Je pěkný, že se krouťák TDCi 2,0 zvýšil o 36%. Škoda jen, že nevíme ty hodnoty
Motor TDCi od Fordu, který má dnes výkon 96 kW, bude mít výkon 100 kW, což asi nebude zlepšení o 25% jak udáváte pane Dolejši ve článku
Pan Dolejš zřejmě výsledek srovnával s motorem HDI, ne s agregátem TDCi. Nový dvoulitr totiž vychází především z něj.
Moc se mi nechce věřit tomu, že TDCi 100 kW vychází ze staršího HDI, spíš bych se přikláněl k tomu, že vychází skutečně ze současného motoru, který se montuje do Mondea a jsou pouze upravena data řídící jednotky. Ale nejsem odborník, takže se nechám rád poučit....
Přečtěte si znovu článek
Článek je jedna věc skutečnost může být jiná. Záleží z jakých zdrojů autor čerpal a nepředpokládám, že Vy ani autor jste odborníky přes motory . Neberte to osobně, ale zajímal by mě názor skutečně někoho kdo je od fochu....
Jinak čerpáme vždy jen z oficiálních zdrojů, tudíž jsou informace naprosto seriózního charakteru.
Rumunština nám jde lépe :)
tedy pokud si zrovna nepleteš například užitečný zatížení a objem kufru :)
To bylo v azbuce :)
Věřit nemusíte, ale je to tak. Dle oficiálního vyjádření Peugeotu i Citroënu vycházi motor 2.0 HDI/Duratorq TDCi 2.0 z rodiny motorů 2.0 HDI, které se od roku 1998 montují do modelů koncernu PSA.
No dejme tomu že máte pravdu. Pak ale naprosto nechápu proč HDI v 307 má decentní zvuk jen málo připomínající diesel a TDCI v Mondeu hrčí jak vyběhanej Zetor.
Že motory TDCi vycházejí z motorů HDI se nikdo nepře, ale já jenom říkám, že TDCi 100kW je "potomkem" TDCi 96 kW, který pochází trochu oklikou z HDI.
O tom se přít samozřejmě můžete, ale dle PSA vychází 2.0 TDCi 100 kW z motorů HDI (z roku 1998), proto se mluví o takovém nárůstu výkonu (cca čtvrtinovém) a točivého momentu (36 procent). V článku tedy není chyba. O to se mi tu jedná.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.