Porsche už tradičně pokračuje v rozšiřování dostupných variant svého evergreenu 911. Také nejnovější generace 992.2 se tudíž dočkala verze Carrera S s pohonem všech kol. | Porsche 911 Carrera 4S (2026) Zdroj: Porsche

Porsche už tradičně pokračuje v rozšiřování dostupných variant svého evergreenu 911. Také nejnovější generace 992.2 se tudíž dočkala verze Carrera S s pohonem všech kol. | Porsche 911 Carrera 4S (2026) | Zdroj: Porsche

Nové modely nesoucí tradiční dodatek 4S představuje značka hned ve formě kupé, kabrioletu i targy. V klasické režii Porsche si přitom i tato provedení devětsetjedenáctky oproti předchozí generaci polepšila ve všech ohledech. Tedy kromě ceny. | Porsche 911 Carrera 4S (2026) Zdroj: Porsche

Nové modely nesoucí tradiční dodatek 4S představuje značka hned ve formě kupé, kabrioletu i targy. V klasické režii Porsche si přitom i tato provedení devětsetjedenáctky oproti předchozí generaci polepšila ve všech ohledech. Tedy kromě ceny. | Porsche 911 Carrera 4S (2026) | Zdroj: Porsche

Nová Carrera 4S se v hierarchii modelové řady zařazuje přirozeně pod výkonnější a  dnes už výhradně hybridní GTS  (taktéž dostupné s pohonem všech kol). | Porsche 911 Carrera 4S (2026) Zdroj: Porsche

Nová Carrera 4S se v hierarchii modelové řady zařazuje přirozeně pod výkonnější a dnes už výhradně hybridní GTS (taktéž dostupné s pohonem všech kol). | Porsche 911 Carrera 4S (2026) | Zdroj: Porsche

Rovněž se čtyřkolkou se tedy nadále spoléhá na modernizovaný twin-turbo plochý šestiválec o objemu tří litrů bez elektrifikace, který najdete i ve  standardní „eskové“ zadokolce . | Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet (2026) Zdroj: Porsche

Rovněž se čtyřkolkou se tedy nadále spoléhá na modernizovaný twin-turbo plochý šestiválec o objemu tří litrů bez elektrifikace, který najdete i ve standardní „eskové“ zadokolce. | Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet (2026) | Zdroj: Porsche

To znamená výkon 480 koní (353 kW) a točivý moment 530 Nm. Osmistupňová dvouspojková převodovka PDK zůstává standardem, manuální skříň už Porsche nechává výhradně  derivátu Carrera T . | Porsche 911 Targa 4S (2026) Zdroj: Porsche

To znamená výkon 480 koní (353 kW) a točivý moment 530 Nm. Osmistupňová dvouspojková převodovka PDK zůstává standardem, manuální skříň už Porsche nechává výhradně derivátu Carrera T. | Porsche 911 Targa 4S (2026) | Zdroj: Porsche

S lepší trakcí se nová 4S pyšní zrychlením z nuly na 100 km/h za 3,3 sekundy (pro kupé s paketem Sport Chrono) a dosáhne maximální rychlosti 308 km/h. | Porsche 911 Targa 4S (2026) Zdroj: Porsche

S lepší trakcí se nová 4S pyšní zrychlením z nuly na 100 km/h za 3,3 sekundy (pro kupé s paketem Sport Chrono) a dosáhne maximální rychlosti 308 km/h. | Porsche 911 Targa 4S (2026) | Zdroj: Porsche

K této dynamice přidává Porsche standardně brzdový systém převzatý z GTS s kotouči o průměru 408 mm vpředu a 380 mm vzadu, pokročilý systém vektorování točivého momentu PTV+ a pro Targu 4S bez příplatku i systém natáčení kol zadní nápravy. | Porsche 911 Targa 4S (2026) Zdroj: Porsche

K této dynamice přidává Porsche standardně brzdový systém převzatý z GTS s kotouči o průměru 408 mm vpředu a 380 mm vzadu, pokročilý systém vektorování točivého momentu PTV+ a pro Targu 4S bez příplatku i systém natáčení kol zadní nápravy. | Porsche 911 Targa 4S (2026) | Zdroj: Porsche

V rámci nové konfigurace představené již u základní Carrery minulý rok je kupé standardně dvoumístné (zadní sedadla lze však přidat bez příplatku), zatímco kabriolet a targa jsou čtyřmístné standardně. | Porsche 911 Targa 4S (2026) Zdroj: Porsche

V rámci nové konfigurace představené již u základní Carrery minulý rok je kupé standardně dvoumístné (zadní sedadla lze však přidat bez příplatku), zatímco kabriolet a targa jsou čtyřmístné standardně. | Porsche 911 Targa 4S (2026) | Zdroj: Porsche

Do základní výbavy 4S nyní patří taky 20/21palcová kola Carrera S, sportovní výfukový systém, paket koženého čalounění interiéru, matrix LED světlomety, bezdrátová nabíječka chytrého telefonu nebo varování před opuštěním jízdního pruhu. Více v článku... | Porsche 911 Targa 4S (2026) Zdroj: Porsche

Do základní výbavy 4S nyní patří taky 20/21palcová kola Carrera S, sportovní výfukový systém, paket koženého čalounění interiéru, matrix LED světlomety, bezdrátová nabíječka chytrého telefonu nebo varování před opuštěním jízdního pruhu. Více v článku... | Porsche 911 Targa 4S (2026) | Zdroj: Porsche

Nové modely nesoucí tradiční dodatek 4S představuje značka hned ve formě kupé, kabrioletu i targy. V klasické režii Porsche si přitom i tato provedení devětsetjedenáctky oproti předchozí generaci polepšila ve všech ohledech. Tedy kromě ceny. | Porsche 911 Carrera 4S (2026) Zdroj: Porsche
Nová Carrera 4S se v hierarchii modelové řady zařazuje přirozeně pod výkonnější a  dnes už výhradně hybridní GTS  (taktéž dostupné s pohonem všech kol). | Porsche 911 Carrera 4S (2026) Zdroj: Porsche
Rovněž se čtyřkolkou se tedy nadále spoléhá na modernizovaný twin-turbo plochý šestiválec o objemu tří litrů bez elektrifikace, který najdete i ve  standardní „eskové“ zadokolce . | Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet (2026) Zdroj: Porsche
To znamená výkon 480 koní (353 kW) a točivý moment 530 Nm. Osmistupňová dvouspojková převodovka PDK zůstává standardem, manuální skříň už Porsche nechává výhradně  derivátu Carrera T . | Porsche 911 Targa 4S (2026) Zdroj: Porsche
9
Fotogalerie

Nové Porsche 911 Carrera 4S je silnější, vybavenější a taky podstatně dražší

Zhruba polovina všech zákazníků, která volí „eskovou“ variantu Carrery, volí také pohon všech kol. A jinak tomu zřejmě nebude ani s nabídkou nejnovější Carrery 4S.

Porsche už tradičně pokračuje v rozšiřování dostupných variant svého evergreenu 911. Také nejnovější generace 992.2 se tudíž dočkala verze Carrera S s pohonem všech kol. Nové modely nesoucí tradiční dodatek 4S představuje značka hned ve formě kupé, kabrioletu i targy. V klasické režii Porsche si přitom i tato provedení devětsetjedenáctky oproti předchozí generaci polepšila ve všech ohledech. Tedy kromě ceny.

Nová Carrera 4S se v hierarchii modelové řady zařazuje přirozeně pod výkonnější a dnes už výhradně hybridní GTS (taktéž dostupné s pohonem všech kol). Rovněž se čtyřkolkou se tedy nadále spoléhá na modernizovaný twin-turbo plochý šestiválec o objemu tří litrů bez elektrifikace, který najdete i ve standardní „eskové“ zadokolce. To znamená výkon 480 koní (353 kW) a točivý moment 530 Nm. Osmistupňová dvouspojková převodovka PDK zůstává standardem, manuální skříň už Porsche nechává výhradně derivátu Carrera T.

S lepší trakcí se nová 4S pyšní zrychlením z nuly na 100 km/h za 3,3 sekundy (pro kupé s paketem Sport Chrono) a dosáhne maximální rychlosti 308 km/h. K této dynamice přidává Porsche standardně brzdový systém převzatý z GTS s kotouči o průměru 408 mm vpředu a 380 mm vzadu, pokročilý systém vektorování točivého momentu PTV+ a pro Targu 4S bez příplatku i systém natáčení kol zadní nápravy.

V rámci nové konfigurace představené již u základní Carrery minulý rok je kupé standardně dvoumístné (zadní sedadla lze však přidat bez příplatku), zatímco kabriolet a targa jsou čtyřmístné standardně. Do základní výbavy 4S nyní patří taky 20/21palcová kola Carrera S, sportovní výfukový systém, paket koženého čalounění interiéru, matrix LED světlomety, bezdrátová nabíječka chytrého telefonu nebo varování před opuštěním jízdního pruhu.

Pořádné zdražení naznačila generace 992.2 už během loňského uvedení. Zatímco tedy v roce 2019 vstupovala tehdy nová Carrera 4S (992.1) na trh s cenou okolo 3,4 milionu korun, dnes už nová 4S překračuje hranici čtyř milionů – za kupé si připravte minimálně 4.185.007 Kč, kabriolet začíná od 4.550.714 Kč a targa posunuje základní cenu na 4.594.497 Kč.

Zdroj: Porsche | Zdroj videa: Porsche

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud