Nové motory pro Seaty Ibiza a Cordoba

Španělský Seat Ibiza se na sklonku roku dočkal drobného dárku, který doplní facelift z jara letošního roku. Po vzoru ostatních koncernových automobilek i Seat vymění starší motor za nový.

Tip: Přehled změn jarního faceliftu naleznete zde

Pod kapotou malého hatchbacku Ibiza, ale i sedanu Cordoba, se nově objeví čtyřválec o objemu 1,6 l s výkonem 77 kW (105 k). Ten nahradí dosavadní agregát 1,4 16V o výkonu 75 kW (100 k), který z nabídky zcela zmizí.

Ibiza s tímto motorem zvládne sprint na stovku za 10,6 s a dosáhne maximální rychlosti 193 km/h. To vše s kombinovanou spotřebou 6,9 l na 100 km.

Tip2: Test nového Seatu Ibiza s motorem 1,2 naleznete zde

Přestože nebyla přesná cena stanovena, Ibiza s tímto motorem by měla stát jen nepatrně více, než s motorem 1,4 16V. Ta u nás v základní verzi stojí 368 000 Kč.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků