Nové Porsche Cayenne GTS má české ceny. Za ďábla z Bratislavy se prohnete

Druhé nejrychlejší Porsche Cayenne si už mohou konfigurovat i zákazníci z Česka. Již tradičně to bude jejich bankovní účty hodně bolet.

Porsche Cayenne GTS a elegantnější GTS Coupe se oficiálně představily již v polovině června. Do českého konfigurátoru však zamířily až nyní. Sportovně střižená SUV vyráběná v Bratislavě jsou pro zákazníky, kteří hledají něco mezi verzí S a brutálním Turbem. K tomu mají i odpovídající hodnoty výkonu a specificky naladěný podvozek.

Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 338 kW (460 koní) a 620 N.m točivého momentu. Výkon se přenáší na všechna čtyři kola pomocí osmistupňové automatické převodovky PDK. Oba vozy akcelerují na stovku za 4,5 sekundy a dosáhnou maximální rychlosti 270 km/h.

Duchovní nástupce Porsche 928 je stále v jednání. Zatím mu roste silná konkurence

Duchovní nástupce Porsche 928 je stále v jednání. Zatím mu roste silná konkurence

Porsche Cayenne GTS vás vyjde minimálně na 3.239.000 Kč. Za tuto cenu dostanete černé či bílé auto s 21palcovými koly, interiér čalouněný kůží a s prvky z Alcantary, elektricky ovládaná sportovní sedadla, dvouzónovou klimatizaci, vektorování točivého momentu PTV Plus či stabilizační systém PSM.

Verze Coupe je o 125 tisíc dražší a kopíruje stejné prvky základní výbavy. Stejné je to i u příplatků. Deset příplatkových laků a šestnáct druhů litých kol jsou jen začátek. Sportovní SUV si můžete vybavit například paketem s odlehčenou konstrukcí, který za 237.830 Kč vymění klasickou střechu za střechu z karbonu, přidá sportovní výfuky, specifická kola či volant potažený Alcantarou.

Porsche Panamera omládlo! Nová verze Turbo S chce zadupat ostatní do země

Porsche Panamera omládlo! Nová verze Turbo S chce zadupat ostatní do země

Mezi dalšími příplatky najdete i vzduchové odpružení, řízení kol zadní nápravy, head-up displej, karbon-keramické brzdy, asistent nočního vidění, parkovací asistent a spoustu dalších věcí, na které jsme už u Porsche zvyklí. Nebude tak problém se proklikat až k pěti milionům korun.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

dnes | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků