To bude brutus ... a taky to označení 550i vypadá moc hezky, ne? :) Tohle se mi na BMW hrozně líbí, jak prakticky neustále vyvíjí lepší a lepší motory, které potom dost rychle implantuje do všech řad ... a starší verze pošle nekompromisně do kytek, a neopruzuje s nima furt jako třeba VW s 2.0 85kW ve škodárnách.
Skoda, ze pan redaktor uz nenapsal, ze tyto nove diesely 4.0d a 3.0d maji nove blok z hliniku (oproti puvodnimu z litiny), coz znamena usporu cca 50kg pro V8 a 30 pro R6 (uz mi to vypadlo z hlavy kolik presne), jakou technologii odlevani se vyrabeji - neni to zase tak az uplne jednoduche a zpusob chlazeni formy hraje nejdulezitejsi roli - atp.
Už jsme to zmiňovali v článku o faceliftu 7.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.