| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG

| MG HS PHEV | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS (2024) Zdroj: MG

| MG HS (2024) | Zdroj: MG

| MG HS PHEV Zdroj: MG
| MG HS PHEV Zdroj: MG
| MG HS PHEV Zdroj: MG
| MG HS PHEV Zdroj: MG
47
Fotogalerie

Nové plug-in hybridní MG HS přijelo do Česka. Stojí hluboko pod milion, příplatků má jen pár

Hranici milionu korun elektrifikované HS zásadně nepřekročí ani s volitelnou výbavou.

Nová generace populárního SUV HS od britsko-čínského MG se předvedla už loni v červenci, načež do prodeje v Česku vstoupila nejdříve v čistě benzinové variantě. Na cenovky konvenční motorizace a úplně základní specifikace jsme se tedy již podívali. Nyní však značka konečně doplňuje českou nabídku také o vysoce očekávanou a podstatně výkonnější plug-in hybridní verzi.

MG HS PHEV stojí v Česku od 949.900 Kč. Pod kapotou mu najdete elektrifikovanou verzi standardního zážehového turbo čtyřválce 1,5 TGI, který ve spojení s elektromotorem produkuje systémových 272 koní (200 kW) a pohání přední kola. S kapacitou baterie 21,4 kWh pak HS ujede v čistě elektrickém režimu slušných 100 km a navíc také disponuje funkcí V2L (Vehicle-to-Load), tedy možností použít baterii pohonného ústrojí k nabíjení externích zařízení.

Základní stupeň výbavy Emotion obsahuje v plug-in hybridu HS standardně 19palcová litá kola, LED světlomety, automatickou klimatizaci, dešťový senzor, zadní parkovací senzory s kamerou, dvojici 12,3palcových displejů přístrojové desky a infotainmentu s navigací nebo obsáhlý soubor asistentů včetně inteligentní adaptivního tempomatu či hlídání mrtvého úhlu.

Druhá vyšší úroveň Exclusive pak začíná s PHEV ústrojím na ceně 999.900 Kč a přidává například 360° parkovací kameru, dvouzónovou automatickou klimatizaci, přední parkovací senzory, bezdrátové nabíjení mobilního telefonu, elektricky ovládané páté dveře, čalounění ze syntetické kůže, přední vyhřívaná sedadla nebo audiosystém s osmi reproduktory.

Příplatků má HS obecně v nabídce pouze hrstku, u plug-in hybridu je tak dodatečnou koupí jen nabíjecí kabel do domácí zásuvky (230 V, 10 A) za 6990 Kč a stejně jako u tradičního spalováku možnost čalounění interiéru v hnědé barvě (pro výbavu Exclusive) za 12.000 Kč. Nakonec lze volit z metalických laků karoserie (18.000 Kč), standardně totiž HS nosí světle modrou barvu Arctic.

MG HS: Technické údaje a české ceny
Motorizace 1,5 TGI 1,5 TGI PHEV
Objem [ccm] 1496 1496
Válce/ventily 4/4 4/4
Výkon [kW/ot.min] 125/5000 105/5500
Točivý moment [N.m/ot.min] 275/3000-4000 230/4000
Výkon elektromotoru [kW] - 135
Systémový výkon [kW] - 200
Akumulátor [kWh] - 21,4
Dojezd EV [km] - 100
Pohon přední kola
Převodovka 6M (7DCT) 2A - multimódová
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,4 (9,6) 6,9
Maximální rychlost [km/h] 190 (195) 190
Hmotnost [kg] 1550-1575 (1575-1600) 1830-1855
Rozměry [mm] 4655 x 1890 x 1664
Rozvor [mm] 2765
Objem kufru [l] 507/1484 441/1291
Cena Emotion [Kč] 669.900
(729.900)
949.900
Cena Exclusive​ [Kč] 739.900
(799.900)
999.900

MG

MG je britská automobilka založená v roce 1924 Cecilem Kimberem. Byla známá předevšími svými dvousedadlovými sportovními vozy.

Výroba byla v MG ukončena v roce 1980. Následovalo několik návratů, dnes značku vlastní čínský státní výrobce SAIC Motor.

MG3 • MG ZS EV

Doporučujeme

Články odjinud