Docela dobrý, ale stejně jsou nejlepší motory ALFA ROMEO. Již letitý 2.0TS dosahuje 110kW a to bez přímého vstřiku a co teprv nový 2.0 JTS se 120kW?! Nemluvím o 3.2 V6 GTA, to je nádhera i napohled
Hm a což takhle Mitsubishi 1,6 MIVEC 129kW / 7500ot.min. 175Nm / 7000ot.min. Tomu říkám technický vyspělý motor
Alfa V6 GTA je srdeční záležitost pro fanjšmekry, VW, to je pro magory
A co teprve taková Toyota 1,8 VVTLi se skoro 200 koňmi (přes 140 kW) a to bez pískání turba Hold kdo umí ten umí a kdo neumí, tak je němec
No, skoro bych s tebou souhlasil, nicméně lze pro objektivitu říci, že sportovní 1.8VVTLi od Toyoty je velmi, ale opravdu velmi vysokootáčková (cca 7.800 ot.), na normální ježdění to asi moc není. Na to má Toyota jinou 1.8 VVTi o nižším výkonu 99kW.
Nejlepší motor se kterým jsem se kdy setkal byl dnes již nevyráběný řadový pětiválec 2,2 turbo 20V od Audi, který se do roku 1999 montoval do verze S6. V základu 169kW/350Nm, overboost 380Nm, s chiptuningem 202kW/460Nm a s turbo-kitem KKK 380kW/550Nm. Báječné svezení s velmi přijatelnou spotřebou, fantastickým zvukem a naprosto nezničitelný. Škoda, že tenhle motor už opustili a šli do velkoobjemových osmiválců.
Možná byste se mohli místo těch hádek podívat na výsledky anket o motor roku - pak vám bude jasné, že nejlepší motory sělá BMW a Honda.
Anketa o motor roku 2002 v kategorii 1,4 - 1,8 litru má Toyota první místo
To je ale jediná kategorie, ve které Toyota výrazněji uspěla
Obvykle se o novinkách mluví, ale do výroby se dostávají pomaleji. Kdy se předpokládá, že se do nových aut dostane nový 2,5TDI se 188 koňmi, prosím?
Kdy bude modernizovaný aby měl parametry TDI firmy MBW, např. hluk při spuštění?
Petr
Pokud chceš mít 2.5 V6 TDI s výkonem kolem 180 koní, tak si to můžeš koupit hned (do některých verzí se prodává už dávno). Nebo si kup základ o 150 koních a chiptuningem z toho těch cca 180 koní dostaneš.
Ale ztratis zaruku a pokud budes chtit ladit u ABTu tak Te to vyjde cca50 tis. Neni lepsi radeji novy motor?
Chiptuning na Audi 2.5 TDI V6 tojí cca 28.900,- Kč, viz http://www.abw-sequana-tuning.cz/
Parametry taktového motoru jsou zase někde jinde (o třídu výše), stojí to za to !
Jezdím už asi rok s A6 2.5TDi. U prodejce jsem si nechal udělat ABT chip tuning (134 kW/350 Nm, 0-100 za 8.3 s) bez ztráty záruky na motor. Novým čipem se podstatně zlepšila pružnost motoru na praktické hodnoty lepší než 2.5 TDi/132kW. Přestavba stála asi 40 tis Kč. Ale stojí to za to.
To je teda zajímavé, nedávno (řádově pár měsíců nazpět) se VW chlubil novým motorem 2.0 o výkonu 130 koní , který měl nahradit starší 2.0 (115k) a nyní je tu další dvoulitr FSI o 150 koních. Nevím, jestli nebudou mít u VW trochu přemotorizováno.... Copak na to asi říká ekonomika výroby....
Jinak je to samozřejmě dobře, že budou nové lepší motory, protože už VW začínal za konkurencí někdy zaostávat. Otázkou zůstává, kolik se z toho nového dostane do Škodovek.
Fabii by slusel i VW 1.4 TDI, ale toho se asi nedockame
Fabii by toho slušelo víc... Třeba 2.0FSI, 2.0TDI nebo 1.8T 180PS (ten snad bude ve Fabii RS, která vznikne kvůli homologaci Fabie WRC).
Nový Golf V bude super motorizacemi překypovat, tak uvidíme, co pustí nám sem na východ :o)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.