Nové motory pro Audi A3 a nový třílitr pro A8 (ceník)

Audi A3 byla na českém trhu obohacena o nové motory. Zatímco při uvedení automobilu na trh po brněnském autosalonu byly k dispozici pouze motory 1.6 75 kW, 2.0 FSI 110 kW a 2.0 TDI 103 kW, v současné době se automobil prodává se třemi dalšími motory, 1.6 FSI 85 kW, 1.9 TDI 77 kW a šestiválcem 3.2, který se dodává s pohonem všech kol.

Výbava Atraction:

  • 1.6 5rychlostní: 560 000 Kč
  • 1.6 tiptronic: 611 100 Kč
  • 1.6 FSI 6rychlostní: 625 000 Kč
  • 2.0 FSI 6rychlostní: 735 000 Kč
  • 2.0 FSI tiptronic: 786 100 Kč
  • 1.9 TDI 5rychlostní: 650 000 Kč
  • 2.0 TDI 6rychlostní: 720 000 Kč

Výbava Ambition:

  • 1.6 5rychlostní: 614 000 Kč
  • 1.6 tiptronic: 665 100 Kč
  • 1.6 FSI 6rychlostní: 679 000 Kč
  • 2.0 FSI 6rychlostní: 789 000 Kč
  • 2.0 FSI tiptronic: 840 100 Kč
  • 3.2 quattro 6rychlostní: 1 020 000 Kč
  • 1.9 TDI 5rychlostní: 704 000 Kč
  • 2.0 TDI 6rychlostní: 774 000 Kč

Výbava Ambiente:

  • 1.6 5rychlostní: 611 000 Kč
  • 1.6 tiptronic: 662 100 Kč
  • 1.6 FSI 6rychlostní: 676 000 Kč
  • 2.0 FSI 6rychlostní: 786 000 Kč
  • 2.0 FSI tiptronic: 837 100 Kč
  • 1.9 TDI 5rychlostní: 701 000 Kč
  • 2.0 TDI 6rychlostní: 771 000 Kč

Kompletní přehled výbav najdete v mém starším článku. Mimochodem, motor 2.0 FSI, který stejně jako ostatní motory FSI od VW by měl jezdit na Natural 98, je dražší než 2.0 TDI; běžně uvažující zákazník si ho na českém trhu zkrátka nekoupí.

Inovovaná byla i Audi A8, nově má pod kapotou šestiválcový třílitr s výkonem 162 kW. Spotřeba se pohybuje okolo 9,6 l na sto km, akcelerace na stovku trvá 7,9 sekundy. Pod kapotou je ale i další novinka, bezestupňová převodovka multitronic. Základní cena činí na českém trhu 1 998 000 korun.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků