Nové motory pro VW Phaeton: 5.0 V10 TDI a 4,2 V8

V ceníku luxusního vozu VW Phaeton se nově objevují dva motory. O prvním, pětilitrovém desetiválci TDI, jsem již psali dříve ku příležitosti konání ženevského autosalonu, kde byl představen. Motor dosahuje „slušného“ točivého momentu 750 Nm a výkonu 232 kW. Druhým motorem je starý známý z Audi, osmiválec o objemu 4,2 litru s výkonem 246 kW a točivého momentu 430 Nm. Tento motor jsme již testovali v Audi A8. Motory W12 a V6 v nabídce zůstávají i nadále.

Kompletní ceník všech verzí Phaetonu:

Počet sedadel Zdvihový objem (l) Výkon kW (k) Převodovka Cena Kč
V6
5sedadlový 3,2 177 (241) 6stupňová 1 969 800
5sedadlový 3,2 177 (241) Tiptronic 2 040 000
4sedadlový 3,2 177 (241) 6stupňová 2 420 500
4sedadlový 3,2 177 (241) Tiptronic 2 490 700
V8
5sedadlový 4,2 4Motion 246 (335) Tiptronic 2 383 900
4sedadlový 4,2 4Motion 246 (335) Tiptronic 2 834 600
W12
5sedadlový 6,0 4Motion 309 (420) Tiptronic 3 413 100
4sedadlový 6,0 4Motion 309 (420) Tiptronic 3 647 000
V10
5sedadlový 5,0 4Motion 230 (313) Tiptronic 2 700 400
4sedadlový 5,0 4Motion 230 (313) Tiptronic 2 998 100

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků