeji hybrid, tak pokud nekdo vyzaduje toyotu, nema jinou moznost.
Pokud lokalni automobilka vyrobi 10 % toho, co svetovy lidr, tak to svedci v jeji prospech.

Odpovědět  |   | 
Čert  |  13. 08. 2019 18:37

Vyberá si prdlačku. Toyota prodává ročně jestli nemýlím 10 mio. aut. Kolik je z toho hybridů? Odpovím si sám, ani ne 20%. A to se v řadě případů ty hybridy prodávají jenom díky různým pobídkám, daňovým zvýhodněním etc.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 08. 2019 08:54

Odpovedat sam si nemusi - napisal som to vo svojom prispevku hore. Staci vediet citat.

"Toyota preda rocne viac hybridov (1.6 miliona v 2018, cca 15% produkcie), nez Skoda vyrobi aut (1.25 miliona)."

Odpovědět  |   | 
Čert  |  14. 08. 2019 09:11

No vidíš, dokonce jenom mizerných 15%, takže daleko oblíbenější koncepce i u Toyoty je ne nehybrid.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 08. 2019 08:41

laska to fakt nebude, ale "z nouze cnost" to taky nebude, kdys se hybrid prodaval do nedavna jeste draz nez vsechny ostatni motorizace v Toyotach, tak to "z nouze cnost" proste bejt nemuze lide jsou s hybridnima Toyotama proste spokojeny, tak jako platilo ze autmosfericke benziny od Toyoty byli drzaky, tak to ted plati i o jejich hybridech, lidi je tedy berou jako auta co vydrzi

Odpovědět  |   | 
kari  |  13. 08. 2019 12:30

Nebude to trochu tím, že u Toyoty si tak nějak nic nevybereš, max opravdu ten hybrid. A pokud někdo touží po Toyotě, tak mu nic jiného nezbude.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 08. 2019 09:09

ten nevyber je teprve par mesicu, diesely i benziny byli zastoupene jest minulej rok hojne, i presto si spousta zakazniku vybrala hybrid, neb maji vytecnou povest co se spolehlivosti tyce, u nove Coroly navic hybrid radi novinari k tomu nejlepsimu na trhu v segmentu, na 2 litr je doslova pena chvala z kazde recenze

Odpovědět  |   | 
chacha  |  13. 08. 2019 09:29

Tohle auto je nošením dříví do lesa. Přidali další výkon který není potřeba, přidali váhu už tak mastodontovi a ve výsledku vzniklo auto které je určené komu? Proti hybridům nemám ani zbla ale musejí mi dávat smysl. Tento model je jen iracionální masírka, která slouží k podojení movitých zákazníků a má nulový vliv na to co si myslím o hybridech.

Odpovědět  |   | 
lulda  |  13. 08. 2019 10:28

Tak nefňukej, že nejseš movitej zákazník.

Odpovědět  |   | 
David  |  13. 08. 2019 10:35

Myslím že nefňuká. ....jen napsal svůj názor.

Odpovědět  |   | 
lulda  |  13. 08. 2019 10:49

Takovýhle auta obecně smysl nedávaj, žerou, jsou drahý, nepraktický. Automobilky tímhle způsobem pouze předvádí sami sebe, co dokážou zkonstruovat. Ví to každej čtenář, ale vždycky se musí pod každym podobnym článek objevit nějakej brouk Pytlík a sdělit nám, že je to auto vlastně k ničemu pro pár vyvolenejch, kteří s tím akorát masírují. Bodejť by ne, na to je tohle auto postavený. Kdyby chtěl bejt černá myš, tak si koupí tuctovou Škodovku/VW.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  13. 08. 2019 11:06

tak ono záleží na úhlu pohledu... pro více než polovinu lidí na planetě je jakékoliv nové auto naprostej Marz.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 08. 2019 11:17

Stejne tak se pravidelne objevuji reakce, to tohle je auto pro prave chlapy a ostatni jsou diktat buhvikoho...

Odpovědět  |   | 
lulda  |  13. 08. 2019 11:59

Aha, to tady někdo píše?

Odpovědět  |   | 
Jig  |  13. 08. 2019 10:44

tenhle model je pro to, aby splnil výmysly a restrikce některých zelených a majitel s tím mohl do centra / zón / případně vyhrazených pruhů / parkování

Odpovědět  |   | 
king014  |  13. 08. 2019 09:51

tohle je pouze následek zvýhodňování elektra a hybridů, zákazníkům v určitých oblastech se to prostě díky různým "úlevám" vyplatí koupit

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  13. 08. 2019 10:53

Koncern není možné nemilovat!🤣

Odpovědět  |   | 
TVL  |  13. 08. 2019 15:14

Cayenne je v první řadě nevzhledná 2,5 tunová kráva a je úplně šumák zda má konvenční nebo hybridní pohon. Kdyby autor zmínil LaFerrari, P1 nebo Porsche 918 Spyder tak to by byla jiná. Ale fakt netuším proč bychom zrovna tohle měli mít rádi?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 08. 2019 16:14

A proč bychom měli mít rádi něco z toho, co jsi vyjmenoval?

Já mám auta rád, ale z těch tebou jmenovaných jsem na vlastní oči neviděl ani jedno. To, že Cayenne v hybridu budu potkávat vcelku pravidelně, je bez diskuze.
Tey abych to uzavřel, je dobré, že autor zmiňuje modely, které se ostanou k běžným lidem a budou vidět na cestě.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  13. 08. 2019 17:39

Jo jo, Jižní město jich bude plné, jeden vedle druhého. Jestli se musíš ptát proč mít takové skvosty raději než tuctové SUV tak ti fakt není pomoci.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 08. 2019 20:39

Tak když máš nad postelí plakáty aut, asi tě chápu. Taky jsem byl malý kluk.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A