Nové motory od PSA a Fordu - další body pro naftu

14 komentářů

theo
24. března • 21:33

Je pěkný, že se krouťák TDCi 2,0 zvýšil o 36%. Škoda jen, že nevíme ty hodnoty

Petr xyz
24. března • 15:30

Motor TDCi od Fordu, který  má dnes výkon 96 kW, bude mít výkon 100 kW, což asi nebude zlepšení o 25% jak udáváte pane Dolejši ve článku  

Tomáš Votruba
24. března • 15:38

Pan Dolejš zřejmě výsledek srovnával s motorem HDI, ne s agregátem TDCi. Nový dvoulitr totiž vychází především z něj.

Petr xyz
24. března • 16:30

Moc se mi nechce věřit tomu, že TDCi 100 kW vychází ze staršího HDI, spíš bych se přikláněl k tomu, že vychází skutečně ze současného motoru, který se montuje do Mondea a  jsou pouze upravena data řídící jednotky. Ale nejsem odborník, takže se nechám rád poučit.... 

Tomáš Votruba
24. března • 16:37

Přečtěte si znovu článek

Petr xyz
24. března • 16:45

Článek je jedna věc skutečnost může být jiná. Záleží z jakých zdrojů autor čerpal a nepředpokládám, že Vy ani autor jste odborníky přes motory . Neberte to osobně, ale zajímal by mě názor skutečně někoho kdo je od fochu....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomáš Votruba
24. března • 16:51

Jinak čerpáme vždy jen z oficiálních zdrojů, tudíž jsou informace naprosto seriózního charakteru.

Libor Zezulka
25. března • 17:05

Rumunština nám jde lépe :)

Flipper Tom
24. března • 17:13

tedy pokud si zrovna nepleteš například užitečný zatížení a objem kufru :)

Tomáš Votruba
24. března • 17:14

To bylo v azbuce :)

Tomáš Votruba
24. března • 16:50

Věřit nemusíte, ale je to tak. Dle oficiálního vyjádření Peugeotu i Citroënu vycházi motor 2.0 HDI/Duratorq TDCi 2.0 z rodiny motorů 2.0 HDI, které se od roku 1998 montují do modelů koncernu PSA.

Funny
25. března • 5:15

No dejme tomu že máte pravdu. Pak ale naprosto nechápu proč HDI v 307 má decentní zvuk jen málo připomínající diesel a TDCI v Mondeu hrčí jak vyběhanej Zetor.

Petr xyz
24. března • 16:58

Že motory TDCi vycházejí z motorů HDI se nikdo nepře, ale já jenom říkám, že TDCi 100kW je "potomkem" TDCi 96 kW, který pochází trochu oklikou z HDI.

Tomáš Votruba
24. března • 17:03

O tom se přít samozřejmě můžete, ale dle PSA vychází 2.0 TDCi 100 kW z motorů HDI (z roku 1998), proto se mluví o takovém nárůstu výkonu (cca čtvrtinovém) a točivého momentu (36 procent). V článku tedy není chyba. O to se mi tu jedná.

Doporučujeme

Články odjinud