Nové Porsche 911 GTS: Když obyčejná Carrera S nestačí

Stejně jako v případě minulé generace Porsche 911 označené jako 997 i nová označovaná jako 991 dostala model GTS. Ten se opět postaví nad Carreru S nejen výkonem, ale i základní výbavou a možnostmi individualizace. Dostanete například kola s centrálními maticemi, pozměněný design světel, jiné koncovky výfuku a rozšířené blatníky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důležitější než drobná modifikace vzhledu je nárůst výkonu a rozsáhlejší výbava

Vzadu uložený plochý šestiválec 3,8 l s atmosférickým sáním nabízí výkon 316 kW (430 k), což je o třicet koňských sil více než Carrera S. V případě kupé, které je rychlejší než trochu těžší kabriolet, se Porsche 911 GTS dostane na stovku za 4,0 s a rozjede se až na 306 km/h.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Motor je možné kombinovat s manuální nebo automatickou převodovkou PDK. Stejně tak si můžete vybrat, zda vám stačí zadokolka, nebo zda potřebujete čtyřkolku.

Proti běžným modelům Porsche 911 má model GTS v základní výbavě paket Sport Chrono a rovněž adaptivní podvozek PASM. Cena v sousedním Německu začíná na 117 549 eur (3 240 000 korun) včetně jejich 19% daně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků