Nové Porsche 911: návrat do budoucnosti

35 komentářů

OldaV.
26. května • 16:28

Ty predni svetlomety neidentifikovatelneho tvaru byly opravdu prusvih a zadní nebyly taky nicim pritazlive a vuz ztratil jedinecnost vyrazu. Vzduchoveho agregatu je mi rovnez lito, ale doufam i kdyz asi marne, ze technicky rozvoj jeste v zaveru ery zazehovych spalovacich motoru umozni vyvinout konkurenceschopny vzduchem chlazeny motor (je to zalezitost investice do jeho skutecne presvedcivych parametru). Jde o to, aby se investice stacila vratit a posilila image fy Porsche a nebyla to jen investice do nostalgie bez návratu. Pro radost skalních a k smíchu ostatním. S tím motorem by se mělo vyhrávat a auto by se mělo dobre prodavat i tem, kteri Porsche nemiluji tak intenzivne jako my.

Dawe
12. května • 19:33

Je hezke a moc. Porsche je jedina Nemecka znacka (krome soucasneho Lamborghini), ktera me vazne bere a ktere odpustim ten puvod, protoze jsou to uz 40 let, podle me, nejlepsi sportaky na svete. Co ztraceji na vykonu, dohaneji obratnosti, skvelym podvozkem, designem a vsestranosti. Na 996 jsem si za tu dobu co byla na trhu uz docela zvyknul, i kdyz po 993 to byl sok. Dobrym dukazem toho je, ze predni upravci Porsche snad vsichni nabizeli mracitka, ktera svetla opticky zakulatila. I tak pro me, jako pro spoustu ostatnich, zustava vrcholem prave 993. At uz se jedna o spickove Turbo, nebo "obycejnou" Carrerou2. Prave na ni jsou nejvic videt ty genialni tvary, s sirokymy boky a mrizkou chladice vzadu. Navic C2 ale i C4 se da uz nyni poridit ve spickovem stavu kolem milionu. Pevne verim, ze jestli to jeste par let pujde, tak se zblaznim a jednu 993 budu mit taky v garazi.

arbacher
12. května • 19:23

to auto teď dostalo opravdu šmrnc,taky se mi nejvíc líbila 993,ale tahle je bomba, tenhle intr je dle mého horší než ten z 996 podívejte na řadičku-to je jak z golfu.Ale s tím bych dokázal žít

Focus
12. května • 16:35

Jedině dobře, že Porsche se vrátilo k kulaté tradici předních světlometů. 911 to teď o5 sluší.

Cindy
12. května • 16:30

Mam Subaru a jsem s nim velice spokojen. Nikdy bych ho za nic nevymenil. Takze nejake Porše...........

xxl
12. května • 17:02

Tiez vyborna volba. Tieto dve auta su dokonale ale kazde inym sposobom a preto sa nedaju zrovnavat, aj ked su zrovnatelne

vedeni
12. května • 14:06

No teda, unika mi duvod, proc si priplacet jiste horentni sumu za "S". O 0,2s lepsi zrychleni a o 8 km/h vetsi maximalka za to fakt stoji.

xxl
12. května • 16:21

Skutocny znalci si aj tak pockaju na verziu GT3 alebo este lepsie GT3 RS

xxl
12. května • 16:19

Musis pochopit myslenie ludi co si kupuju tuto kategoriu aut. Predstav si ze sa stretnete dvaja ty mas 911 a on 911S, naraz sa citis ako nula. Uz len pre tento dovod si kupis verziu "S", urcite s nou nebudes rychlejsi To je napriklad dvovod preco sa na slovensku kupuju napriklad len Boxtery S a nie obycajne Boxtery. To mas tak aj s Turbo kitom na 911, objednava to skoro kazdy aby sa mohol chvalit ze ma 911 Turbo... vecsina ludi ten rozdiel nepozna. Napriklad taky Power Kit, ktory zlepsuje vykon a jazdne vlastnosti si neobjednava skoro nikto, lebo ho nie je z vonku vidiet

ACE
12. května • 11:57

Jak se stále přesvědčuji, dokonalé lze stále zdokonalovat.

back
12. května • 11:36

Když pojedete z kopce, tak to snad udělá těch 300 km/h. Ale, když to auto má takovou tradici, tak se dá i těch 300 km/h odpustit.

xxl
12. května • 8:24

Ak si chcete pozriet krasne videa odporucam navstevu www.lad.lv/~martini/porsche/. Je tam aj modla vsetkych Porschmenov video Stefanom Roserom s RufomCTR na Nurburgrigu

Arch.angel.
12. května • 6:44

Pro zájemce je tu nový český web, který obsahuje články, recenze, novinky, bohatou galerii, diskuzi a mnoho dalšího ze světa sportovních aut a supersportů:

http://www.supersportcars.net

Petra
12. května • 0:42

Pekne auticko to bych si dala libit :) . Kdopak mi ho koupi ?

haha
12. května • 0:54

No, po blave sa prehana dost takych co by ti ho kupili ale musela by si si to vydriet telom. A ked sa ti to nepozdava, tak sup sup do prace a setrit korunky(alebo skor eura) do prasiatka lol

xxl
12. května • 0:26

Dakujem za pekny clanok Este taky testik a bude to super Presne na tuto modernizaciu som cakal, nme sa nepacily tie rozplacnute svetla s 911(996). Vzdy som povazoval za najlepsi model Porsche 911(993), tato verzia sa na mu aspon trochu podoba. Skoda ze uz sa vzduchom chladeneho motora nedockame hlucnost a emisie zvitazili nad potesenim.

Libor Zezulka
12. května • 0:48

No, testík nové 911 vám sice neslíbím, ale testík Porsche Boxster vám můžu slíbit skoro určitě.

Gustavídlík
12. května • 20:26

Tak neslibujte a zkuste 911. Když to nepujde tak zkuste Boster

Libor Zezulka
13. května • 18:26

Porsche se nepůjčuje jako Škodovka, Renault, Peugeot, VW a podobné. Pokud seženu Porsche na test, nebude to z ofic. zdrojů, které u nás v případě této značky vlastně ani neexistují. Proto si můžeme těžko diktovat.

Snehulda
12. května • 10:34

A nechcete udelat srovnavaci testik, treba Porsche Boxster, Nissan 350Z a Audi TT? To by mohlo bejt zajimavy .... Nerikejte ze Nissani vam nepujci 350Zku - vzdyt to zas az tolik nestoji (urcite min jak ten Boxster

zion
14. května • 0:37

Taky hlasuju pro.

Libor Zezulka
12. května • 13:21

Uvidíme. Zkusit to můžeme.

xxl
12. května • 8:56

Uz sa tesim, Posche 911(996) Carrera 4 som mal moznost celkom slusne vyskusat, mal som v rukach aj Boxtera S ale len chviku. Inak na rok 2005 Porsche pripravuje inovaciu Boxtera, bude sa viac odlisovat od 911 co ziadali zakaznici. Svetla budu podobne ako na Porsche GT a bude aj verzia s pevnou strechou. Este zrusit radu urcenu pre drogovych dealerov s nazvom "Cayenne" a nie je co riesit

JZK
12. května • 9:14

se zrušením Cayenne totálně souhlasím ) . jinak tenhle novej design mě velmi těší, řada 996 se mi vůbec nelíbila. Tahle by chtěla ještě trochu vylepšit zadek,, předek je dost pěknej, ale jak někdo psal, řada 993, obzvláště Turbo, je nejlepší. Taky tu starou klasickou přístrojovku už asi nikdo znovu neuvidíme ...

Pete
12. května • 17:51

Se zrusenim Cayenne totalne nesouhlasim! Je to jediny vuz znacky Porsche, ktery se mi aspon trochu libi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
xxl
12. května • 18:21

Su mininalne tri dovody preco Cayenne NIE.

1. Porsche ako vyrobca sportovych vozidiel, sa nema uchylovat zo svojej tradicie sportovych vozidiel. Vies si predstavit ze by Skoda zacala vyrabat auto typu 911
2. Cayenne je prevleceny VW Touareg s inym motorom. Preco to kupovat ked to lacnejsie vyraba VW a nacisticky image to isti ???
3. Je to predstavitel sucasneho zivota, vytazstvo hrubej sily nad inteligenciou a citom. Mne sa tento sposob vyjadrenia postoju k zivotu hnusi

P.S: Neboj oni to nezrusia, je vela takych ako si ty

Pete
12. května • 20:00

1. Porsche je predevsim firma, ktera ma za cil tvorit zisk. Kdyby Skodovka zjistila, ze je poptavka po sportovnim voze znacky Skoda, taky by ho zacala vyrabet. Porsche zjistilo, ze je poptavka po velkem aute a ze ho lidi budou kupovat. Nespletli se a vydelavaji. Osobni pocity, sympatie, antipatie a tradice s tim nema co delat.

2. Protoze Cayenne je PORSCHE a Touareg je VOLKSWAGEN. Cenovy rozdil neni zas tak obrovsky.

3. Co clovek, to nazor. Me to nevadi.

Jakub Janda
13. května • 13:17

Tu pasaz o tom, ze Porsche je firma, ktera ma tvorit zisk a tudiz proto vyrabi SUV jsem nikdy nepochopil. Myslite, ze treba Ferrari tvorit zisk nema? Nebo Lamborghini, sup sup, budete vyrabet nakupni tasky ala Yaris, tam taky litaji velke penize. Nah, znacka Prosche ma svoji silu jako vyrobce sportovnich aut, mnoho generaci na ni usilovne pracovalo a proto si muze dovolit prodavat svoje s marzi, o kterych se treba Renaultu ani nesnilo. A IMHO tim, ze postavila Cayenne tuto povest vcelku dost snizila.

xxl
12. května • 20:46

Co clovek to iny nazor na svet. Ja nikdy nepochopim Porsche Cayenne, VW Phaeton, Skodu Superb... Som konzervativny a to ako v nazore na hodnoty v zivote, tak aj na vztahy vyrobcov a ich produktov. Hystoriu a sucasnost Porsche sledujem uz roky, tak viem ze Cayenne ma mega uspech v USA a ciastocny uspech v SRN a arabskych statoch. Honba za ziskom kazi idealy a nici hodnoty. Celkovo v europe je to dost pod ocakavanie, este za to USA to vytrhne. Zatial co Porsche 911 ma priblizne rovnake predaje uz 40r. po celom svete. Ak sa niekedy opytas niekoho ci pozna Porsche tak na 90% si predstavy 911kunie je to krasne. Uz len toto samotne si zasluzi obdiv.

PeterL
13. května • 10:25

očúvaj konzervár, odkedy sa história píše s y ?????? To už skôr hystéria, ale to je o ulicu ďalej.

xxl
13. května • 11:37

Takyto prispievatelia su vzdy velmi prospesni pre kazdu diskusiu.

PeterL
13. května • 11:47

pre diskusiu ani tak nie, skôr pre teba konkrétne.

xxl
13. května • 11:55

Nemame toho moc spolocneho a oboch nas to tesi. Nechame to tak, si ina trieda tak sa tu nezahadzuj...

PeterL
13. května • 13:36

ok, soráč, nemohol som si nerýpnuť. Nabudúce zatiahnem ručnú brzdu.

Pete
12. května • 20:59

Zisk mozna nici idealy, ale je hnacim motorem civilizace.

 

Phaeton a Superb jsou propadaky, ale konecne slovo budeme moc rict az po tom, co uvidime prodeje pripadne druhe generace.

Doporučujeme

Články odjinud