Nové motory pro VW Phaeton: 5.0 V10 TDI a 4,2 V8

V ceníku luxusního vozu VW Phaeton se nově objevují dva motory. O prvním, pětilitrovém desetiválci TDI, jsem již psali dříve ku příležitosti konání ženevského autosalonu, kde byl představen. Motor dosahuje „slušného“ točivého momentu 750 Nm a výkonu 232 kW. Druhým motorem je starý známý z Audi, osmiválec o objemu 4,2 litru s výkonem 246 kW a točivého momentu 430 Nm. Tento motor jsme již testovali v Audi A8. Motory W12 a V6 v nabídce zůstávají i nadále.

Kompletní ceník všech verzí Phaetonu:

Počet sedadel Zdvihový objem (l) Výkon kW (k) Převodovka Cena Kč
V6
5sedadlový 3,2 177 (241) 6stupňová 1 969 800
5sedadlový 3,2 177 (241) Tiptronic 2 040 000
4sedadlový 3,2 177 (241) 6stupňová 2 420 500
4sedadlový 3,2 177 (241) Tiptronic 2 490 700
V8
5sedadlový 4,2 4Motion 246 (335) Tiptronic 2 383 900
4sedadlový 4,2 4Motion 246 (335) Tiptronic 2 834 600
W12
5sedadlový 6,0 4Motion 309 (420) Tiptronic 3 413 100
4sedadlový 6,0 4Motion 309 (420) Tiptronic 3 647 000
V10
5sedadlový 5,0 4Motion 230 (313) Tiptronic 2 700 400
4sedadlový 5,0 4Motion 230 (313) Tiptronic 2 998 100

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků