Nové Porsche 911 Turbo je na spadnutí (detailní spy photos)

Nové generace Porsche 911 Turbo se nezadržitelně blíží, ostatně fotografie z testování jsme na AutoRevue.cz zveřejnili už několikrát. O tom, že je uvedení otázkou několika týdnů, svědčí i fakt, že na webu německého prodejce už stará generace není prezentována. Na fotografiích je jasně patrné, že se výrobce snažil zamaskovat, že se jedná nový, nikoliv starý model; nejmarkantnější je to na předních světlech.

Pod kapotou bude šestiválcový boxer dopovaný turbem s technologií VTG, kterou zatím známe především z naftových motorů. Konečný výkon motoru zatím nikdo oficiálně nepotvrdil, spekuluje se ale o 480-490 k u silnějšího modelu Turbo S, tedy cca 355 kW (stará generace měla výkon 450 k). Vůz bude mít ve standardu pohon všech kol, keramické brzdy, PASM (aktivní elektronický systém proměnné tuhosti odpružení), 19" kola či aerodynamický kryt podvozku. Na přání bude k dispozici i dvouspojková převodovka.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků