Díky alianci s Renaultem a Nissanem svítá na evropském trhu pro Mitsubishi nová naděje. Není to tak dávno, co to vypadalo na jeho odchod, ale místo toho se můžeme těšit na modernizované portfolio. Mitsubishi

Díky alianci s Renaultem a Nissanem svítá na evropském trhu pro Mitsubishi nová naděje. Není to tak dávno, co to vypadalo na jeho odchod, ale místo toho se můžeme těšit na modernizované portfolio. | Mitsubishi

Po desetileté pauze se příští rok dočkáme návratu jména Colt do segmentu kompaktních hatchbacků B. Mitsubishi

Po desetileté pauze se příští rok dočkáme návratu jména Colt do segmentu kompaktních hatchbacků B. | Mitsubishi

Už víme, že výhledově můžeme počítat s novým Coltem a už v září se dočkáme přelomové modernizace oblíbeného ASX. Mitsubishi

Už víme, že výhledově můžeme počítat s novým Coltem a už v září se dočkáme přelomové modernizace oblíbeného ASX. | Mitsubishi

Výroba bude probíhat ve španělském závodu Valladollid automobilky Renault. Foto: Petr Homolka

Výroba bude probíhat ve španělském závodu Valladollid automobilky Renault. | Foto: Petr Homolka

Nová generace bude postavená na sdílené platformě CMF-B umožňující pestrý výběr pohonů. Foto: Petr Homolka

Nová generace bude postavená na sdílené platformě CMF-B umožňující pestrý výběr pohonů. | Foto: Petr Homolka

Alternativou bude přeplňovaná třináctistovka s přímým vstřikem paliva a výkonem 140 k. Tu bude možné mít i se sedmistupňovým automatem. Foto: Petr Homolka

Alternativou bude přeplňovaná třináctistovka s přímým vstřikem paliva a výkonem 140 k. Tu bude možné mít i se sedmistupňovým automatem. | Foto: Petr Homolka

Základem bude přeplňovaný litr s výkonem 91 k spojený se šestistupňovým manuálem. Foto: Petr Homolka

Základem bude přeplňovaný litr s výkonem 91 k spojený se šestistupňovým manuálem. | Foto: Petr Homolka

Alternativou bude přeplňovaná třináctistovka s přímým vstřikem paliva a výkonem 140 k. Foto: Petr Homolka

Alternativou bude přeplňovaná třináctistovka s přímým vstřikem paliva a výkonem 140 k. | Foto: Petr Homolka

Tu bude možné mít i se sedmistupňovým automatem. Foto: Petr Homolka

Tu bude možné mít i se sedmistupňovým automatem. | Foto: Petr Homolka

Premiéru v ASX oslaví elektrifikované pohony. Foto: Petr Homolka

Premiéru v ASX oslaví elektrifikované pohony. | Foto: Petr Homolka

Základem hybridu bude zážehový motor 1.6 litru doplněný dvěma elektromotory a vícerežimovou převodovkou typu „dog gearbox“. Foto: Petr Homolka

Základem hybridu bude zážehový motor 1.6 litru doplněný dvěma elektromotory a vícerežimovou převodovkou typu „dog gearbox“. | Foto: Petr Homolka

Baterie bude mít kapacitu 1,3 kWh a celkem soustava nabídne 145 k. Foto: Petr Homolka

Baterie bude mít kapacitu 1,3 kWh a celkem soustava nabídne 145 k. | Foto: Petr Homolka

ASX nové generace bude prvním evropským modelem značky Mitsubishi s plně hybridním pohonem (HEV). Foto: Petr Homolka

ASX nové generace bude prvním evropským modelem značky Mitsubishi s plně hybridním pohonem (HEV). | Foto: Petr Homolka

Ten kombinuje benzínovou jednotku 1,6 litru se dvěma elektromotory a automatickou vícerežimovou převodovkou typu „dog gearbox“. Foto: Petr Homolka

Ten kombinuje benzínovou jednotku 1,6 litru se dvěma elektromotory a automatickou vícerežimovou převodovkou typu „dog gearbox“. | Foto: Petr Homolka

Vrcholem nabídky bude plug-in hybrid se stejným základem a 10,5 kWh baterií. Výkon přitom naroste na 160 k. Foto: Petr Homolka

Vrcholem nabídky bude plug-in hybrid se stejným základem a 10,5 kWh baterií. Výkon přitom naroste na 160 k. | Foto: Petr Homolka

Po desetileté pauze se příští rok dočkáme návratu jména Colt do segmentu kompaktních hatchbacků B. Mitsubishi
Už víme, že výhledově můžeme počítat s novým Coltem a už v září se dočkáme přelomové modernizace oblíbeného ASX. Mitsubishi
Výroba bude probíhat ve španělském závodu Valladollid automobilky Renault. Foto: Petr Homolka
Nová generace bude postavená na sdílené platformě CMF-B umožňující pestrý výběr pohonů. Foto: Petr Homolka
15
Fotogalerie

Nové Mitsubishi ASX má ohromně pestrou nabídku motorů. V Evropě bude dokonce průkopníkem

Už v září se můžeme těšit na novou generaci Mitsubishi ASX. Ta přinese nové technologie zejména v oblasti pohonů. Radovat se mohou konzervativci i "ekomilové".

Díky alianci s Renaultem a Nissanem svítá na evropském trhu pro Mitsubishi nová naděje. Není to tak dávno, co to vypadalo na jeho odchod, ale místo toho se můžeme těšit na modernizované portfolio. Už víme, že výhledově můžeme počítat s novým Coltem a už v září se dočkáme přelomové modernizace oblíbeného ASX. Výroba bude probíhat ve španělském závodu Valladollid automobilky Renault.

Nová generace bude postavená na sdílené platformě CMF-B umožňující pestrý výběr pohonů. Základem bude přeplňovaný litr s výkonem 91 k spojený se šestistupňovým manuálem. Alternativou bude přeplňovaná třináctistovka s přímým vstřikem paliva a výkonem 140 k. Tu bude možné mít i se sedmistupňovým automatem.

Premiéru v ASX oslaví elektrifikované pohony. Základem hybridu bude zážehový motor 1.6 litru doplněný dvěma elektromotory a vícerežimovou převodovkou typu „dog gearbox“. Baterie bude mít kapacitu 1,3 kWh a celkem soustava nabídne 145 k.

ASX nové generace bude prvním evropským modelem značky Mitsubishi s plně hybridním pohonem (HEV). Ten kombinuje benzínovou jednotku 1,6 litru se dvěma elektromotory a automatickou vícerežimovou převodovkou typu „dog gearbox“. Vrcholem nabídky bude plug-in hybrid se stejným základem a 10,5 kWh baterií. Výkon přitom naroste na 160 k.

Mitsubishi

Mitsubishi je japonský průmyslový koncern skládají se z mnoha společností různých zaměření. Začal v roce 1870 jako loďařská firma.

Výroba automobilů se u Mitsubishi datuje od roku 1917. Model A byl první japonský sériový automobil.

Mitsubishi Space Star • Mitsubishi Outlander • Mitsubishi ASX • Mitsubishi Eclipse Cross • Mitsubishi  L200

Doporučujeme

Články odjinud