Nové motory pod kapotou Audi

16 komentářů

Calvin
28. května • 21:06

Docela dobrý, ale stejně jsou nejlepší motory ALFA ROMEO. Již letitý 2.0TS dosahuje 110kW a to bez přímého vstřiku a co teprv nový 2.0 JTS se 120kW?! Nemluvím o 3.2 V6 GTA, to je nádhera i napohled

DDT
30. května • 7:47

Hm a což takhle Mitsubishi 1,6 MIVEC 129kW / 7500ot.min.  175Nm / 7000ot.min. Tomu říkám technický vyspělý motor   

 Alfa V6 GTA je srdeční záležitost pro fanjšmekry,    VW,  to je pro magory

Mik
29. května • 15:13

A co teprve taková Toyota 1,8 VVTLi se skoro 200 koňmi (přes 140 kW) a to bez pískání turba Hold kdo umí ten umí a kdo neumí, tak je němec

Jaroslav
29. května • 18:15

No, skoro bych s tebou souhlasil, nicméně lze pro objektivitu říci, že sportovní 1.8VVTLi od Toyoty je velmi, ale opravdu velmi vysokootáčková (cca 7.800 ot.), na normální ježdění to asi moc není. Na to má Toyota jinou 1.8 VVTi o nižším výkonu 99kW.

habakuk
14. června • 17:08

Nejlepší motor se kterým jsem se kdy setkal byl dnes již nevyráběný řadový pětiválec 2,2 turbo 20V od Audi, který se do roku 1999 montoval do verze S6. V základu 169kW/350Nm, overboost 380Nm, s chiptuningem 202kW/460Nm a s turbo-kitem KKK 380kW/550Nm. Báječné svezení s velmi přijatelnou spotřebou, fantastickým zvukem a naprosto nezničitelný. Škoda, že tenhle motor už opustili a šli do velkoobjemových osmiválců.

JJ
30. května • 10:41

Možná byste se mohli místo těch hádek podívat na výsledky anket o motor roku - pak vám bude jasné, že nejlepší motory sělá BMW a Honda.

DDT
30. května • 11:43

Anketa o motor roku 2002 v  kategorii  1,4 - 1,8 litru  má Toyota první místo  

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JJ
31. května • 10:41

To je ale jediná kategorie, ve které Toyota výrazněji uspěla

Petr
28. května • 19:11

Obvykle se o novinkách mluví, ale do výroby se dostávají pomaleji. Kdy se předpokládá, že se do nových aut dostane  nový 2,5TDI se 188 koňmi, prosím?

Kdy bude modernizovaný  aby měl parametry TDI  firmy MBW, např. hluk při spuštění?

Petr

Jaroslav
29. května • 18:04

Pokud chceš mít 2.5 V6 TDI s výkonem kolem 180 koní, tak si to můžeš koupit hned (do některých verzí se prodává už dávno).  Nebo si kup základ o 150 koních a chiptuningem z toho těch cca 180 koní dostaneš.

Toy
30. května • 11:00

Ale ztratis zaruku a pokud budes chtit ladit u ABTu tak Te to vyjde cca50 tis. Neni lepsi radeji novy motor?

Jaroslav
30. května • 15:29

Chiptuning na Audi 2.5 TDI V6 tojí cca 28.900,- Kč, viz http://www.abw-sequana-tuning.cz/

Parametry taktového motoru jsou zase někde jinde (o třídu výše), stojí to za to !

rusty
30. května • 11:11

Jezdím už asi rok s A6 2.5TDi. U prodejce jsem si nechal udělat ABT chip tuning (134 kW/350 Nm, 0-100 za 8.3 s) bez ztráty záruky na motor. Novým čipem se podstatně zlepšila pružnost motoru na praktické hodnoty lepší než 2.5 TDi/132kW. Přestavba stála asi 40 tis Kč. Ale stojí to za to.

Jaroslav
28. května • 14:08

To je teda zajímavé, nedávno (řádově pár měsíců nazpět) se VW chlubil novým motorem 2.0 o výkonu 130 koní , který měl nahradit starší 2.0 (115k) a nyní  je tu další dvoulitr FSI o 150 koních. Nevím, jestli nebudou mít u VW trochu přemotorizováno....   Copak na to asi říká ekonomika výroby.... 

Jinak je to samozřejmě dobře, že budou nové lepší motory, protože už VW začínal za konkurencí někdy zaostávat. Otázkou zůstává, kolik se z toho nového dostane do Škodovek.

krTEKK
28. května • 9:28

Fabii by slusel i VW 1.4 TDI, ale toho se asi nedockame

HUF_tuner
28. května • 12:42

Fabii by toho slušelo víc... Třeba 2.0FSI, 2.0TDI nebo 1.8T 180PS (ten snad bude ve Fabii RS, která vznikne kvůli homologaci Fabie WRC).

Nový Golf V bude super motorizacemi překypovat, tak uvidíme, co pustí nám sem na východ :o)

Doporučujeme

Články odjinud