Nové motory pro BMW: 125i, 335i, 335d

Britský AutoExpress se krátce zmiňuje o novinkách, které se objeví pod kapotami BMW řady 1 a 3. Známe jen číselná označení, z nich lze ale dobře vyčíst, jaký motor bude v bavorácích skrývat. Řada 1 obdrží řadový šestiválec 2.5 l s výkonem 160 kW (125i), který měl premiéru v trojkové řadě. Bude to stupeň mezi 120i (R4, 110 kW) a 130i (R6, 190 kW).

Trojková řada pak obdrží již dříve zmíněný třílitrový benzínový šestiválec 335i, který bude přeplňovaán dvěma turbodmychadly v řadě. 335i bude mít výkon okolo 330 k (cca 242 kW), což je o 72 koní více, než má 330i a jen o 14 koní méně, než má současný model M3 (253 kW, 344 k). Řadový motor bude používat stejnou technologii přeplňování jako šestiválcový nafťák 535d, tedy dvě turba v sérii, která eliminují turboefekt a zvýší výkon v nízkých otáčkách. 

A konečně to bude verze 335d, dvoustupňově přeplňovaný naftový šestiválec s výkonem 200 kW. Tento motor si odbyl premiéru již dříve v pětkové řadě (535d). AutoExpress tak potvrzuje informace, které zveřejnil v dubnu Autocar. Nebude chybět ani pohon všech kol s označením „x“ pro vybrané motorizace.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nové BMW řady 3

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků