Není to pro mladé kluky,ale pro vyzrálé řidiče co používají tu věc v hlavě.Loni funglovka 2.0l 110 kw benzin a velká spokojenost.Hlavně to má fofr klacek a klasickou ručku.
Byl jsem se projet přechozím modelem. Papírově uváděný kombinovaný výkon 180 HP vůbec neodpovídal realitě. Jízda na elektromotor je jako jet s bruskou, která vydává pískavý zvuk. Po uvolnění pedálu "plynu" začne auto hned brzdit v závislosti na nastaveném stupni rekuperace. Nemluvě o vysoko položeném těžišti, náchylnost k vyletění ze zatáčky, a zadní hraně nákladové prostoru, což určitě "ocení" senioři při nakládání bas piva v Lídlu :-P. Za ty peníze je to nesmysl B-].
Je vidět, že tomu vůbec nerozumíš a takový vůz určitě pro tebe není. Jinak Outlander PHev vyhrál "losí test" mezi vozidly podobného typu.
Tak nějak nevím, co na takovou blbost říct. To je jako jít si koupit sporťák a říkat, ze se tam člověk musí ohýbat. Těžiště má už od druhé generace výborně optimalizované. Vážně nepiš blbosti.
Nesmysl je, že se automobily zcvokly do SUVéček. Z principu vysoká polohu těžiště zadělává na výlet vzduchem při rychlejším projetí zatáčky. O převrácených SUV v příkopech vedle silnic v zimě ani nemluvě.
Jo v příkopech :-)) A pak jsi vyndal ruku z nočníku. Nech si ty pohádky mezi stejně zakomplexované. Škoda, že existuje mapa nehod včetně statistiky důvodů. Je vážně smutné, že tací jelimani se mohou vyjadřovat, čit lhát, veřejně. Nevymýšlej si příště a nelži smyšlené pohádky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.