Nové Mitsubishi ASX oficiálně: Auto, kterému nelze skoro nic vytknout. Už jsme v něm seděli!

32 komentářů

architekt
1. října • 19:48

Smutný konec slavné značky, alespoň v Evropě. Byl jsem jí věrný přes dvacetpět let, ale s Eclipse Cross PHEV, bohužel, končím. S Francouzi podle mne vede cesta do pekel...

Ladislav
24. září • 13:51

Mě se líbí, jak zde každý ohrnuje nos nad tím, že je to přebrandovaný Renault.
Pro krachující Mits. to je nejlepší co je mohlo potkat.Že vám tak nevadí Octavia? Což je pouze a jen technikou Golf, Lenon
Superb přefaceliftovaný Passat a A4
Kamiq vs Areca
Kodiaq Tiguan a mohl bych pokračovat.........Šulínci Captur je v daném segmentu to nejlepší na evropském trhu.

OnlyTruth
26. září • 10:32

Chyba: Passat uz od generacie B6 (2005) je len vacsi Golf (takisto ako aj Superb 2.gen+) ... A4 bol passat B5 a Superb 1 a seat exeo nic viac.. premiovu techniku rychlo vymenili za lacnu aby viac zarobili

Jarda P
21. září • 17:47

Místo jednoho kosočtverce máme tři. Asi nám chtějí v Rencku naznačit, jak velkou p..u si z nas delaji..

Hulmi Ukolen
22. září • 14:57

S tebe nikdo pí-ču dělat nemusí. Ty už jsi. Asi po matce. Odhaduji....

OnlyTruth
21. září • 15:00

ako hneď prvé - tie svetla fakt mohli zmeniť... 1:1 kopia nie je veľmi dobre.. aj keď chceli ušetriť... snáď im pôjdu dobre predaje , nech sa spamätajú a začnú robiť poriadne auta zase ako bolo Lancer Evo, Galant VR4 (pripadne AMG), 3000GT, Eclipse pripadne zase dobré nové Pajero

Zlej pán
23. září • 7:57

A kde na to zkrachovalé Mitsu vezme?

OnlyTruth
23. září • 11:40

možno ako automobilová značka ale celkovo Mitsubishi ako firma je na tom dobre či nie ?

emkejx
21. září • 12:58

tvl renault asx. vsade pisu ako to auto sklamalo dizajnom

Toky
21. září • 10:29

No neviem. Kebyže chcem kúpiť Captur tak idem do autosalónu Renault a kúpim Captur. Nejako nechápem prečo by som ho mal kupovať v autosalóne Mitsubishi. Možno keby som bol sexista tak kvôli inému znaku?

puk123
23. září • 22:31

Když chceš něco jako Captur, máš už doma nějaké Mitsu a chceš servisovat a platit u stejné firmy, nemusíš teď k Renaultu. Ano, moc takových nebude, takže bude stačit jiná maska, na to povedená. Vyvíjet takové auto, je fakt nesmysl.

homer
21. září • 12:36

Pro renolda si nikdo normální nejde, tak ho zkusí prodávat jako Japonce.

Zlej pán
23. září • 7:56

Jsi debil.

Hulmi Ukolen
21. září • 13:20

Jasně. A proto je Captur i Clio jedno z nejprodávanějších aut v Evropě.😄😄😄😄😄😄😄Ty seš ale šulin.No ono je ČR a Škodaonanie a pak je zbytek světa.

homer
21. září • 16:15

Rencky jsou hnusáci a prodavaj se jenom chudejm francouzum proto tolik. Prej premiovej interiér - když to uvnitř nevypadá jako z minulého století tak ti to koukam stačí.

Hulmi Ukolen
22. září • 14:56

Ty budeš určitě volič SSPD

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
23. září • 12:47

Jo těžko se vyrovnat s rozkopanejma bábovičkama co?

Q
21. září • 7:06

Přeznačování aut bude v Evropě stále rozšířenější. Ono je to vlastně už stejně jedno, protože auta na daných platformách mají tak jako tak kompletně stejnou techniku, stejné možnosti pohonů a výbav a většinou i plus minus stejné interiéry. Tak proč hrát divadlo jiným vzhledem karoserie? Není to nic nového. V USA to nastalo už v 70. letech. Výsledek? Kdo si dnes vzpomene na značky jako Plymouth, Mercury, Pontiac apod? V Evropě to bude podobné. Peugeot, Citroen, Opel, Fiat plus Jeep, Alfa Romeo, DS, Lancia, pochybuju, že se všechny tyto značky koncernu Stellantis v Evropě uživí.

Pikus
20. září • 23:02

Takovy zbytečný auto. Vypadá jako Renault, vyrábí se jako Renault ... z článku jsem nepochopil, jestli to má něco navíc.Navíc Mitsu má docela ridkou prodejní a servisní síť. Fakt to měli než jen nalepit jiné logo.

Q
21. září • 7:10

Třeba to bude mít nižší cenu než Captur Pak by to u nás mohlo mít slušné prodeje.

David
21. září • 13:22

Hele.....nebude ;)))) prodá se pár kousků a tím to skončí...

Pikus
21. září • 10:17

Stejna tovarna, nic navic, jen jiny logo ... navic pokutu za emise maji oba modely stejnou. Ne, neda se tam nijak extra usetrit. Pokud to bude levnejsi tak jen kosmeticky o par tisicovek.Od automobilky, ktera svetu dalo Pajero, Lancer Evo je to docela fail.

Hulmi Ukolen
21. září • 13:21

Předělej si Nick místo Pokus na Pičus. To by tě myslím si vystihlo přesněji.

josephko
20. září • 22:41

Ti Japončíci se s tím nepárají. Jméno pěkného sporťáku Eclipse dali kompaktnímu SUV a jméno malého SUV ASX pak dali crossoveru... Už jen čekám, že jméno pro velký sedan Galant dají nějakému pidi elektromobilu :-)
Zkrátka automobilová Sodoma-Gomora...

Peter(Charouz)
22. září • 21:19

Stejně jako u Forda.

Honza K.
20. září • 21:59

Tak jsem doufal, že se jim podaří na platformě s kastlí od Capturu vytvořit hezké nové Mitsu.A ona je to 99% kopie.
Kdyby aspoň změnili přední nárazník a nahradili renaultovské světlomety s těmi ošklivými kly, mohlo to třeba zaujmout zákazníky, kteří nechtějí tento nový francouzský styl. Jinak kvůli logu se 3 diamanty místo...(ehm.... kosočtverce_:) nemá smysl kupovat kopii.

Guz
20. září • 21:28

Gratulace! Titul nejošklivější auto roku je jistej! Krásně je na tom vidět ta francouzská nedbalost s japonskou perverzí.

Hulmi Ukolen
21. září • 13:17

Tvůj fotr byl perverzak, když tvé vousaté matce udělal tebe.

Jethro
20. září • 20:25

Já k němu výtky mám. Jen prachsprostá kopie Renaultu Captur ve všech ohledech. To už bych byl radši kdyby Mitsubishi odešlo z evropských trhů.

Ptakopysk
20. září • 19:53

Pohony vypadají fantasticky, tam si vybere každý. Design je zklamání, čekal jsem něco japonsky kosmického a on to normální Renault.

Hulmi Ukolen
21. září • 13:16

Po tom hnusu co plodilo Mitch. bez Renaultu je tohle nádhera. Jelikož Captur byl v první Generaci super a je i v té druhé. Interiér v novém Cliu a Capturu je na úrovni prémie.Mitch. může být vděčné, že dostalo techniku Renault.

Praktické auto
20. září • 20:08

Velké zkalmani které se však dalo čekat. Mohli aspoň udělat trochu víc pro vnější odlišení od dárce orgánů. Tohle je tak oškliva konverze nekonvereze jako Mazda 2 z yarisu :(. Minule asx bude v nabídce dost chybět a myslím že tohle nemá šanci navázat na jeho celkem slušné prodeje.

Doporučujeme

Články odjinud