Nové oleje Aral plní nejpřísnější normy předních automobilek

Společnost Aral přichází s novými oleji špičkových parametrů. Nižší emise, spotřeba i opotřebení, delší výměnné intervaly - to jsou hlavní výsledky, jež splňují ta nejpřísnější kritéria předních automobilek.
Nové oleje Aral plní nejpřísnější normy předních automobilek

PRAHA - Nabídka olejářských produktů značky Aral je extrémně bohatá – nabídkový list obsahuje na dvě stovky položek. Z tak komplexní škály si každý řidič může vybrat skutečně optimální olej právě pro svůj vůz. A škála produktů se neustále obohacuje. Právě nyní Aral uvedl tři nové oleje, které svými parametry představují absolutní špičku:

  • Aral Super Tronic Long Life II SAE 0W-30
  • Aral Super Tronic M SAE 5W-30
  • Aral High Tronic F SAE 0W-30

Aral Super Tronic Long Life II SAE 0W-30

Vysoce výkonný motorový olej pro čtyřdobé motory Aral Super Tronic Long Life II SAE 0W-30 je připravený na bázi zdokonalené technologie Aral-Synthese. Nová produktová koncepce se vyrovnává s požadavkem výměnného intervalu až 50 000 km při jen nepatrné spotřebě oleje pro doplňování. Nový olej Aral Super Tronic Long Life II SAE 0W-30 má vynikající výkonnostní vlastnosti zaměřené na splnění náročných norem VW 503 00, 506 00 a 506 01 především modelů koncernu Volkswagen (vozů Volkswagen a Audi od modelového roku 2000, příp. Škoda od modelového roku 2001) s tzv. prodlouženými servisními intervaly výměny olejů. Olej Aral Super Tronic Long Life II SAE 0W-30 je určený pro zážehové a vznětové motory všech koncepcí, tedy např. i pro agregáty se systémem přímého vstřikování benzinu FSI nebo přímého vstřikování nafty TDI, včetně technologie čerpadlo-tryska (PD).  Extrémně nízká viskozita při nízkých teplotách a omezená hodnota viskozity při vysoké teplotě (HTHS <3,5 mPa.s při 150 °C) přináší znatelnou úsporu paliva a nižší emise. Za všech provozních podmínek je zaručena vysoká bezpečnost mazání.

Aral Super Tronic M SAE 5W-30

Motorový olej Aral Super Tronic M SAE 5W-30 vysoké výkonové třídy s technologií Aral-Synthese s lehkoběžnými vlastnostmi odpovídá nárokům firmy Mercedes-Benz na oleje nové generace. Používání tohoto oleje přináší úspory paliva, snižuje spotřebu oleje i exhalace. Olej Aral Super Tronic M SAE 5W-30 je určený pro mazání zážehových i vznětových motorů osobních a lehkých užitkových automobilů Mercedes-Benz s různými systémy vstřikování a plnění. Při vývoji tohoto oleje byl kladen důraz na docílení prodloužených výměnných lhůt při flexibilních periodách údržby. Tento olej splňuje provozní předpis Mercedes-Benz
Blatt 229.5.

Aral High Tronic F SAE 5W-30

Motorový olej vysoké výkonové třídy Aral High Tronic F SAE 5W-30 na bázi technologie Aral-Synthese byl připravený podle speciálních požadavků výrobců automobilů Ford, Chrysler, Citroën, Range Rover (zážehové i vznětové motory), Renault, Rover, Fiat a Jaguar (zážehové motory). Toto zaměření přináší významnou úsporu pohonných hmot a ve svém důsledku tedy přispívá i k ochraně životního prostředí. Vysoká pevnost mazacího filmu, optimální viskozitní stabilita (HTHS < 3,5 mPa.s) a zvýšená schopnost zabraňovat opotřebení zaručují dlouhou životnost motoru při využití výhod výměnných intervalů poskytovaných výrobci agregátů za podmínek jak krátkých, tak i dlouhých jízd. Olej Aral High Tronic F SAE 5W-30 je vhodný pro mazání čtyřdobých zážehových motorů (i s katalyzátory) i vznětových motorů, a to i přeplňovaných agregátů s přímým vstřikováním paliva do válců. Nový olej optimálně vyhovuje především motorům výše uvedených výrobců osobních automobilů. Olej splňující normy Ford WSS-M2C 912-A1, Ford WSS-M2C 913-A, ILSAC GF 2.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Renault Grand Scenic 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 43 752 km
Cena: 330 000 Kč
Renault Fluence 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 85 652 km
Cena: 170 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 183 281 km
Cena: 45 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 75 153 km
Cena: 97 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků