Nové německé MPV Sion má uvnitř mrtvý mech. I tak plní svou funkci skvěle

runner42  |  08. 09. 2019 14:13

Proč zvolili design funebrácké černé sanitky?

Odpovědět  |   | 

Protože tě povezou na krchov i s tvejma spalovacíma popelnicema.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  08. 09. 2019 15:13

Elektrostaticka gravitace uschleho mechu!
Ceho ja se jeste nedoziju

Odpovědět  |   | 
fanda rs  |  08. 09. 2019 15:41

je to brutalne nemecke a morbidni. Ale ten zvrhly smer kterym tento automobilismus kraci..

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  08. 09. 2019 19:34

Proč design funebrácké černé sanitky? Tyvole protože (jestli umíš číst a ne jen čučet na obrázky) je auto pokryté solárními panely. Ty se ale růžové nedělají, jak bys asi chtěl ty Jinak, ať dělají germáni raději všechno na elektriku, jen když už přestanou bastlit ty smradlavý dieselový rakovinomety, které dusí a dáví obyvatele měst a sídlišť. Už teď se děsím nastávající zimy, kolik smradu a sazí zase nadýchám, než dojdu od paneláku na bus, nebo ke garáži. Už teď všem těmto vrahům děkuji za rakovinu plic, na kterou v budoucnu zemřu.

Odpovědět  |   | 
JFK  |  09. 09. 2019 07:12

Zelené militantní pokrytecké kretény bych posadil na konec turbíny "zelené" elektrárny co zabíjí státnicíce ptáků, nechal je dělat v čínské fabrice na výrobu solárních panelů, nebo mezi děti, co těží v Africe kobalt pro ten tzv. čistý elektromobil.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  09. 09. 2019 08:02

Buď tak laskav a nerozmnožuj se. Díky.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  09. 09. 2019 12:16

Solární panely, hm? Pojďme zkusit počítat...
Na 30 km dojezdu je potřeba cca. 5 kWh energie. Takže ty panely dokážou za den vyrobit 5 kWh elektrické energie? Samozřejmě, za ideálních podmínek, tipuju někde v létě a jižním Německu, nebo spíš Španělsku. Za rok je potřeba počítat i se zimou a s dobou, kdy je zataženo a tedy energie se moc nevyrábí, tak řekněme hodně optimisticky 1000 kWh za rok? To by znamenalo úsporu u nác cca. 3-4 tisíce, v Německu možná tak 200-250 euro. O kolik ty panely prodraží to auto, aby se vůbec tento nesmysl vyplatil?

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  10. 09. 2019 08:29

v zimě si do el.auta dáme nezávislé naftové topení, aby jsme na dálnici až dojde proud nezmrzli

Odpovědět  |   | 
Antonín Švihnos  |  10. 09. 2019 08:55

Z článku: horní část šasi je pokryta téměř neviditelnými solárními panely.
Kdo psal ten článek? Autore, zjisti si nejdříve, než začneš psát bludy, co je šasi.

Odpovědět  |   | 
lol  |  10. 09. 2019 11:13

Vypada to jak cinska hodne lacina nepovedena kopie Chevroletu Orlando z roku 2012

Odpovědět  |   | 

A přesto si to loni rezervovalo už přes 5000 lidí.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

"Samostatnou zmínku si zaslouží rovněž skutečnost, že celá horní část šasi je pokryta téměř neviditelnými solárními panely."

Proč do Autorevue píšou samí amatéři, který nezjistěj ani základní fakta? Todle auto je pokrytý solárníma panelama skoro ze všech stran. Jen ze střechy by toho tolik nepochytalo.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Tak má to solární panely úplně ze všech stran kromě spodku.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 29 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 13 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta