Nové motory pro VW Phaeton: 5.0 V10 TDI a 4,2 V8

V ceníku luxusního vozu VW Phaeton se nově objevují dva motory. O prvním, pětilitrovém desetiválci TDI, jsem již psali dříve ku příležitosti konání ženevského autosalonu, kde byl představen. Motor dosahuje „slušného“ točivého momentu 750 Nm a výkonu 232 kW. Druhým motorem je starý známý z Audi, osmiválec o objemu 4,2 litru s výkonem 246 kW a točivého momentu 430 Nm. Tento motor jsme již testovali v Audi A8. Motory W12 a V6 v nabídce zůstávají i nadále.

Kompletní ceník všech verzí Phaetonu:

Počet sedadel Zdvihový objem (l) Výkon kW (k) Převodovka Cena Kč
V6
5sedadlový 3,2 177 (241) 6stupňová 1 969 800
5sedadlový 3,2 177 (241) Tiptronic 2 040 000
4sedadlový 3,2 177 (241) 6stupňová 2 420 500
4sedadlový 3,2 177 (241) Tiptronic 2 490 700
V8
5sedadlový 4,2 4Motion 246 (335) Tiptronic 2 383 900
4sedadlový 4,2 4Motion 246 (335) Tiptronic 2 834 600
W12
5sedadlový 6,0 4Motion 309 (420) Tiptronic 3 413 100
4sedadlový 6,0 4Motion 309 (420) Tiptronic 3 647 000
V10
5sedadlový 5,0 4Motion 230 (313) Tiptronic 2 700 400
4sedadlový 5,0 4Motion 230 (313) Tiptronic 2 998 100

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků