Nové Porsche 911 GT3 má českou cenu. Oproti verzím Turbo je z levného kraje

Mezi silničními vozy má na okruhu jen několik málo konkurentů. Přesto se podařilo cenu natlačit pod pět milionů korun.

Krátce po oficiálním představení se Porsche 911 GT3 dostalo i do českého konfigurátoru. Stojí 4.695.000 Kč, je tedy levnější než 911 Turbo (5.278.000 Kč) a o dost levnější než 911 Turbo S (6.159.000 Kč). Okruhová mašina na každý den nabídne již ve standardu řadu komfortních prvků výbavy, jako je třeba tempomat, elektricky nastavitelná sedadla či dvouzónová klimatizace.

V rámci příplatkové výbavy má zákazník mnoho možností volby. Vůz si může přiostřit, udělal z něj něco luxusnějšího či oba dva světy ještě více provázat. Základní barvy se nepřiplácí, metalíza je za 35.230 Kč a speciální lak je za 101,640 Kč. Kdo si bude chtít namíchat barvu vlastní, ten zaplatí 281.220 Kč.

Porsche 911 GT3 oficiálně: Bez turba, s manuálem a s řevem v 9000 otáčkách

Porsche 911 GT3 oficiálně: Bez turba, s manuálem a s řevem v 9000 otáčkách

Specifická kola pro GT3 jsou jediná volba. Za kožený interiér s kontrastními prvky se připlácí minimálně 118.390 Kč. Prošívání sedadel může být šedé, červené či modré. Na lepší a více polohovatelná sedadla dosáhnete po zaplacení 69.780 Kč, plně skořepinová sedadla pak stojí 152.480 Kč.

Prošívání a různé hraní s barvičkami se nicméně neváže pouze na možnosti v konfigurátoru. Jako u většiny vozů Porsche si i zde můžete hrát dle libost v rámci luxusní divize Exclusive Manufaktur. Pokud budete chtít závodní ocelovou klec a přípravu na hlavní vypínač baterie, dostanete je zadarmo. Bez plně skořepinových sedadel to ale nepůjde.

Úplně základní Porsche Taycan dorazilo do Česka. Je levnější než Audi e-tron GT

Úplně základní Porsche Taycan dorazilo do Česka. Je levnější než Audi e-tron GT

Za zmínku určitě stojí i odlehčená střecha z karbonu za 101.300 Kč, nádrž na 90 litrů paliva za 5430 Kč či karbon-keramické brzdy za 261.570 Kč. Manuální převodovka i automatická převodovka PDK jsou standardem, stačí si jen vybrat. Paket Chrono se stopkami na palubní desce a počítačem pro měření kol na závodních okruzích stojí 13.550 Kč.

I 911 GT3 je pak možné vybavit LED Matrix světlomety, rozpoznáváním dopravních značek, kamerou pro couvání, ambientním osvětlením, lepším zabezpečením či audiosystémem Bose s 12 reproduktory o celkovém výkonu 570 Wattů.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

TEST Mercedes-Benz EQV 300: Tichá plavba elektrickou hvězdnou lodí

Mercedes-Benz EQV 300

Elektrifikace proniká do všemožných sfér – auta, motorky, koloběžky, kola... I civilní dodávky. Pokud víte, k čemu budete tento elektrický minibus používat, odvede skvělou práci.

5.  5.  2021 | Richard Herbich | 10 příspěvků
TEST Audi S3 Sportback TFSI (228 kW): Tak mi to teda nandej, bejby!

Audi S3 Sportback TFSI

Nové Audi S3 Sportback si toho nechá opravdu hodně líbit. Při pořádné náloži se ale vůbec netrápí, vlastně si to užívá.

2.  5.  2021 | Vladimír Kadera
První jízda s Renaultem Arkana TCe 140: Základ Clia nevadí. SUV-kupé stojí za to!

Renault Arkana TCe 140 EDC

Má stejný základ jako Renault Captur, nabídku tvoří pouze hybridní motory a je to nové SUV-kupé v kompaktním segmentu. Renault Arkana konečně dorazil do Česka a něco nám říká, že o něm ještě dost uslyšíme.

29.  4.  2021 | Jan Mička | 10 příspěvků