Nové Porsche 911 GTS: Když obyčejná Carrera S nestačí

Stejně jako v případě minulé generace Porsche 911 označené jako 997 i nová označovaná jako 991 dostala model GTS. Ten se opět postaví nad Carreru S nejen výkonem, ale i základní výbavou a možnostmi individualizace. Dostanete například kola s centrálními maticemi, pozměněný design světel, jiné koncovky výfuku a rozšířené blatníky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důležitější než drobná modifikace vzhledu je nárůst výkonu a rozsáhlejší výbava

Vzadu uložený plochý šestiválec 3,8 l s atmosférickým sáním nabízí výkon 316 kW (430 k), což je o třicet koňských sil více než Carrera S. V případě kupé, které je rychlejší než trochu těžší kabriolet, se Porsche 911 GTS dostane na stovku za 4,0 s a rozjede se až na 306 km/h.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Motor je možné kombinovat s manuální nebo automatickou převodovkou PDK. Stejně tak si můžete vybrat, zda vám stačí zadokolka, nebo zda potřebujete čtyřkolku.

Proti běžným modelům Porsche 911 má model GTS v základní výbavě paket Sport Chrono a rovněž adaptivní podvozek PASM. Cena v sousedním Německu začíná na 117 549 eur (3 240 000 korun) včetně jejich 19% daně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků