Nové Porsche 911 GTS: Když obyčejná Carrera S nestačí

Stejně jako v případě minulé generace Porsche 911 označené jako 997 i nová označovaná jako 991 dostala model GTS. Ten se opět postaví nad Carreru S nejen výkonem, ale i základní výbavou a možnostmi individualizace. Dostanete například kola s centrálními maticemi, pozměněný design světel, jiné koncovky výfuku a rozšířené blatníky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důležitější než drobná modifikace vzhledu je nárůst výkonu a rozsáhlejší výbava

Vzadu uložený plochý šestiválec 3,8 l s atmosférickým sáním nabízí výkon 316 kW (430 k), což je o třicet koňských sil více než Carrera S. V případě kupé, které je rychlejší než trochu těžší kabriolet, se Porsche 911 GTS dostane na stovku za 4,0 s a rozjede se až na 306 km/h.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Motor je možné kombinovat s manuální nebo automatickou převodovkou PDK. Stejně tak si můžete vybrat, zda vám stačí zadokolka, nebo zda potřebujete čtyřkolku.

Proti běžným modelům Porsche 911 má model GTS v základní výbavě paket Sport Chrono a rovněž adaptivní podvozek PASM. Cena v sousedním Německu začíná na 117 549 eur (3 240 000 korun) včetně jejich 19% daně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků