Nové motory pro luxusní Volvo S80

Od počátku roku 2001 začala švédská automobilka Volvo dodávat nové motory pro svoji nejvyšší řadu S80. Jedná se o pohonné jednotky následujících objemů a výkonů.
Nové motory pro luxusní Volvo S80
Od počátku roku 2001 začala švédská automobilka Volvo dodávat nové motory pro svoji nejvyšší řadu S80. Jedná se o pohonné jednotky následujících objemů a výkonů.

Všechny další motory jsou pětiválce se čtyřventilovou technikou umístěné vpředu napříč. Prvním z nich je dvoulitrové turbo (2.0T) s výkonem 132 kW při 5 300 ot./min. Točivý moment vrcholí hodnotou 240 Nm v rozsahu 2 200 až 5300 ot./min.

Druhý má obsah 2.4 l a výkon 125 kW při 5 900 ot./min. Točivý moment 230 Nm při 4 500 ot./min.

Posledním je také 2.4 l, ale s přeplňováním, což mu dává výkon 147 kW při 6 000 ot./min. a točivý moment 285 Nm je řidiči k dispozici od 1 800 do 4 980 ot./min.

Parametry motorů jsou shodné s těmi, které jsou určeny pro řady V70 a S60. Tím se rozšířila nabídka pohonných agregátů na šest typů.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků