Mezi silničními vozy má na okruhu jen několik málo konkurentů. Přesto se podařilo cenu natlačit pod pět milionů korun.
Krátce po oficiálním představení se Porsche 911 GT3 dostalo i do českého konfigurátoru. Stojí 4.695.000 Kč, je tedy levnější než 911 Turbo (5.278.000 Kč) a o dost levnější než 911 Turbo S (6.159.000 Kč). Okruhová mašina na každý den nabídne již ve standardu řadu komfortních prvků výbavy, jako je třeba tempomat, elektricky nastavitelná sedadla či dvouzónová klimatizace.
V rámci příplatkové výbavy má zákazník mnoho možností volby. Vůz si může přiostřit, udělal z něj něco luxusnějšího či oba dva světy ještě více provázat. Základní barvy se nepřiplácí, metalíza je za 35.230 Kč a speciální lak je za 101,640 Kč. Kdo si bude chtít namíchat barvu vlastní, ten zaplatí 281.220 Kč.
Specifická kola pro GT3 jsou jediná volba. Za kožený interiér s kontrastními prvky se připlácí minimálně 118.390 Kč. Prošívání sedadel může být šedé, červené či modré. Na lepší a více polohovatelná sedadla dosáhnete po zaplacení 69.780 Kč, plně skořepinová sedadla pak stojí 152.480 Kč.
Prošívání a různé hraní s barvičkami se nicméně neváže pouze na možnosti v konfigurátoru. Jako u většiny vozů Porsche si i zde můžete hrát dle libost v rámci luxusní divize Exclusive Manufaktur. Pokud budete chtít závodní ocelovou klec a přípravu na hlavní vypínač baterie, dostanete je zadarmo. Bez plně skořepinových sedadel to ale nepůjde.
Za zmínku určitě stojí i odlehčená střecha z karbonu za 101.300 Kč, nádrž na 90 litrů paliva za 5430 Kč či karbon-keramické brzdy za 261.570 Kč. Manuální převodovka i automatická převodovka PDK jsou standardem, stačí si jen vybrat. Paket Chrono se stopkami na palubní desce a počítačem pro měření kol na závodních okruzích stojí 13.550 Kč.
I 911 GT3 je pak možné vybavit LED Matrix světlomety, rozpoznáváním dopravních značek, kamerou pro couvání, ambientním osvětlením, lepším zabezpečením či audiosystémem Bose s 12 reproduktory o celkovém výkonu 570 Wattů.