Nové motory pro VW Phaeton: 5.0 V10 TDI a 4,2 V8

V ceníku luxusního vozu VW Phaeton se nově objevují dva motory. O prvním, pětilitrovém desetiválci TDI, jsem již psali dříve ku příležitosti konání ženevského autosalonu, kde byl představen. Motor dosahuje „slušného“ točivého momentu 750 Nm a výkonu 232 kW. Druhým motorem je starý známý z Audi, osmiválec o objemu 4,2 litru s výkonem 246 kW a točivého momentu 430 Nm. Tento motor jsme již testovali v Audi A8. Motory W12 a V6 v nabídce zůstávají i nadále.

Kompletní ceník všech verzí Phaetonu:

Počet sedadel Zdvihový objem (l) Výkon kW (k) Převodovka Cena Kč
V6
5sedadlový 3,2 177 (241) 6stupňová 1 969 800
5sedadlový 3,2 177 (241) Tiptronic 2 040 000
4sedadlový 3,2 177 (241) 6stupňová 2 420 500
4sedadlový 3,2 177 (241) Tiptronic 2 490 700
V8
5sedadlový 4,2 4Motion 246 (335) Tiptronic 2 383 900
4sedadlový 4,2 4Motion 246 (335) Tiptronic 2 834 600
W12
5sedadlový 6,0 4Motion 309 (420) Tiptronic 3 413 100
4sedadlový 6,0 4Motion 309 (420) Tiptronic 3 647 000
V10
5sedadlový 5,0 4Motion 230 (313) Tiptronic 2 700 400
4sedadlový 5,0 4Motion 230 (313) Tiptronic 2 998 100

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků