Nové oleje Aral plní nejpřísnější normy předních automobilek

Společnost Aral přichází s novými oleji špičkových parametrů. Nižší emise, spotřeba i opotřebení, delší výměnné intervaly - to jsou hlavní výsledky, jež splňují ta nejpřísnější kritéria předních automobilek.

PRAHA - Nabídka olejářských produktů značky Aral je extrémně bohatá – nabídkový list obsahuje na dvě stovky položek. Z tak komplexní škály si každý řidič může vybrat skutečně optimální olej právě pro svůj vůz. A škála produktů se neustále obohacuje. Právě nyní Aral uvedl tři nové oleje, které svými parametry představují absolutní špičku:

  • Aral Super Tronic Long Life II SAE 0W-30
  • Aral Super Tronic M SAE 5W-30
  • Aral High Tronic F SAE 0W-30

Aral Super Tronic Long Life II SAE 0W-30

Vysoce výkonný motorový olej pro čtyřdobé motory Aral Super Tronic Long Life II SAE 0W-30 je připravený na bázi zdokonalené technologie Aral-Synthese. Nová produktová koncepce se vyrovnává s požadavkem výměnného intervalu až 50 000 km při jen nepatrné spotřebě oleje pro doplňování. Nový olej Aral Super Tronic Long Life II SAE 0W-30 má vynikající výkonnostní vlastnosti zaměřené na splnění náročných norem VW 503 00, 506 00 a 506 01 především modelů koncernu Volkswagen (vozů Volkswagen a Audi od modelového roku 2000, příp. Škoda od modelového roku 2001) s tzv. prodlouženými servisními intervaly výměny olejů. Olej Aral Super Tronic Long Life II SAE 0W-30 je určený pro zážehové a vznětové motory všech koncepcí, tedy např. i pro agregáty se systémem přímého vstřikování benzinu FSI nebo přímého vstřikování nafty TDI, včetně technologie čerpadlo-tryska (PD).  Extrémně nízká viskozita při nízkých teplotách a omezená hodnota viskozity při vysoké teplotě (HTHS <3,5 mPa.s při 150 °C) přináší znatelnou úsporu paliva a nižší emise. Za všech provozních podmínek je zaručena vysoká bezpečnost mazání.

Aral Super Tronic M SAE 5W-30

Motorový olej Aral Super Tronic M SAE 5W-30 vysoké výkonové třídy s technologií Aral-Synthese s lehkoběžnými vlastnostmi odpovídá nárokům firmy Mercedes-Benz na oleje nové generace. Používání tohoto oleje přináší úspory paliva, snižuje spotřebu oleje i exhalace. Olej Aral Super Tronic M SAE 5W-30 je určený pro mazání zážehových i vznětových motorů osobních a lehkých užitkových automobilů Mercedes-Benz s různými systémy vstřikování a plnění. Při vývoji tohoto oleje byl kladen důraz na docílení prodloužených výměnných lhůt při flexibilních periodách údržby. Tento olej splňuje provozní předpis Mercedes-Benz
Blatt 229.5.

Aral High Tronic F SAE 5W-30

Motorový olej vysoké výkonové třídy Aral High Tronic F SAE 5W-30 na bázi technologie Aral-Synthese byl připravený podle speciálních požadavků výrobců automobilů Ford, Chrysler, Citroën, Range Rover (zážehové i vznětové motory), Renault, Rover, Fiat a Jaguar (zážehové motory). Toto zaměření přináší významnou úsporu pohonných hmot a ve svém důsledku tedy přispívá i k ochraně životního prostředí. Vysoká pevnost mazacího filmu, optimální viskozitní stabilita (HTHS < 3,5 mPa.s) a zvýšená schopnost zabraňovat opotřebení zaručují dlouhou životnost motoru při využití výhod výměnných intervalů poskytovaných výrobci agregátů za podmínek jak krátkých, tak i dlouhých jízd. Olej Aral High Tronic F SAE 5W-30 je vhodný pro mazání čtyřdobých zážehových motorů (i s katalyzátory) i vznětových motorů, a to i přeplňovaných agregátů s přímým vstřikováním paliva do válců. Nový olej optimálně vyhovuje především motorům výše uvedených výrobců osobních automobilů. Olej splňující normy Ford WSS-M2C 912-A1, Ford WSS-M2C 913-A, ILSAC GF 2.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků