Nové motory pro Audi A3 a nový třílitr pro A8 (ceník)

Audi A3 byla na českém trhu obohacena o nové motory. Zatímco při uvedení automobilu na trh po brněnském autosalonu byly k dispozici pouze motory 1.6 75 kW, 2.0 FSI 110 kW a 2.0 TDI 103 kW, v současné době se automobil prodává se třemi dalšími motory, 1.6 FSI 85 kW, 1.9 TDI 77 kW a šestiválcem 3.2, který se dodává s pohonem všech kol.

Výbava Atraction:

  • 1.6 5rychlostní: 560 000 Kč
  • 1.6 tiptronic: 611 100 Kč
  • 1.6 FSI 6rychlostní: 625 000 Kč
  • 2.0 FSI 6rychlostní: 735 000 Kč
  • 2.0 FSI tiptronic: 786 100 Kč
  • 1.9 TDI 5rychlostní: 650 000 Kč
  • 2.0 TDI 6rychlostní: 720 000 Kč

Výbava Ambition:

  • 1.6 5rychlostní: 614 000 Kč
  • 1.6 tiptronic: 665 100 Kč
  • 1.6 FSI 6rychlostní: 679 000 Kč
  • 2.0 FSI 6rychlostní: 789 000 Kč
  • 2.0 FSI tiptronic: 840 100 Kč
  • 3.2 quattro 6rychlostní: 1 020 000 Kč
  • 1.9 TDI 5rychlostní: 704 000 Kč
  • 2.0 TDI 6rychlostní: 774 000 Kč

Výbava Ambiente:

  • 1.6 5rychlostní: 611 000 Kč
  • 1.6 tiptronic: 662 100 Kč
  • 1.6 FSI 6rychlostní: 676 000 Kč
  • 2.0 FSI 6rychlostní: 786 000 Kč
  • 2.0 FSI tiptronic: 837 100 Kč
  • 1.9 TDI 5rychlostní: 701 000 Kč
  • 2.0 TDI 6rychlostní: 771 000 Kč

Kompletní přehled výbav najdete v mém starším článku. Mimochodem, motor 2.0 FSI, který stejně jako ostatní motory FSI od VW by měl jezdit na Natural 98, je dražší než 2.0 TDI; běžně uvažující zákazník si ho na českém trhu zkrátka nekoupí.

Inovovaná byla i Audi A8, nově má pod kapotou šestiválcový třílitr s výkonem 162 kW. Spotřeba se pohybuje okolo 9,6 l na sto km, akcelerace na stovku trvá 7,9 sekundy. Pod kapotou je ale i další novinka, bezestupňová převodovka multitronic. Základní cena činí na českém trhu 1 998 000 korun.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků