Nové Mini SAV bude montovať spoločnosť Magna Steyr

Nové Mini Sports Activity Vehicle (SAV) sa bude montovať v sídle rakúskej spoločnosti Magna Steyr Fahrzeugtechnik v meste Graz. Vozidlo, ktoré vyvíja Mini Design a inžinieri BMW Group, sa v rámci kapacít Magna Steyr Fahrzeugtechnik posunie do štádia vývoja sériovej verzie, ktorá sa tu neskôr bude aj vyrábať.

BMW Group vďaka tejto kooperácii so spoločnosťou Magna Steyr efektívnym spôsobom udrží flexibilitu svojej výrobnej siete, pretože MINI SAV sa bude vyrábať v továrni Magna Steyr v Rakúsku. Podniknutím tohto kroku ostane plná výrobná kapacita hlavného výrobného závodu MINI v Oxforde (260 000 exemplárov) k dispozícii pre modely Mini, Mini Cabrio a Mini Clubman. Nový model zároveň nebude nijako obmedzovaný v produkcii a na ceste k zákazníkom.

Magna Steyr je pre BMW Group už overeným partnerom, ktorý aktuálne produkuje úspešný model BMW X3. Aj v prípade nového Mini SAV sa rakúska spoločnosť postará o samotný proces sériovej výroby, vývoj pohonu a podvozka však bude mať v podstatnej miere v rukách BMW.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků