Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

Porsche Česká republika, která vlastní mimo jiné oficiální zastoupení značky Volkswagen pro tuzemský trh, již oficiálně zahájila prodej šesté generace městského hatchbacku Polo.
Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

Zatímco letos se v České republice zaregistruje do provozu přes pět tisíc exemplářů vozu Volkswagen Polo dosluhující páté a přicházející šesté generace, příští rok to bude o tisícovku více. Předpokládá to generální ředitel společnosti Porsche Česká republika Vratislav Strašil.

I když největší část prodejů budou tvořit verze s litrovými zážehovými tříválci, polo se bude nadále nabízet s turbodieselovou šestnáctistovkou. Novinkou je pak verze na stlačený zemní plyn CNG. Technici dokázali do útrob pola kromě čtyřicetilitrové nádrže na benzin vměstnat ještě tři nádoby na plyn, do kterých se vejde až osmnáct litrů této pohonné látky. Celkem pak tento vůz bude mít dojezd obdivuhodných 1320 kilometrů.

Polo je dospělé auto! První svezení s novou generací hatchbacku od VW

Polo je dospělé auto! První svezení s novou generací hatchbacku od VW

Novinkou je také speciální verze Beats s audiosystémem o výkonu 300 Wattů a mnohými speciálními designovými prvky.

Již za několik dní do Česka dorazí také první exempláře verze GTI. U ní nastal "upsizing", místo motoru 1,8 tedy nyní vůz pohání dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec. Je naladěný na rovných dvě stě koní. Zatím se však dají získat pouze verze a automatickou převodovkou. Manuál se začne vyrábět až příští rok. Konkrétně ve 36. týdnu, což připadá na začátek září.

Šestá generace Volkswagenu Polo již má ceny. Startuje na 292 900 Kč

Šestá generace Volkswagenu Polo již má ceny. Startuje na 292 900 Kč

Ceník pola už je znám delší dobu. Začíná na úrovni 292 900 Kč. Nyní ale VW oznámil, že spouští operativní leasing jak pro soukromé osoby, tak pro malé firmy. Měsíční splátka za auto motorem 1,0 TSI (70 kW) je 4500 Kč včetně DPH.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků