Nové Mitsubishi Outlander PHEV se odhaluje na prvních fotkách. Má větší baterii i místo pro sedm

6 komentářů

Radek
30. července • 14:50

Není to pro mladé kluky,ale pro vyzrálé řidiče co používají tu věc v hlavě.Loni funglovka 2.0l 110 kw benzin a velká spokojenost.Hlavně to má fofr klacek a klasickou ručku.

Kevil
29. července • 16:12

Byl jsem se projet přechozím modelem. Papírově uváděný kombinovaný výkon 180 HP vůbec neodpovídal realitě. Jízda na elektromotor je jako jet s bruskou, která vydává pískavý zvuk. Po uvolnění pedálu "plynu" začne auto hned brzdit v závislosti na nastaveném stupni rekuperace. Nemluvě o vysoko položeném těžišti, náchylnost k vyletění ze zatáčky, a zadní hraně nákladové prostoru, což určitě "ocení" senioři při nakládání bas piva v Lídlu :-P. Za ty peníze je to nesmysl B-].

Eda
1. srpna • 14:44

Je vidět, že tomu vůbec nerozumíš a takový vůz určitě pro tebe není. Jinak Outlander PHev vyhrál "losí test" mezi vozidly podobného typu.

Milan Votava
30. července • 7:44

Tak nějak nevím, co na takovou blbost říct. To je jako jít si koupit sporťák a říkat, ze se tam člověk musí ohýbat. Těžiště má už od druhé generace výborně optimalizované. Vážně nepiš blbosti.

Kevil
30. července • 9:46

Nesmysl je, že se automobily zcvokly do SUVéček. Z principu vysoká polohu těžiště zadělává na výlet vzduchem při rychlejším projetí zatáčky. O převrácených SUV v příkopech vedle silnic v zimě ani nemluvě.

Votava
1. srpna • 18:39

Jo v příkopech :-)) A pak jsi vyndal ruku z nočníku. Nech si ty pohádky mezi stejně zakomplexované. Škoda, že existuje mapa nehod včetně statistiky důvodů. Je vážně smutné, že tací jelimani se mohou vyjadřovat, čit lhát, veřejně. Nevymýšlej si příště a nelži smyšlené pohádky.

Doporučujeme

Články odjinud