Nové Porsche 911 GTS oficiálně: Černé detaily a 480 koní doplňují díly z Turba

27 komentářů

goes
23. června • 12:46

Maly vykon, slaba dynamika, nic moc jizdni vlasnosti a design je ehm... ale jo, kupce si to najde.

WP
23. června • 15:55

"Maly vykon, slaba dynamika, nic moc jizdni vlasnosti" s čím to srovnáváš? PS nefunguje?

goes
23. června • 16:03

to bys stejne nepochopil

WP
24. června • 4:32

Takže jen kecy, aby se neřeklo. Věděl jsem, že z toho nic vážného nebude.

goes
24. června • 7:56

Nevedel jsi nic. Proste smir se s tim ze svet neskace jak bys chtel

_Info_
23. června • 18:04

Ariel Atom V8 . Kdo tohle jednou projede, všechno ostatní je nedostatečné. Pak snad Hennessy Venom GT . Kdo jednou okusí, ........

WP
24. června • 10:36

Ariel Atom vs. P911? Ano, přesně tohle srovnání dělají kupci jednoho z těch dvou:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
_Info_
24. června • 10:39

Ty jsi takový omezenec, že zasloužíš uložit do lihu a zkoumat tu dutou hlavu,jak je to možné

WP
24. června • 14:20

Ale šmudlo, nečil se. Zajímá mě průsečík 911 a Arielu Atom. Rozepiš své hluboké myšlénky.;-)

mp390
23. června • 12:53

LOL, komediant goes je zpátky :-D 480k je nízký výkon, 0-100 za 3.3-4.1s, 100-200 za 8.2-8.6s je slabá dynamika... No a závěrečný vtip "nic moc jízdní vlastnosti"... Napsat to u auta, se kterým zatím nikdo tady nejel, to je fakt gól. :-D

goes
23. června • 13:13

Gts nebude mit jine jizdni vlastnosti nez jine 911. Ameriku asi neobjevime. A zbytek je proste fajt. Muzes tady hejtovat, urazet, smat se, shazovat ale nic na tom nezmenis

Luke
23. června • 13:16

Nic moc jízdní vlastnosti. Jel si někdy v 911? :-)

goes
23. června • 13:28

Bohuzel ano. Proc? Nemyslim si ze ty nebo ja dokazi realne zhodnotit jizdni vlastnosti takovych aut na limitu a najit ten limit aby osobni zkusenost v hodnoceni tohoto typu hrala vyznam. Takze co tam mas dal?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Luke
23. června • 13:38

Dál tam mám, proč ti tedy připadá, že má špatné jízdní vlastnosti? Mně připadá, že na okreskách v zatáčce drží víc než si riskneš ji projet.

goes
23. června • 13:55

Takto v zatacce bude drzet vetsina auto na trhu.

Luke
23. června • 14:08

Takže se nic konkrétního nedozvím, dobrá.

goes
23. června • 14:20

semnou urcite ne

Kevil
23. června • 10:21

Měl jsem možnost si vyzkoušet Ferrari Italia 458 se 700 HP. Když jsem mu šlápl na krk, zdálo se mi, že se rozjíždí dost pomalu. Na konci startovací dráhy v Příbrami jsem z něho vymáčkl jen 265 km/h a musel jsem začít brzdit. Klidně bych přidal 300 HP a mohlo by to být akorát :-P.

WP
23. června • 15:54

F458 má 570HP.

goes
23. června • 16:03

zase je jich spousta upravenych...

WP
24. června • 4:33

Tak to upravené asi pár set koní ztratilo. Ohrnovat nos nad lehkou Itálií se základními 570HP je hloupost.

_Info_
24. června • 5:07

Vnucovat názor je zase ubohost.
A ty jsi koukám Hitlerova kopie. Jen ty a ty a pak zase ty.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
24. června • 10:09

A ty zas Goebbelsova, ale hloupější

_Info_
24. června • 10:42

Ano,hlavně ty se ozyvej a tvoje Vnucování názoru všem a všude. Jsi k smichu automate Mazda 2, eko maniak bez morálního kreditu

ACE
24. června • 16:46

Furt je lepší mít jako druhé auto dvojku než mít jako první angličák, viď :-D:-D:-D

Luise
23. června • 11:20

A nezapomněl si na ručku?

Rosťa
23. června • 10:12

Krásné auto, radost se dívat. Ale pro mě nedostupné.

Doporučujeme

Články odjinud