Nové pneumatiky Continental pro automobily střední třídy a luxusní vozy

Novinka letošního roku ContiPremiumContact 2 odráží úspěch a pokrok vývoje pneumatik zejména v oblasti zkracování brzdné dráhy, zvyšování bezpečnosti na mokré vozovce a zlepšování jízdních vlastností.
Nové pneumatiky Continental pro automobily střední třídy a luxusní vozy

Velmi obsáhlá produktová řada letních pneumatik Continental zahrnuje pláště pro všechny druhy automobilů. Velmi úspěšná pneumatika ContiSportContact 2 se vyrábí ve více než 100 různých rozměrech a provedeních. Je velmi populární jak u řidičů sportovních a vysoce výkonných automobilů, tak u těch, kteří si chtějí vzhled svého vozu vylepšit nejrůznějšími tuningovými úpravami a v neposlední řadě i u výrobců automobilů jako plášť pro první výbavu nových vozů. Letos poprvé je tento plášť dostupný i v 15 provedeních se systémem SSR, který umožňuje jízdu i v případě defektu pneumatiky. Verze ContiSportContact 2 Vmax je jedinou sériové vyráběnou pneumatikou na světě, která má schválení pro rychlost do 360 km/h. ContiEcoContact 3, pneumatika pro kompaktní vozy, vyniká především krátkou brzdnou dráhou a nízkým jízdním odporem.

Novinka - ContiPremiumContact 2

Letní pneumatika ContiPremiumContact 2 se díky svému vyjímečnému dezénu stala novým etalonem pro brždění na mokré i suché vozovce. Specialitou nové letní pneumatiky jsou unikátní 3D drážky. Skosené a strmé boky drážky jsou navzájem přesně zkoordinovány a zajišťují  nadprůměrně vysokou stabilitu dezénových bloků, což zabraňuje jejich deformaci. Velká kontaktní plocha pneumatiky s vozovkou zůstává zachována dokonce i v kritických situacích, např. při objíždění překážky.

Důsledkem je extrémně krátká brzdná dráha na suché i mokré vozovce. Asymetrický dezén nové ContiPremiumContact 2, který byl vyvinut speciálně pro vozidla střední a vyšší třídy, přináší větší míru bezpečí na mokré vozovce, vysokou jízdní stabilitu  a vynikající ovladatelnost vozidla. Vývoj nové pneumatiky je plně v souladu s filozofií značky „Více bezpečnosti = Continental“.

ContiSportContact 2 Vmax – pro rychlosti až do 360 km/h

Rychlost dosahovaná moderními sportovními automobily byla dříve doménou především závodů Formule 1. Exkluzívní modely vyrobené na zakázku či vozy jako např. Porsche, Ferrari dokáží jet rychlostí vyšší než 350 km/h. Právě pro tyto vozy vyvinul koncern Continental AG novou pneumatiku ContiSportContact 2 Vmax.

Základem pro vývoj této pneumatiky byla  ContiSportContact 2, která umožňovala jízdu rychlostí až 330 km/h.  Jejím zdokonalením a vytvořením nové pneumatiky ContiSportContact 2 Vmax získala značka Continental značnou výhodu proti konkurenci v oblasti vysokorychlostních pneumatik. ContiSportContact 2 Vmax je opatřena např. více drážkami v běhounu pneumatiky, které poskytují vyšší výkon a současně pomáhají zachovat optimální teplotu i při nejvyšších rychlostech. Přínosem toho, že hloubka dezénu pneumatiky je 6,3 – 7 mm (nižší hloubka než u CSC 2)  je vynikající handling. Nový asymetrický dezén ContiSportContact 2 Vmax  má výrazný a nezaměnitelný vzhled, kterým se liší od „běžné“ pneumatiky ContiSportContact 2. ContiSportContact 2 Vmax je úplně první sériově vyráběnou silniční pneumatikou na světě, která zvládne rychlosti až 360 km/h. 

ContiSportContact 2 – sportovní pneumatika i ve verzi SSR 

ContiSportContact 2 je určená především pro rychlé a vysoce výkonné automobily. Její hlavní předností je vynikající odezva na řídící povely, vysoká stabilita i při průjezdu zatáčky vysokou rychlostí a perfektní jízdní  vlastnosti na mokré i suché vozovce. Klíčovou charakteristikou je však maximální ochrana proti vzniku aquaplaningu.  Není tedy žádným překvapením, že ContiSportContact 2 je velmi oblíbeným pláštěm jak u výrobců automobilů, tak majitelů sportovních vozů či tuningově upravovaných modelů.

Letos poprvé je ContiSportContact 2 nabízena i ve verzi SSR. SSR je naprosto nový způsob konstrukce pneumatiky, který Vám zajistí mobilitu, i v případě defektu během jízdy. Jeho tajemství spočívá v tom, že pneumatiky mají zesílenou bočnici, která udrží auto i v případě, že dojde ke ztrátě tlaku v pneumatice následkem defektu. Je tak zajištěno, že zploštělá pneumatika není drcena mezi ráfkem kola a vozovkou. Řidič může  pokračovat v cestě za předpokladu, že vůz řídí opatrně a jede nižší rychlostí: v závislosti na hmotnosti vozidla a kvalitě vozovky je možné používat takovou pneumatiku až do vzdálenosti 80 km a rychlosti 80 km/hod.

Pneumatiky ContiSportContact 2 SSR  jsou schváleny pro použití na automobilech  Porsche, Mercedes a BMW.

ContiEcoContact 3 pro kompaktní vozy

Continental ContiEcoContact 3 nabízí uživatelům špičkové hodnoty ve třech nejdůležitějších parametrech – zkrácenou brzdnou dráhu na suché i mokré vozovce, nízkou hodnotu valivého odporu a dlouhou životnost. Díky nově koncipovanému uspořádání asymetrického dezénu a využití nejmodernější Silika směsi s aktivátory, které dále zlepšují vlastnosti tzv. „full Silika směsi“, představuje nová pneumatika Continental ContiEcoContact 3 současný vrchol možností obutí pro osobní automobily kompaktní a některé vozy střední třídy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků