Nové motory pro luxusní Volvo S80

Od počátku roku 2001 začala švédská automobilka Volvo dodávat nové motory pro svoji nejvyšší řadu S80. Jedná se o pohonné jednotky následujících objemů a výkonů.
Nové motory pro luxusní Volvo S80
Od počátku roku 2001 začala švédská automobilka Volvo dodávat nové motory pro svoji nejvyšší řadu S80. Jedná se o pohonné jednotky následujících objemů a výkonů.

Všechny další motory jsou pětiválce se čtyřventilovou technikou umístěné vpředu napříč. Prvním z nich je dvoulitrové turbo (2.0T) s výkonem 132 kW při 5 300 ot./min. Točivý moment vrcholí hodnotou 240 Nm v rozsahu 2 200 až 5300 ot./min.

Druhý má obsah 2.4 l a výkon 125 kW při 5 900 ot./min. Točivý moment 230 Nm při 4 500 ot./min.

Posledním je také 2.4 l, ale s přeplňováním, což mu dává výkon 147 kW při 6 000 ot./min. a točivý moment 285 Nm je řidiči k dispozici od 1 800 do 4 980 ot./min.

Parametry motorů jsou shodné s těmi, které jsou určeny pro řady V70 a S60. Tím se rozšířila nabídka pohonných agregátů na šest typů.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 118 740 km
Cena: 560 000 Kč
Volvo S80 2,4
Rok výroby: 2012
Stav: 117 530 km
Cena: 380 000 Kč
Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2010
Stav: 199 811 km
Cena: 390 000 Kč
Volvo V40 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 242 247 km
Cena: 60 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2012
Stav: 156 631 km
Cena: 320 000 Kč
Volvo XC60 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 193 679 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků