Nové modely Audi S4, A4 Allroad a R8 V10 s českými cenami

Audi uvádí na český trh trojici svých novinek. Nyní si tak i čeští zákazníci mohou oficiálně pořídit nové S4 ve verzích limuzína a Avant, Audi A4 Allroad quattro a R8 V10 5,2 FSI quattro. Nové modely Audi S4 a S4 Avant jsou ve svém segmentu kvalitní sportovci, podrobně jsme o nich psali třeba na tomto místě. Jejich nový motor 3,0 TFSI kombinuje největší výkon 245 kW (333 k) s překvapivě nízkou „papírovou” průměrnou spotřebou paliva ve výši 9,7 (Avant 9,9) litru na 100 km. Cena bude začínat na 1 449 700 Kč u limuzíny (bez DPH pak 1 218 235 Kč), u verze Avant to bude 1 498 800 Kč (bez DPH 1 259 496 Kč).

Audi A4 Allroad quattro se zvýšenou světlou výškou a trvalým pohonem všech kol quattro se má cítit jako doma na všech silnicích a cestách, nejlépe mu ale bude někde na „polňačce”. Ostatně, podrobně jsme vás o něm informovali na tomto místě. Audi A4 allroad quattro se začíná prodávat se třemi motory a základní cena je stanovena na 1 091 000 Kč (cena bez DPH činí 916 807 Kč).

Dalším modelem, kde dovozce zveřejňuje ceny, je supersport R8 V10 5,2 FSI quattro. Model R8 s desetiválcovým motorem o objemu 5,2 litru nabízí největší výkon 386 kW (525 k) a maximální točivý moment 530 Nm, psali jsme o něm na tomto místě a je zárukou strhujících jízdních zážitků. Jeho cena startuje na 3 896 600 Kč (bez DPH 3 274 454 Kč). 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi S4 / Audi A4 allroad / Audi R8 V10 5,2 FSI
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků