Nové Mitsubishi Pajero, známe české ceny

Inovované Pajero nabízí zatím pouze jediný motor a jedinou převodovku. O pohon se bude starat šestiválcový naftový agregát se vstřikováním common rail o objemu 3,2 l. Ten bude ovšem k dispozici ve dvou výkonnostních variantách. Slabší nabídne výkon 118 kW (160 k) a točivý moment 381 Nm, silnější pak 125 kW (170 k) a točivý moment 373 Nm.

O přenos výkonu na všechna kola se pak stará standardně dodávaný pětistupňový automat.

Pajero bude stejně jako u minulé generace nabízen ve dvou délkách. Menší měří na délku 4 385 mm s rozvorem 2 545 mm a delší pak 4 900 mm a 2 780 mm.

 
Výbava
Krátká verze
Invite
Intense
Dakar
Paris
3,2 DI-D MT5 160 k
999 900
1 089 900
1 219 900
1 339 900
3,2 DI-D AT5 170 k
1 059 900
1 149 900
1 279 900
1 399 900
Dlouhá verze
3,2 DI-D MT5 160 k
1 059 900
1 149 900
1 279 900
1 399 900
3,2 DI-D AT5 170 k
1 119 900
1 209 900
1 339 900
1 459 900

Již v základní výbavě lze najít ABS s EBD, systém řízení trakce M-ASTC, uzávěrku zadního diferenciálu, klimatizaci pro přední sedadla, kompletní el. výbavu a mnoho dalšího. Od druhého stupně lze ve voze najít navíc xenonové světlomety, přední mlhovky, automatickou klimatizaci pro přední a manuální klimatizaci pro zadní sedačky, atd.

Tip: Podrobný ceník s přehledem standardní výbavy si můžete prohlédnout zde.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků