Nové Porsche 911 odhaleno únikem. Žádná revoluce se nekoná, klasicky

Nová generace Porsche 911 bude oficiálně představena již v následujících dnech. Jak už to ale chodí, hrstka fotografií odhaleného vozu již utekla na internet.

Odhalení nové generace Porsche 911 (zatím označované jako 992) proběhne v USA již toto úterý 27. listopadu, v Evropě respektive ve středu ráno. Přesto již ale na internet utekla trojice fotek, která konečný design nové devětsetjedenáctky kompletně odhaluje. Ačkoliv nemluvíme o zrovna kvalitních snímcích.

Novinka bude tradičně evolucí předchozí generace 991. Lehkou změnou projde příď, kdežto největší transformaci představuje záď, která zpátky uvede spojené zadní lampy, obdobně jako u poslední generace Panamery, Cayenne a ostatně i Macanu. Horizontální linka svítilen tak už nebude dominantou pouze Carrery 4 s pohonem všech kol, ačkoliv na fotkách se zřejmě verze 4S nachází.

Chris Harris z Top Gearu naboural své Porsche 911 GT3. Střetl se s pick-upem

Chris Harris z Top Gearu naboural své Porsche 911 GT3. Střetl se s pick-upem

Jak už víme, vcelku zásadní novinkou bude absence užší karoserie u modelů Carrera. Všechny verze nové 911 tak budou používat širší záď (a rozchod kol) jako u dosavadních modelů s pohonem všech kol či verzí GTS.

Motorově bude 911 využívat stejný základ jako odchozí generace 991.2 – přeplňovaný třílitrový plochý šestiválec. Jednotka ovšem prošla rozsáhlou úpravou včetně nového sání, chlazení, vstřikování, výfukového systému a instalace filtru pevných částic.

Výsledky spolehlivosti TÜV: Porsche 911 vítězí v každém věku, Hyundai i20 překvapil

Výsledky spolehlivosti TÜV: Porsche 911 vítězí v každém věku, Hyundai i20 překvapil

Výkon by měl u rychlejší Carrery S povyskočit asi o 30 koní (22 kW), tedy na 450 koní (331 kW). Současná sedmistupňová automatická převodovka bude nahrazena upravenou osmistupňovou skříní, která pochází z Panamery. A jelikož Porsche naslouchá puristům a zákazníkům celkově, možné volbě manuální převodovky bychom se nedivili. Na druhou stranu, nová 911 má být připravena i pro hybridní variantu.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

dnes | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků