Nové Porsche 911 GTS: Když obyčejná Carrera S nestačí

Stejně jako v případě minulé generace Porsche 911 označené jako 997 i nová označovaná jako 991 dostala model GTS. Ten se opět postaví nad Carreru S nejen výkonem, ale i základní výbavou a možnostmi individualizace. Dostanete například kola s centrálními maticemi, pozměněný design světel, jiné koncovky výfuku a rozšířené blatníky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důležitější než drobná modifikace vzhledu je nárůst výkonu a rozsáhlejší výbava

Vzadu uložený plochý šestiválec 3,8 l s atmosférickým sáním nabízí výkon 316 kW (430 k), což je o třicet koňských sil více než Carrera S. V případě kupé, které je rychlejší než trochu těžší kabriolet, se Porsche 911 GTS dostane na stovku za 4,0 s a rozjede se až na 306 km/h.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Motor je možné kombinovat s manuální nebo automatickou převodovkou PDK. Stejně tak si můžete vybrat, zda vám stačí zadokolka, nebo zda potřebujete čtyřkolku.

Proti běžným modelům Porsche 911 má model GTS v základní výbavě paket Sport Chrono a rovněž adaptivní podvozek PASM. Cena v sousedním Německu začíná na 117 549 eur (3 240 000 korun) včetně jejich 19% daně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků