Nové německé MPV Sion má uvnitř mrtvý mech. I tak plní svou funkci skvěle

runner42  |  08. 09. 2019 14:13

Proč zvolili design funebrácké černé sanitky?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 09. 2019 01:26

Protože tě povezou na krchov i s tvejma spalovacíma popelnicema.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  08. 09. 2019 15:13

Elektrostaticka gravitace uschleho mechu!
Ceho ja se jeste nedoziju

Odpovědět  |   | 
fanda rs  |  08. 09. 2019 15:41

je to brutalne nemecke a morbidni. Ale ten zvrhly smer kterym tento automobilismus kraci..

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  08. 09. 2019 19:34

Proč design funebrácké černé sanitky? Tyvole protože (jestli umíš číst a ne jen čučet na obrázky) je auto pokryté solárními panely. Ty se ale růžové nedělají, jak bys asi chtěl ty Jinak, ať dělají germáni raději všechno na elektriku, jen když už přestanou bastlit ty smradlavý dieselový rakovinomety, které dusí a dáví obyvatele měst a sídlišť. Už teď se děsím nastávající zimy, kolik smradu a sazí zase nadýchám, než dojdu od paneláku na bus, nebo ke garáži. Už teď všem těmto vrahům děkuji za rakovinu plic, na kterou v budoucnu zemřu.

Odpovědět  |   | 
JFK  |  09. 09. 2019 07:12

Zelené militantní pokrytecké kretény bych posadil na konec turbíny "zelené" elektrárny co zabíjí státnicíce ptáků, nechal je dělat v čínské fabrice na výrobu solárních panelů, nebo mezi děti, co těží v Africe kobalt pro ten tzv. čistý elektromobil.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  09. 09. 2019 08:02

Buď tak laskav a nerozmnožuj se. Díky.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  09. 09. 2019 12:16

Solární panely, hm? Pojďme zkusit počítat...
Na 30 km dojezdu je potřeba cca. 5 kWh energie. Takže ty panely dokážou za den vyrobit 5 kWh elektrické energie? Samozřejmě, za ideálních podmínek, tipuju někde v létě a jižním Německu, nebo spíš Španělsku. Za rok je potřeba počítat i se zimou a s dobou, kdy je zataženo a tedy energie se moc nevyrábí, tak řekněme hodně optimisticky 1000 kWh za rok? To by znamenalo úsporu u nác cca. 3-4 tisíce, v Německu možná tak 200-250 euro. O kolik ty panely prodraží to auto, aby se vůbec tento nesmysl vyplatil?

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  10. 09. 2019 08:29

v zimě si do el.auta dáme nezávislé naftové topení, aby jsme na dálnici až dojde proud nezmrzli

Odpovědět  |   | 
Antonín Švihnos  |  10. 09. 2019 08:55

Z článku: horní část šasi je pokryta téměř neviditelnými solárními panely.
Kdo psal ten článek? Autore, zjisti si nejdříve, než začneš psát bludy, co je šasi.

Odpovědět  |   | 
lol  |  10. 09. 2019 11:13

Vypada to jak cinska hodne lacina nepovedena kopie Chevroletu Orlando z roku 2012

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 09. 2019 01:36

A přesto si to loni rezervovalo už přes 5000 lidí.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 09. 2019 01:33

"Samostatnou zmínku si zaslouží rovněž skutečnost, že celá horní část šasi je pokryta téměř neviditelnými solárními panely."

Proč do Autorevue píšou samí amatéři, který nezjistěj ani základní fakta? Todle auto je pokrytý solárníma panelama skoro ze všech stran. Jen ze střechy by toho tolik nepochytalo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 09. 2019 01:37

Tak má to solární panely úplně ze všech stran kromě spodku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A