Nové Mitsubishi Pajero, známe české ceny

Inovované Pajero nabízí zatím pouze jediný motor a jedinou převodovku. O pohon se bude starat šestiválcový naftový agregát se vstřikováním common rail o objemu 3,2 l. Ten bude ovšem k dispozici ve dvou výkonnostních variantách. Slabší nabídne výkon 118 kW (160 k) a točivý moment 381 Nm, silnější pak 125 kW (170 k) a točivý moment 373 Nm.

O přenos výkonu na všechna kola se pak stará standardně dodávaný pětistupňový automat.

Pajero bude stejně jako u minulé generace nabízen ve dvou délkách. Menší měří na délku 4 385 mm s rozvorem 2 545 mm a delší pak 4 900 mm a 2 780 mm.

 
Výbava
Krátká verze
Invite
Intense
Dakar
Paris
3,2 DI-D MT5 160 k
999 900
1 089 900
1 219 900
1 339 900
3,2 DI-D AT5 170 k
1 059 900
1 149 900
1 279 900
1 399 900
Dlouhá verze
3,2 DI-D MT5 160 k
1 059 900
1 149 900
1 279 900
1 399 900
3,2 DI-D AT5 170 k
1 119 900
1 209 900
1 339 900
1 459 900

Již v základní výbavě lze najít ABS s EBD, systém řízení trakce M-ASTC, uzávěrku zadního diferenciálu, klimatizaci pro přední sedadla, kompletní el. výbavu a mnoho dalšího. Od druhého stupně lze ve voze najít navíc xenonové světlomety, přední mlhovky, automatickou klimatizaci pro přední a manuální klimatizaci pro zadní sedačky, atd.

Tip: Podrobný ceník s přehledem standardní výbavy si můžete prohlédnout zde.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků