Nové Mini SAV bude montovať spoločnosť Magna Steyr

Nové Mini Sports Activity Vehicle (SAV) sa bude montovať v sídle rakúskej spoločnosti Magna Steyr Fahrzeugtechnik v meste Graz. Vozidlo, ktoré vyvíja Mini Design a inžinieri BMW Group, sa v rámci kapacít Magna Steyr Fahrzeugtechnik posunie do štádia vývoja sériovej verzie, ktorá sa tu neskôr bude aj vyrábať.

BMW Group vďaka tejto kooperácii so spoločnosťou Magna Steyr efektívnym spôsobom udrží flexibilitu svojej výrobnej siete, pretože MINI SAV sa bude vyrábať v továrni Magna Steyr v Rakúsku. Podniknutím tohto kroku ostane plná výrobná kapacita hlavného výrobného závodu MINI v Oxforde (260 000 exemplárov) k dispozícii pre modely Mini, Mini Cabrio a Mini Clubman. Nový model zároveň nebude nijako obmedzovaný v produkcii a na ceste k zákazníkom.

Magna Steyr je pre BMW Group už overeným partnerom, ktorý aktuálne produkuje úspešný model BMW X3. Aj v prípade nového Mini SAV sa rakúska spoločnosť postará o samotný proces sériovej výroby, vývoj pohonu a podvozka však bude mať v podstatnej miere v rukách BMW.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků