Nové motory pro VW Phaeton: 5.0 V10 TDI a 4,2 V8

Nové motory pro VW Phaeton: 5.0 V10 TDI a 4,2 V8

V ceníku luxusního vozu VW Phaeton se nově objevují dva motory. O prvním, pětilitrovém desetiválci TDI, jsem již psali dříve ku příležitosti konání ženevského autosalonu, kde byl představen. Motor dosahuje „slušného“ točivého momentu 750 Nm a výkonu 232 kW. Druhým motorem je starý známý z Audi, osmiválec o objemu 4,2 litru s výkonem 246 kW a točivého momentu 430 Nm. Tento motor jsme již testovali v Audi A8. Motory W12 a V6 v nabídce zůstávají i nadále.

Kompletní ceník všech verzí Phaetonu:

Počet sedadel Zdvihový objem (l) Výkon kW (k) Převodovka Cena Kč
V6
5sedadlový 3,2 177 (241) 6stupňová 1 969 800
5sedadlový 3,2 177 (241) Tiptronic 2 040 000
4sedadlový 3,2 177 (241) 6stupňová 2 420 500
4sedadlový 3,2 177 (241) Tiptronic 2 490 700
V8
5sedadlový 4,2 4Motion 246 (335) Tiptronic 2 383 900
4sedadlový 4,2 4Motion 246 (335) Tiptronic 2 834 600
W12
5sedadlový 6,0 4Motion 309 (420) Tiptronic 3 413 100
4sedadlový 6,0 4Motion 309 (420) Tiptronic 3 647 000
V10
5sedadlový 5,0 4Motion 230 (313) Tiptronic 2 700 400
4sedadlový 5,0 4Motion 230 (313) Tiptronic 2 998 100

bazar

VW CC 2
Rok výroby: 2012
Stav: 107 251 km
Cena: 430 000 Kč
VW Transporter 2
Rok výroby: 2011
Stav: 175 197 km
Cena: 350 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2008
Stav: 157 600 km
Cena: 164 000 Kč
VW Caddy 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 138 044 km
Cena: 320 000 Kč
VW Golf Plus 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 74 189 km
Cena: 203 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 112 km
Cena: 490 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků