Nové Porsche 911 Targa oficiálně: Vše je vlastně při starém. A to je dobře!

Max  |  18. 05. 2020 09:52

Za mne neni krasnejsiho auta.

Odpovědět  |   | 
Marco Polo  |  18. 05. 2020 10:08

Našlo by se, ale targa je fakt překrásná stylovka. Jen je to nepraktické. Nelze s tím zaparkovat na veřejném státní, protože ti tam hned nějaký mentální atlet flusne. Nepochopím.

Odpovědět  |   | 
Max  |  18. 05. 2020 18:51

Já už bych si asi se zataženou střechou dnes troufnul. Pamatuji si, že pro mne dřív bylo nemyslitelné kabrio s plátěnou střechou, ale dnes už bych se nebál to nechat na ulici.

Odpovědět  |   | 

já roadstera nechávám i bez střechy někde třeba na hodinu a mám tam i kameru a servisku. Neřeším nic, jsem zvyknutý chodit pracovně mezi cigány a ti by autu neublížili, tak člověk si musí dávat bacha na druhý.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  18. 05. 2020 21:52

ty necháváš hlavně mozek někde ztracený

Odpovědět  |   | 
kayla  |  23. 05. 2020 18:21

Ahoj zlato ,
pls nikdy nezlobit, viděl jsem váš profil zde na www.autorevue.cz a byl jsem z toho velmi šťastný, opravdu bych chtěl vědět víc, a budu velmi šťastný, pokud mi můžete napsat zde na mé soukromé e-mailové adresy takže vám mohu říct víc o sobě,

Zde je moje soukromá e-mailová adresa

Dík.

Odpovědět  |   | 
kayla  |  23. 05. 2020 18:20

Ahoj zlato ,
pls nikdy nezlobit, viděl jsem váš profil zde na www.autorevue.cz a byl jsem z toho velmi šťastný, opravdu bych chtěl vědět víc, a budu velmi šťastný, pokud mi můžete napsat zde na mé soukromé e-mailové adresy takže vám mohu říct víc o sobě,

Zde je moje soukromá e-mailová adresa

Dík.

Odpovědět  |   | 
kayla  |  23. 05. 2020 18:20

Ahoj zlato ,
pls nikdy nezlobit, viděl jsem váš profil zde na www.autorevue.cz a byl jsem z toho velmi šťastný, opravdu bych chtěl vědět víc, a budu velmi šťastný, pokud mi můžete napsat zde na mé soukromé e-mailové adresy takže vám mohu říct víc o sobě,

Zde je moje soukromá e-mailová adresa

Dík.

Odpovědět  |   | 
kayla  |  23. 05. 2020 18:20

Ahoj zlato ,
pls nikdy nezlobit, viděl jsem váš profil zde na www.autorevue.cz a byl jsem z toho velmi šťastný, opravdu bych chtěl vědět víc, a budu velmi šťastný, pokud mi můžete napsat zde na mé soukromé e-mailové adresy takže vám mohu říct víc o sobě,

Zde je moje soukromá e-mailová adresa

Dík.

Odpovědět  |   | 
kayla  |  23. 05. 2020 18:20

Ahoj zlato ,
pls nikdy nezlobit, viděl jsem váš profil zde na www.autorevue.cz a byl jsem z toho velmi šťastný, opravdu bych chtěl vědět víc, a budu velmi šťastný, pokud mi můžete napsat zde na mé soukromé e-mailové adresy takže vám mohu říct víc o sobě,

Zde je moje soukromá e-mailová adresa

Dík.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  18. 05. 2020 21:01

vystihol si to. u mna je to najkrajsie Porsche v ponuke. mam na mysli Targa modely vlastne vsetky v kazdej generacii. sexy sportiak

Odpovědět  |   | 
kayla  |  23. 05. 2020 18:19

Ahoj zlato ,
pls nikdy nezlobit, viděl jsem váš profil zde na www.autorevue.cz a byl jsem z toho velmi šťastný, opravdu bych chtěl vědět víc, a budu velmi šťastný, pokud mi můžete napsat zde na mé soukromé e-mailové adresy takže vám mohu říct víc o sobě,

Zde je moje soukromá e-mailová adresa

Dík.

Odpovědět  |   | 
viper  |  18. 05. 2020 10:11

"Vzadu tedy sídlí dvakrát přeplňovaný třílitrový plochý šestiválec, který nabízí výkon 385 koní (283 kW) a točivý moment 450 N.m ve verzi Targa 4, vyšších 450 koní (331 kW) a 530 N.m ve verzi Targa 4S. Více na: https://www.autorevue.cz/nove-porsche-911-targa-of... ... "

jak to jen to Porsche dokázalo ? PSA i Renault se už roky vymlouvají, že větší motory jak 2.0l nejde vyrobit kvůli emisním limitům a ejhle, Porsche asi uplatilo komisaře v EU nebo podvádí

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  18. 05. 2020 10:13

Samozřejmě, že jde vyrobit i větší motor, ale zaplatíš si pak cenu emisní pokuty v ceně auta? Třeba u kombi střední třídy, nebo u SUV? Připlatíš si sto tisíc navíc k dnešním cenám? Když platíš čtyři mega za Porsche, tak tě sto tisíc už nerozhází. Ale přidej to k půlmiliónu za mainstreamové auto...
A že to samé nenapíšeš o VW, který už taky nedělá více jak dvoulitr.

Odpovědět  |   | 
Chytač za slovo  |  18. 05. 2020 10:21

Touareg nemá více než 2.0?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  18. 05. 2020 10:40

Touareg je trošku mimo běžný mainstream, takže ho neberu vážně.

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 05. 2020 12:04

No tak Passat má ještě stále aspoň 2,0l v benzínu. Navíc VW dává do modelů mimo EU i V6, ne?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  18. 05. 2020 13:16

Však v původním příspěvku bylo "větší než 2,0", takže ten Passat tam taky padá. A nové modely Passatu v USA a Číně už taky mají jen dvoulitr turbo.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  18. 05. 2020 13:59

Touareg je jeden z nejmainstreamovějších vozů ve své třídě, naprosto všední model, kterého není nemožné dennodenně nepotkat na silnici.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  18. 05. 2020 10:41

Přesně tak. V takových cenových relacích se ty pokuty za emise ztratí, tady dibzo výrobce prostě může dovolit.

Odpovědět  |   | 
viper  |  19. 05. 2020 08:24

co to tady všichni melete o pokutách ??? Buď vyrobím motor který potřebné emisní normy splňuje nebo nesplňuje.(podvody nechme stranou)
Pokud jsem technicky schopen takový motor vyrobit, tak mi nehrozí žádné pokuty, nebo tím chcete naznačit že všechny automobily, které doteď vyrábějí velkoobjemové motory podvádí ?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  19. 05. 2020 09:11

Chceme tím říci, že všechny automobilky, které vyrábí velkoobjemové a výkonné motory s velkými emisemi je musí buď kompenzovat vyšším počtem prodaných elektromobilů a hybridů, nebo musí platit emisní pokuty za překročení limitů CO2 stanovených EU. A tu emisní pokutu si samozřejmě kupec zaplatí v ceně auta.

Odpovědět  |   | 
viper  |  19. 05. 2020 14:54

ale to je nesmysl, žádnou emisní pokutu kupec neplatí. Součástí těch emisních norem je přece kolik CO2/NOx/HC vyprodukuje daný model na km.Teď je platná norma Euro6c takže když nějaká automobila vyrobí nějaký velkoobjemový motor, který splňuje normu Euro6c, tak z něj logicky neplatí žádné pokuty ani klient ani sama automobilka. Ano, automobilky musí více investovat do vývoje nebo výbavy těch motorů, jako jsou různé čistící filtry spalin nebo vylepšené katalyzátory, či nové systémy vstříkování, nebo musí párovat takový motor např. s hybridním systémem, vypínání válců atd.

Třeba Mercedes už nyní splňuje u svého nového řadového šestiválce 350 d 4Matic a 400 d 4Matic normu Euro 6D -TEMP, která přijde v platnost až v roce 2021. Stejně tak to Porsche.Takže takový motor vyrobit lze a ne že ne

Když to někdo nerespektuje a dále nabízí nějaký starší model s motorem nesplňujícím danou normu, tak pak platí pokuty, ale troufnu si říct, že dneska tohle už skoro nikdo nepraktikuje ( respektive já o nikom nevím, protože většinou spolu s novými emisními normami přijde buď novější model s vylepšeným pohonným ústrojím, nebo je úplně stažen z nabídky )

Jde o to, že PSA ani Renaultu se prostě jen nechtělo investovat do větších motorů a na emise se pouze vymluvili, protože to bylo pohodlnější.

Odpovědět  |   | 
viper  |  20. 05. 2020 06:27

btw: Porsche tvrdí , že díky Euro 7 se mají vrátit velkoobjemové motory

https://www.novinky.cz/auto/clanek/objemne-motor... ...

https://www.auto.cz/nova-emisni-norma-udela-z... ...

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 05. 2020 12:02

Tak u Renaultu nebo PSA je to pochopitelné, horší je to u prémie. Nová C-Klasse AMG bude mít místo V8 čtyřhrnek.

Odpovědět  |   | 
Chytač za slovo  |  18. 05. 2020 12:47

Jak říkám, Volvo je před ostatními napřed. Jeden unifikovaný malý motor, omezovač rychlosti na 180, online přenos dat a následný prodej třetím stranám. Co přijde pak?

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 05. 2020 13:03

Pak se vrátí třeba normální lidé do marketingu automobilek.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  18. 05. 2020 12:12

PSA i Renault jsou lowcostové koncerny, kde nikdo není ochoten utratit více jak mega za auto a do takové žebrácké ceny pokuty za emise neschováš. VW má řadu exklusivních značek, kde jsou ceny v úplně jiné dimenzi a není pro ně problém vystavit zákazníkovi fakturu na mnoho mega do které se emisní pokuty schovají levou zadní. I samotná značka VW si může dovolit prodávat auta za 3 mega a klienti se mohou strhat. Takže celé je to o síle značky a ta je u VW úplně jinde než u PSA nebo Rencku.

Odpovědět  |   | 
viper  |  19. 05. 2020 07:40

PSA je druhý největší koncern v Evropě po VW že si to nemůže dovolit Suzuki člověk pochopí, ale takový velký výrobce ? to jsou jen výmluvy a kecy....

Odpovědět  |   | 
viper  |  19. 05. 2020 07:43

upřesnění : pardon teď už jsou třetí, jen kousek za Renaultem (který je přeběhnul o kousíček), což jen potvrzuje výše uvednou pointu. Ovšem dlouhá léta bylo PSA druhým největším výrobce aut v Evropě.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  18. 05. 2020 10:42

Targy jsou krásné, ale stačil by i základ 911 😉

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  18. 05. 2020 18:31

Jako modýlek na poličku je to krásné, ale jinak mi Targa připadá příliš nepraktická a i taková poněkud zženštilá . Napsal bych 911 pro kadeřníky, ale zase bych to schytal jako minule...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  19. 05. 2020 09:52

Tebe musel nějaký kadeřník přefiknout, že se vůči nim neustále tak vymezuješ.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  19. 05. 2020 11:36

Mimochodem minule to ale byly kadeřnice

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

včera | Jan Mička | 35 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 75 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A
Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překva…

Alespoň nějaké přiblížení cenové hladiny, na které se bude nové „ereso“ pohybovat…

22.  5.  2020 | | 126 N/A