Nedlouho  po premiéře nového Porsche 911 GT3 (992)  přináší německá automobilka i znovu očekáváný balíček Touring, který byl u předchozí generace ostré 911 (991.2) tak populární volbou. | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

Nedlouho po premiéře nového Porsche 911 GT3 (992) přináší německá automobilka i znovu očekáváný balíček Touring, který byl u předchozí generace ostré 911 (991.2) tak populární volbou. | Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

Nejzásadnější změnou je tedy opět absence velkého křídla na zádi. S optimalizovanou aerodynamikou využívá Touring pouze menší, automaticky výsuvný spoiler. | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

Nejzásadnější změnou je tedy opět absence velkého křídla na zádi. S optimalizovanou aerodynamikou využívá Touring pouze menší, automaticky výsuvný spoiler. | Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

Elegantnější dojem však GT3 Touring přináší i dalšími prvky. Orámování bočních oken je provedeno z leštěného hliníku, přičemž na rozdíl od kontrastně černých částí předního nárazníku standardní GT3 má Touring přední nárazník lakovaný do barvy vozu. | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

Elegantnější dojem však GT3 Touring přináší i dalšími prvky. Orámování bočních oken je provedeno z leštěného hliníku, přičemž na rozdíl od kontrastně černých částí předního nárazníku standardní GT3 má Touring přední nárazník lakovaný do barvy vozu. | Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

Uvnitř je součástí balíčku rozšířené kožené čalounění v černé barvě, obložení je z broušeného hliníku, také v černém odstínu. | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

Uvnitř je součástí balíčku rozšířené kožené čalounění v černé barvě, obložení je z broušeného hliníku, také v černém odstínu. | Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

To zásadní pak GT3 i bez velkého křídla zůstává. Vzadu najdete atmosféricky plněný šestiválcový boxer o objemu čtyř litrů produkující 510 koní (375 kW) a točivý moment 470 N.m. | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

To zásadní pak GT3 i bez velkého křídla zůstává. Vzadu najdete atmosféricky plněný šestiválcový boxer o objemu čtyř litrů produkující 510 koní (375 kW) a točivý moment 470 N.m. | Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

Omezovač zůstává nastaven na 9000 ot./min. Poprvé ale Porsche nabízí v kombinaci s balíčkem Touring i možnost automatické převodovky PDK (nadále bez příplatku). | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

Omezovač zůstává nastaven na 9000 ot./min. Poprvé ale Porsche nabízí v kombinaci s balíčkem Touring i možnost automatické převodovky PDK (nadále bez příplatku). | Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

K technice stačí dodat, že i Touring jezdí na 20palcových (vpředu) a 21palcových kolech (vzadu) a využívá nové konfigurace předního zavěšení s dvojitými lichoběžníky... | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

K technice stačí dodat, že i Touring jezdí na 20palcových (vpředu) a 21palcových kolech (vzadu) a využívá nové konfigurace předního zavěšení s dvojitými lichoběžníky... | Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

...vzadu pak rozsáhle upravené multi-link zavěšení i systém natáčení kol. Elegantnější verze GT3 tak v základu neztrácí nic ze své motorsportem inspirované konstrukce. | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

...vzadu pak rozsáhle upravené multi-link zavěšení i systém natáčení kol. Elegantnější verze GT3 tak v základu neztrácí nic ze své motorsportem inspirované konstrukce. | Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

Porsche i pro GT3 s balíčkem Touring nabízí vlastně všechnu příplatkovou výbavu jako doposud. Všechny exteriérové barvy a odstíny kol, chytré LED světlomety Porsche Dynamic Light System Plus... | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

Porsche i pro GT3 s balíčkem Touring nabízí vlastně všechnu příplatkovou výbavu jako doposud. Všechny exteriérové barvy a odstíny kol, chytré LED světlomety Porsche Dynamic Light System Plus... | Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

...řadu asistenčních systémů, karbon-keramické brzdy, systém přizvednutí přední nápravy, všechny varianty sedaček, Sport Chrono balíček i varianty audiosystémů. | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

...řadu asistenčních systémů, karbon-keramické brzdy, systém přizvednutí přední nápravy, všechny varianty sedaček, Sport Chrono balíček i varianty audiosystémů. | Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

Touring balíček bude Porsche opět nabízet bez příplatku k výchozí ceně modelu. V Česku začíná 911 GT3 od 4.606.000 Kč. Balíček Touring by se měl v konfigurátoru českého zastoupení objevit už zanedlouho. | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

Touring balíček bude Porsche opět nabízet bez příplatku k výchozí ceně modelu. V Česku začíná 911 GT3 od 4.606.000 Kč. Balíček Touring by se měl v konfigurátoru českého zastoupení objevit už zanedlouho. | Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche

| Porsche 911 GT3 (992) Touring | Zdroj: Porsche

Nejzásadnější změnou je tedy opět absence velkého křídla na zádi. S optimalizovanou aerodynamikou využívá Touring pouze menší, automaticky výsuvný spoiler. | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche
Elegantnější dojem však GT3 Touring přináší i dalšími prvky. Orámování bočních oken je provedeno z leštěného hliníku, přičemž na rozdíl od kontrastně černých částí předního nárazníku standardní GT3 má Touring přední nárazník lakovaný do barvy vozu. | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche
Uvnitř je součástí balíčku rozšířené kožené čalounění v černé barvě, obložení je z broušeného hliníku, také v černém odstínu. | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche
To zásadní pak GT3 i bez velkého křídla zůstává. Vzadu najdete atmosféricky plněný šestiválcový boxer o objemu čtyř litrů produkující 510 koní (375 kW) a točivý moment 470 N.m. | Porsche 911 GT3 (992) Touring Zdroj: Porsche
18
Fotogalerie

Nové Porsche 911 GT3 Touring oficiálně: Bez velkého křídla a opět bez příplatku

Známá technika v elegantnějším balení. Populární verze bez velkého křídla se dočkala i nová generace GT3.

Nedlouho po premiéře nového Porsche 911 GT3 (992) přináší německá automobilka i znovu očekáváný balíček Touring, který byl u předchozí generace ostré 911 (991.2) tak populární volbou. Nejzásadnější změnou je tedy opět absence velkého křídla na zádi. S optimalizovanou aerodynamikou využívá Touring pouze menší, automaticky výsuvný spoiler.

Elegantnější dojem však GT3 Touring přináší i dalšími prvky. Orámování bočních oken je provedeno z leštěného hliníku, přičemž na rozdíl od kontrastně černých částí předního nárazníku standardní GT3 má Touring přední nárazník lakovaný do barvy vozu. Uvnitř je součástí balíčku rozšířené kožené čalounění v černé barvě, obložení je z broušeného hliníku, také v černém odstínu.

To zásadní pak GT3 i bez velkého křídla zůstává. Vzadu najdete atmosféricky plněný šestiválcový boxer o objemu čtyř litrů produkující 510 koní (375 kW) a točivý moment 470 N.m. Omezovač zůstává nastaven na 9000 ot./min. Poprvé ale Porsche nabízí v kombinaci s balíčkem Touring i možnost automatické převodovky PDK (nadále bez příplatku).

K technice stačí dodat, že i Touring jezdí na 20palcových (vpředu) a 21palcových kolech (vzadu) a využívá nové konfigurace předního zavěšení s dvojitými lichoběžníky, vzadu pak rozsáhle upravené multi-link zavěšení i systém natáčení kol. Elegantnější verze GT3 tak v základu neztrácí nic ze své motorsportem inspirované konstrukce.

Porsche i pro GT3 s balíčkem Touring nabízí vlastně všechnu příplatkovou výbavu jako doposud. Všechny exteriérové barvy a odstíny kol, chytré LED světlomety Porsche Dynamic Light System Plus, řadu asistenčních systémů, karbon-keramické brzdy, systém přizvednutí přední nápravy, všechny varianty sedaček, Sport Chrono balíček i varianty audiosystémů.

Touring balíček bude Porsche opět nabízet bez příplatku k výchozí ceně modelu. V Česku začíná 911 GT3 od 4.606.000 Kč. Balíček Touring by se měl v konfigurátoru českého zastoupení objevit už zanedlouho.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud