Nové Porsche 911 Targa oficiálně: Vše je vlastně při starém. A to je dobře!

34 komentářů

OTTO
18. května • 18:31

Jako modýlek na poličku je to krásné, ale jinak mi Targa připadá příliš nepraktická a i taková poněkud zženštilá :-)). Napsal bych 911 pro kadeřníky, ale zase bych to schytal jako minule... :-D

Allamarein
19. května • 9:52

Tebe musel nějaký kadeřník přefiknout, že se vůči nim neustále tak vymezuješ.

OTTO
19. května • 11:36

Mimochodem minule to ale byly kadeřnice ;-)

Medvěd
18. května • 10:42

Targy jsou krásné, ale stačil by i základ 911 😉

viper
18. května • 10:11

"Vzadu tedy sídlí dvakrát přeplňovaný třílitrový plochý šestiválec, který nabízí výkon 385 koní (283 kW) a točivý moment 450 N.m ve verzi Targa 4, vyšších 450 koní (331 kW) a 530 N.m ve verzi Targa 4S. Více na: https://www.autorevue.cz/nove-porsche-911-targa-of... ... "jak to jen to Porsche dokázalo ? :-D PSA i Renault se už roky vymlouvají, že větší motory jak 2.0l nejde vyrobit kvůli emisním limitům a ejhle, Porsche asi uplatilo komisaře v EU nebo podvádí ;-)

Kosanovič
18. května • 12:12

PSA i Renault jsou lowcostové koncerny, kde nikdo není ochoten utratit více jak mega za auto a do takové žebrácké ceny pokuty za emise neschováš. VW má řadu exklusivních značek, kde jsou ceny v úplně jiné dimenzi a není pro ně problém vystavit zákazníkovi fakturu na mnoho mega do které se emisní pokuty schovají levou zadní. I samotná značka VW si může dovolit prodávat auta za 3 mega a klienti se mohou strhat. Takže celé je to o síle značky a ta je u VW úplně jinde než u PSA nebo Rencku.

viper
19. května • 7:40

PSA je druhý největší koncern v Evropě po VW ;-) že si to nemůže dovolit Suzuki člověk pochopí, ale takový velký výrobce ? to jsou jen výmluvy a kecy....

viper
19. května • 7:43

upřesnění : pardon teď už jsou třetí, jen kousek za Renaultem (který je přeběhnul o kousíček), což jen potvrzuje výše uvednou pointu. Ovšem dlouhá léta bylo PSA druhým největším výrobce aut v Evropě.

WP
18. května • 12:02

Tak u Renaultu nebo PSA je to pochopitelné, horší je to u prémie. Nová C-Klasse AMG bude mít místo V8 čtyřhrnek.

Chytač za slovo
18. května • 12:47

Jak říkám, Volvo je před ostatními napřed. Jeden unifikovaný malý motor, omezovač rychlosti na 180, online přenos dat a následný prodej třetím stranám. Co přijde pak? :-(

WP
18. května • 13:03

Pak se vrátí třeba normální lidé do marketingu automobilek.

Allamarein
18. května • 10:13

Samozřejmě, že jde vyrobit i větší motor, ale zaplatíš si pak cenu emisní pokuty v ceně auta? Třeba u kombi střední třídy, nebo u SUV? Připlatíš si sto tisíc navíc k dnešním cenám? Když platíš čtyři mega za Porsche, tak tě sto tisíc už nerozhází. Ale přidej to k půlmiliónu za mainstreamové auto...
A že to samé nenapíšeš o VW, který už taky nedělá více jak dvoulitr.

Medvěd
18. května • 10:41

Přesně tak. V takových cenových relacích se ty pokuty za emise ztratí, tady dibzo výrobce prostě může dovolit.

viper
19. května • 8:24

co to tady všichni melete o pokutách ??? 3-[ Buď vyrobím motor který potřebné emisní normy splňuje nebo nesplňuje.(podvody nechme stranou)
Pokud jsem technicky schopen takový motor vyrobit, tak mi nehrozí žádné pokuty, nebo tím chcete naznačit že všechny automobily, které doteď vyrábějí velkoobjemové motory podvádí ? :-/

Allamarein
19. května • 9:11

Chceme tím říci, že všechny automobilky, které vyrábí velkoobjemové a výkonné motory s velkými emisemi je musí buď kompenzovat vyšším počtem prodaných elektromobilů a hybridů, nebo musí platit emisní pokuty za překročení limitů CO2 stanovených EU. A tu emisní pokutu si samozřejmě kupec zaplatí v ceně auta.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
viper
19. května • 14:54

ale to je nesmysl, žádnou emisní pokutu kupec neplatí. Součástí těch emisních norem je přece kolik CO2/NOx/HC vyprodukuje daný model na km.Teď je platná norma Euro6c takže když nějaká automobila vyrobí nějaký velkoobjemový motor, který splňuje normu Euro6c, tak z něj logicky neplatí žádné pokuty ani klient ani sama automobilka. Ano, automobilky musí více investovat do vývoje nebo výbavy těch motorů, jako jsou různé čistící filtry spalin nebo vylepšené katalyzátory, či nové systémy vstříkování, nebo musí párovat takový motor např. s hybridním systémem, vypínání válců atd.Třeba Mercedes už nyní splňuje u svého nového řadového šestiválce 350 d 4Matic a 400 d 4Matic normu Euro 6D -TEMP, která přijde v platnost až v roce 2021. Stejně tak to Porsche.Takže takový motor vyrobit lze a ne že ne ;-)Když to někdo nerespektuje a dále nabízí nějaký starší model s motorem nesplňujícím danou normu, tak pak platí pokuty, ale troufnu si říct, že dneska tohle už skoro nikdo nepraktikuje ( respektive já o nikom nevím, protože většinou spolu s novými emisními normami přijde buď novější model s vylepšeným pohonným ústrojím, nebo je úplně stažen z nabídky )Jde o to, že PSA ani Renaultu se prostě jen nechtělo investovat do větších motorů a na emise se pouze vymluvili, protože to bylo pohodlnější.

viper
20. května • 6:27

btw: Porsche tvrdí , že díky Euro 7 se mají vrátit velkoobjemové motory ;-)https://www.novinky.cz/auto/clanek/objemne-motor... ... https://www.auto.cz/nova-emisni-norma-udela-z... ...

Chytač za slovo
18. května • 10:21

Touareg nemá více než 2.0?

Allamarein
18. května • 10:40

Touareg je trošku mimo běžný mainstream, takže ho neberu vážně.

Vlk z Vlkohradu
18. května • 13:59

Touareg je jeden z nejmainstreamovějších vozů ve své třídě, naprosto všední model, kterého není nemožné dennodenně nepotkat na silnici.

WP
18. května • 12:04

No tak Passat má ještě stále aspoň 2,0l v benzínu. Navíc VW dává do modelů mimo EU i V6, ne?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
18. května • 13:16

Však v původním příspěvku bylo "větší než 2,0", takže ten Passat tam taky padá. A nové modely Passatu v USA a Číně už taky mají jen dvoulitr turbo.

Max
18. května • 9:52

Za mne neni krasnejsiho auta.

kayla
23. května • 18:19

Ahoj zlato ,
pls nikdy nezlobit, viděl jsem váš profil zde na www.autorevue.cz a byl jsem z toho velmi šťastný, opravdu bych chtěl vědět víc, a budu velmi šťastný, pokud mi můžete napsat zde na mé soukromé e-mailové adresy takže vám mohu říct víc o sobě,Zde je moje soukromá e-mailová adresaDík.

eMKejx
18. května • 21:01

vystihol si to. u mna je to najkrajsie Porsche v ponuke. mam na mysli Targa modely vlastne vsetky v kazdej generacii. sexy sportiak :-D

Marco Polo
18. května • 10:08

Našlo by se, ale targa je fakt překrásná stylovka. Jen je to nepraktické. Nelze s tím zaparkovat na veřejném státní, protože ti tam hned nějaký mentální atlet flusne. Nepochopím.

kayla
23. května • 18:20

Ahoj zlato ,
pls nikdy nezlobit, viděl jsem váš profil zde na www.autorevue.cz a byl jsem z toho velmi šťastný, opravdu bych chtěl vědět víc, a budu velmi šťastný, pokud mi můžete napsat zde na mé soukromé e-mailové adresy takže vám mohu říct víc o sobě,Zde je moje soukromá e-mailová adresaDík.

Max
18. května • 18:51

Já už bych si asi se zataženou střechou dnes troufnul. Pamatuji si, že pro mne dřív bylo nemyslitelné kabrio s plátěnou střechou, ale dnes už bych se nebál to nechat na ulici.

kayla
23. května • 18:20

Ahoj zlato ,
pls nikdy nezlobit, viděl jsem váš profil zde na www.autorevue.cz a byl jsem z toho velmi šťastný, opravdu bych chtěl vědět víc, a budu velmi šťastný, pokud mi můžete napsat zde na mé soukromé e-mailové adresy takže vám mohu říct víc o sobě,Zde je moje soukromá e-mailová adresaDík.

petr r. (petrumr)
18. května • 20:17

já roadstera nechávám i bez střechy někde třeba na hodinu a mám tam i kameru a servisku. Neřeším nic, jsem zvyknutý chodit pracovně mezi cigány a ti by autu neublížili, tak člověk si musí dávat bacha na druhý.

kayla
23. května • 18:20

Ahoj zlato ,
pls nikdy nezlobit, viděl jsem váš profil zde na www.autorevue.cz a byl jsem z toho velmi šťastný, opravdu bych chtěl vědět víc, a budu velmi šťastný, pokud mi můžete napsat zde na mé soukromé e-mailové adresy takže vám mohu říct víc o sobě,Zde je moje soukromá e-mailová adresaDík.

kayla
23. května • 18:20

Ahoj zlato ,
pls nikdy nezlobit, viděl jsem váš profil zde na www.autorevue.cz a byl jsem z toho velmi šťastný, opravdu bych chtěl vědět víc, a budu velmi šťastný, pokud mi můžete napsat zde na mé soukromé e-mailové adresy takže vám mohu říct víc o sobě,Zde je moje soukromá e-mailová adresaDík.

petr r. je blb
18. května • 21:52

ty necháváš hlavně mozek někde ztracený :-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kayla
23. května • 18:21

Ahoj zlato ,
pls nikdy nezlobit, viděl jsem váš profil zde na www.autorevue.cz a byl jsem z toho velmi šťastný, opravdu bych chtěl vědět víc, a budu velmi šťastný, pokud mi můžete napsat zde na mé soukromé e-mailové adresy takže vám mohu říct víc o sobě,Zde je moje soukromá e-mailová adresaDík.

Doporučujeme

Články odjinud