Nové Mini přichází také ve verzi Convertible. Je opět o něco větší

Seznam kapitol
  1. Mini Convertible, Videa
  2. Mini Convertible: Fotogalerie

Rodina modelů Mini nové generace velmi rychle roste. V nabídce je kromě základního provedení také větší pětidveřová verze, ve Frankfurtu se ukázala varianta Clubman a teď přichází kabriolet. Světovou premiéru má naplánovanou na autosalon v Tokiu.

Mini Clubman: Nová generace na prvních fotkách

Mini Clubman: Nová generace na prvních fotkách

Jako všechny ostatní verze nového Mini je i tato ve srovnání se svým předchůdcem větší. Na délku přibrala 98 mm, širší je o 44 mm a vyšší o 1 mm. Celkově tak měří poslední vydání Mini Convertible 3821 mm na délku, 1727 mm na šířku a 1415 mm na výšku. Zvětšoval se ale také rozchod kol na obou nápravách (+42 mm vpředu, +34 mm vzadu) a o necelé tři centimetry narostl rozvor náprav.

Test Mini Cooper Cabrio: asi nerozum. Ale krásný...

Test Mini Cooper Cabrio: asi nerozum. Ale krásný...

Větší rozměry se podepsaly kromě jiného i na velikosti zavazadelníku, který nabízí o čtvrtinu více prostoru. Konkrétně máte k dispozici 215 litrů v situacích, kdy je střecha nahoře, respektive 160 litrů pokud střechu stáhnete. Střecha jako taková je plátěná, na manipulaci potřebuje systém 18 sekund, ale nemusíte kvůli tomu zastavovat. Se střechou lze hýbat do rychlosti 30 km/h.

Nelegálně dovezené Mini demonstrativně zničeno americkými úřady

Nelegálně dovezené Mini demonstrativně zničeno americkými úřady

Jak asi očekáváte, nabídka motorizací bude kopírovat základní hatchback, takže se můžete těšit na benzinové i naftové tříválce a na výkonnější čtyřválce. Dynamické parametry i spotřeba jsou klasicky trochu horší, protože úpravy karoserie nebo třeba mechanismus stahovací střechy znamenají vyšší hmotnost. Oproti hatchbacku je kabrio těžší o 120 kilogramů.  

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mini Convertible, Videa
  2. Mini Convertible: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků