Nové motory pro Audi A3 a nový třílitr pro A8 (ceník)

Audi A3 byla na českém trhu obohacena o nové motory. Zatímco při uvedení automobilu na trh po brněnském autosalonu byly k dispozici pouze motory 1.6 75 kW, 2.0 FSI 110 kW a 2.0 TDI 103 kW, v současné době se automobil prodává se třemi dalšími motory, 1.6 FSI 85 kW, 1.9 TDI 77 kW a šestiválcem 3.2, který se dodává s pohonem všech kol.

Výbava Atraction:

  • 1.6 5rychlostní: 560 000 Kč
  • 1.6 tiptronic: 611 100 Kč
  • 1.6 FSI 6rychlostní: 625 000 Kč
  • 2.0 FSI 6rychlostní: 735 000 Kč
  • 2.0 FSI tiptronic: 786 100 Kč
  • 1.9 TDI 5rychlostní: 650 000 Kč
  • 2.0 TDI 6rychlostní: 720 000 Kč

Výbava Ambition:

  • 1.6 5rychlostní: 614 000 Kč
  • 1.6 tiptronic: 665 100 Kč
  • 1.6 FSI 6rychlostní: 679 000 Kč
  • 2.0 FSI 6rychlostní: 789 000 Kč
  • 2.0 FSI tiptronic: 840 100 Kč
  • 3.2 quattro 6rychlostní: 1 020 000 Kč
  • 1.9 TDI 5rychlostní: 704 000 Kč
  • 2.0 TDI 6rychlostní: 774 000 Kč

Výbava Ambiente:

  • 1.6 5rychlostní: 611 000 Kč
  • 1.6 tiptronic: 662 100 Kč
  • 1.6 FSI 6rychlostní: 676 000 Kč
  • 2.0 FSI 6rychlostní: 786 000 Kč
  • 2.0 FSI tiptronic: 837 100 Kč
  • 1.9 TDI 5rychlostní: 701 000 Kč
  • 2.0 TDI 6rychlostní: 771 000 Kč

Kompletní přehled výbav najdete v mém starším článku. Mimochodem, motor 2.0 FSI, který stejně jako ostatní motory FSI od VW by měl jezdit na Natural 98, je dražší než 2.0 TDI; běžně uvažující zákazník si ho na českém trhu zkrátka nekoupí.

Inovovaná byla i Audi A8, nově má pod kapotou šestiválcový třílitr s výkonem 162 kW. Spotřeba se pohybuje okolo 9,6 l na sto km, akcelerace na stovku trvá 7,9 sekundy. Pod kapotou je ale i další novinka, bezestupňová převodovka multitronic. Základní cena činí na českém trhu 1 998 000 korun.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků