Nové pneumatiky Continental pro automobily střední třídy a luxusní vozy

Novinka letošního roku ContiPremiumContact 2 odráží úspěch a pokrok vývoje pneumatik zejména v oblasti zkracování brzdné dráhy, zvyšování bezpečnosti na mokré vozovce a zlepšování jízdních vlastností.

Velmi obsáhlá produktová řada letních pneumatik Continental zahrnuje pláště pro všechny druhy automobilů. Velmi úspěšná pneumatika ContiSportContact 2 se vyrábí ve více než 100 různých rozměrech a provedeních. Je velmi populární jak u řidičů sportovních a vysoce výkonných automobilů, tak u těch, kteří si chtějí vzhled svého vozu vylepšit nejrůznějšími tuningovými úpravami a v neposlední řadě i u výrobců automobilů jako plášť pro první výbavu nových vozů. Letos poprvé je tento plášť dostupný i v 15 provedeních se systémem SSR, který umožňuje jízdu i v případě defektu pneumatiky. Verze ContiSportContact 2 Vmax je jedinou sériové vyráběnou pneumatikou na světě, která má schválení pro rychlost do 360 km/h. ContiEcoContact 3, pneumatika pro kompaktní vozy, vyniká především krátkou brzdnou dráhou a nízkým jízdním odporem.

Novinka - ContiPremiumContact 2

Letní pneumatika ContiPremiumContact 2 se díky svému vyjímečnému dezénu stala novým etalonem pro brždění na mokré i suché vozovce. Specialitou nové letní pneumatiky jsou unikátní 3D drážky. Skosené a strmé boky drážky jsou navzájem přesně zkoordinovány a zajišťují  nadprůměrně vysokou stabilitu dezénových bloků, což zabraňuje jejich deformaci. Velká kontaktní plocha pneumatiky s vozovkou zůstává zachována dokonce i v kritických situacích, např. při objíždění překážky.

Důsledkem je extrémně krátká brzdná dráha na suché i mokré vozovce. Asymetrický dezén nové ContiPremiumContact 2, který byl vyvinut speciálně pro vozidla střední a vyšší třídy, přináší větší míru bezpečí na mokré vozovce, vysokou jízdní stabilitu  a vynikající ovladatelnost vozidla. Vývoj nové pneumatiky je plně v souladu s filozofií značky „Více bezpečnosti = Continental“.

ContiSportContact 2 Vmax – pro rychlosti až do 360 km/h

Rychlost dosahovaná moderními sportovními automobily byla dříve doménou především závodů Formule 1. Exkluzívní modely vyrobené na zakázku či vozy jako např. Porsche, Ferrari dokáží jet rychlostí vyšší než 350 km/h. Právě pro tyto vozy vyvinul koncern Continental AG novou pneumatiku ContiSportContact 2 Vmax.

Základem pro vývoj této pneumatiky byla  ContiSportContact 2, která umožňovala jízdu rychlostí až 330 km/h.  Jejím zdokonalením a vytvořením nové pneumatiky ContiSportContact 2 Vmax získala značka Continental značnou výhodu proti konkurenci v oblasti vysokorychlostních pneumatik. ContiSportContact 2 Vmax je opatřena např. více drážkami v běhounu pneumatiky, které poskytují vyšší výkon a současně pomáhají zachovat optimální teplotu i při nejvyšších rychlostech. Přínosem toho, že hloubka dezénu pneumatiky je 6,3 – 7 mm (nižší hloubka než u CSC 2)  je vynikající handling. Nový asymetrický dezén ContiSportContact 2 Vmax  má výrazný a nezaměnitelný vzhled, kterým se liší od „běžné“ pneumatiky ContiSportContact 2. ContiSportContact 2 Vmax je úplně první sériově vyráběnou silniční pneumatikou na světě, která zvládne rychlosti až 360 km/h. 

ContiSportContact 2 – sportovní pneumatika i ve verzi SSR 

ContiSportContact 2 je určená především pro rychlé a vysoce výkonné automobily. Její hlavní předností je vynikající odezva na řídící povely, vysoká stabilita i při průjezdu zatáčky vysokou rychlostí a perfektní jízdní  vlastnosti na mokré i suché vozovce. Klíčovou charakteristikou je však maximální ochrana proti vzniku aquaplaningu.  Není tedy žádným překvapením, že ContiSportContact 2 je velmi oblíbeným pláštěm jak u výrobců automobilů, tak majitelů sportovních vozů či tuningově upravovaných modelů.

Letos poprvé je ContiSportContact 2 nabízena i ve verzi SSR. SSR je naprosto nový způsob konstrukce pneumatiky, který Vám zajistí mobilitu, i v případě defektu během jízdy. Jeho tajemství spočívá v tom, že pneumatiky mají zesílenou bočnici, která udrží auto i v případě, že dojde ke ztrátě tlaku v pneumatice následkem defektu. Je tak zajištěno, že zploštělá pneumatika není drcena mezi ráfkem kola a vozovkou. Řidič může  pokračovat v cestě za předpokladu, že vůz řídí opatrně a jede nižší rychlostí: v závislosti na hmotnosti vozidla a kvalitě vozovky je možné používat takovou pneumatiku až do vzdálenosti 80 km a rychlosti 80 km/hod.

Pneumatiky ContiSportContact 2 SSR  jsou schváleny pro použití na automobilech  Porsche, Mercedes a BMW.

ContiEcoContact 3 pro kompaktní vozy

Continental ContiEcoContact 3 nabízí uživatelům špičkové hodnoty ve třech nejdůležitějších parametrech – zkrácenou brzdnou dráhu na suché i mokré vozovce, nízkou hodnotu valivého odporu a dlouhou životnost. Díky nově koncipovanému uspořádání asymetrického dezénu a využití nejmodernější Silika směsi s aktivátory, které dále zlepšují vlastnosti tzv. „full Silika směsi“, představuje nová pneumatika Continental ContiEcoContact 3 současný vrchol možností obutí pro osobní automobily kompaktní a některé vozy střední třídy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků