Nové Mini Cabrio: konečně bez střechy

Výstavní premiéru si Mini Cabriolet odbude na ženevském autosalonu. Stejně jako u uzavřené verze i kabrio je čtyřmístný automobil s nepříliš velkou nabídkou místa na zadních sedačkách. Střecha je plátěná a ovládaná elektricky. U verze Mini One Cabrio se musíte spokojit s černou barvou, verze Mini Cooper Cabrio pak nabídne barvy rovnou tři: černou, zelenou a modrou.

Při složené střeše je zavazadlový prostor velký pouhých 120 litrů, pokud střechu natáhnete, zvětší na již lepších 165 l. Na dovolenou to ale není, spíš na krátký výlet. Pokud natáhnete střechu a sklopíte sedačky, můžete už počítat s objemem 605 l. Z předchozího textu je patrné, že složená střecha zabere v zavazadlovém prostoru jen 45 l, což je oproti konkurenci hodně málo. Střecha má dva režimy otevření. nejprve se otevře jen částečně, čímž vytvoří jakési otevřené střešní okno, zcela se pak schová až napodruhé.

Tip: Stáhněte si plakáty Mini Cabrio

Pod kapotou One Cabrio najdete motor 1.6 66 kW, model Cooper Cabrio pak bude mít výkonnější verzi s 85 kW, oba motory se budou pojit s pětikvaltem; oba motory jsou známé z kupé. Ve standardu najdete čtyři airbagy, ABS a brzdového asistenta, ESP je za příplatek. Tak co, líbí se vám?

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků