Nové motory pro Audi A3 a nový třílitr pro A8 (ceník)

Audi A3 byla na českém trhu obohacena o nové motory. Zatímco při uvedení automobilu na trh po brněnském autosalonu byly k dispozici pouze motory 1.6 75 kW, 2.0 FSI 110 kW a 2.0 TDI 103 kW, v současné době se automobil prodává se třemi dalšími motory, 1.6 FSI 85 kW, 1.9 TDI 77 kW a šestiválcem 3.2, který se dodává s pohonem všech kol.

Výbava Atraction:

  • 1.6 5rychlostní: 560 000 Kč
  • 1.6 tiptronic: 611 100 Kč
  • 1.6 FSI 6rychlostní: 625 000 Kč
  • 2.0 FSI 6rychlostní: 735 000 Kč
  • 2.0 FSI tiptronic: 786 100 Kč
  • 1.9 TDI 5rychlostní: 650 000 Kč
  • 2.0 TDI 6rychlostní: 720 000 Kč

Výbava Ambition:

  • 1.6 5rychlostní: 614 000 Kč
  • 1.6 tiptronic: 665 100 Kč
  • 1.6 FSI 6rychlostní: 679 000 Kč
  • 2.0 FSI 6rychlostní: 789 000 Kč
  • 2.0 FSI tiptronic: 840 100 Kč
  • 3.2 quattro 6rychlostní: 1 020 000 Kč
  • 1.9 TDI 5rychlostní: 704 000 Kč
  • 2.0 TDI 6rychlostní: 774 000 Kč

Výbava Ambiente:

  • 1.6 5rychlostní: 611 000 Kč
  • 1.6 tiptronic: 662 100 Kč
  • 1.6 FSI 6rychlostní: 676 000 Kč
  • 2.0 FSI 6rychlostní: 786 000 Kč
  • 2.0 FSI tiptronic: 837 100 Kč
  • 1.9 TDI 5rychlostní: 701 000 Kč
  • 2.0 TDI 6rychlostní: 771 000 Kč

Kompletní přehled výbav najdete v mém starším článku. Mimochodem, motor 2.0 FSI, který stejně jako ostatní motory FSI od VW by měl jezdit na Natural 98, je dražší než 2.0 TDI; běžně uvažující zákazník si ho na českém trhu zkrátka nekoupí.

Inovovaná byla i Audi A8, nově má pod kapotou šestiválcový třílitr s výkonem 162 kW. Spotřeba se pohybuje okolo 9,6 l na sto km, akcelerace na stovku trvá 7,9 sekundy. Pod kapotou je ale i další novinka, bezestupňová převodovka multitronic. Základní cena činí na českém trhu 1 998 000 korun.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků